Puslapis 1 iš 1
DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-10-22, 6:26 pm
tvimm
tai va.ar gali būti,kad mano dyz.forikui parėjo pašildymo žvakės? kai tik šaltesnis rytas,tai užkūrus, motoras ima kalatotis,net mašina visa dreba.atrodo kaip nedirbtų koks cilindras.kuo šalčiau tuo labiau kalatojasi.maždaug po 2-3 min viskas susinormalizuoja.stovi garaže,tai ryte būdavo +3,kai laukia iki -4 buvo.pažiūrėsiu,kaip bus kai rimtesnis šaltukas paspaus. pernai žiemą viskas buvo ok.
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-10-22, 6:31 pm
jaroslavas
mano buvusiam Getz keitė žvakės po 40000 km, po to dar po 35000. Nes kai viena sugenda tai ir visos keičia. Ne pagal garantija. Tam priežastis - dažni užvedimai. Per para apie 20-30. Na ir gal kokybė.
Tai kiek jau pravažiavai?
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-10-22, 7:20 pm
tvimm
tai kad tik 15800 :-? važinėju an ilgesnių atstumų,ne miesto salygom.pačiam keista.gal čia ne žvakės,bet kad visi simtomai,kaip ,kad būtų žvakės.
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-10-22, 7:34 pm
jaroslavas
tada jo, pagal garantija važiuok
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-10-22, 8:16 pm
tvimm
nu tai tikriausiai teks tą padaryti.
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-10-26, 8:15 pm
vicinas
kai automobilis dar garantinis aisku ner ko sukt sau galvos ir tik kas truputi iskart pas pardaveja

Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-12-22, 12:26 am
tvimm
taip-bandau užbaigt šitą temą.jau kaip ir aišku,kad čia kaltos ne žvakės,nes visas tas reikalas darosi prie +3 laipsnių.einant temperatūrai į pliusą,prie kokių +6,+7 jau viskas gerai.atitinkamai einant į minusą-3,-5 ir toliau vėl viskas gerai. taigi čia tikriausiai kažkas su automatiniu patsosu,kur sukelia truputį apsukas,kai atšala oras.prie +3 jis bando kelt ,vel numeta,žodžiu dūrinasi,iš to ir gaunasi tas variklio kalatojimasis.vienu žodžiu kažkas tokio,nes daugiau priežaščių nesugalvoju.
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-12-22, 12:36 am
sade
tvimm rašė:taip-bandau užbaigt šitą temą.jau kaip ir aišku,kad čia kaltos ne žvakės,nes visas tas reikalas darosi prie +3 laipsnių.einant temperatūrai į pliusą,prie kokių +6,+7 jau viskas gerai.atitinkamai einant į minusą-3,-5 ir toliau vėl viskas gerai. taigi čia tikriausiai kažkas su automatiniu patsosu,kur sukelia truputį apsukas,kai atšala oras.prie +3 jis bando kelt ,vel numeta,žodžiu dūrinasi,iš to ir gaunasi tas variklio kalatojimasis.vienu žodžiu kažkas tokio,nes daugiau priežaščių nesugalvoju.
Va kai pasakei, kad pasalus viskas OK ir kai silciau viskas gerai, tik apie 0 laipsniu kalatojasi, tai prisiminiau panasu atveji. Bendradarbiui taip pat buvo su Opel Omega dyzeline (tik jam berods ties +5) kai silciau gerai, kai salciau gerai, o ties +5 sunkokai kurias ir purtos. Tai ilgokai bedu ieskojo, galvojo, kad zvakes, bet galu gale issiaiskino, kad viskas gerai. Pasirode, kad taip kompas zvakes valdo- iki +5 neijungia (atseit nera reikalo- ir taip turi uzsikurt), o jau prie zemesnes temperaturos veikia zvakes ir variklis sklandziai pasileidzia (prie aukstesnes irgi sklandziai). Tai prie tu +5 ir pasipurtydavo truputi be zvakiu. Garantuot negaliu kad taip ir yra- jis man taip pasakojo.
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-12-22, 1:39 am
tvimm
nu irgi varijantas.kažkas į temą.
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-12-22, 2:02 am
Eimazz555
Jo, pastebejau kad ant naujesniu auto toks navarotas jau yra, tipo apsaugo zvakes nuo bereikalingo kaitinimo, nesvarbu kad akumas del to dvesia ir starteriu ilgiau sukt. As savo ex BMW 524 buvau padares priverstini pakaitinima atsivedes du laidus nuo reles ir pakises gaziai po vairu knopke, nes budavo kad variklis siltas ir kompas neleisdavo kaitint zvakiu, del to reikdavo jau sukt su starteriu 2-4 sekundes. Dar nors tiek gerai kad budavo jau elektrinis kuro pasildymas, neturejau ziema bedu del uzsalusios salerkos.
Re: DYZELINIO FORESTERIO VARIKLIO PURTYMASIS RYTE PAŠALUS
Parašytas: 2009-12-25, 3:27 pm
sergefino
Variantai yra keli - rasysiu ne pagal pirmenybe gedimo, nes gali pasitaikyti bet koks.
1. Zvake
2. Kompresiojs skirtumas daugiau negu 3 atm. tarp cilindru (kuo didesnis saltis tuo svarbiau kad skurtumas butu kuo mazesnis
3. Kuras arba vasarinis, arba maisytas vasara/ziema - labai svarbu
4. "Myza" CR purkstukas - irgi labiau pasireiskia prie didesniu salciu - turi stipriau duminti.