Puslapis 11

AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2009-11-02, 12:51 pm
Remis7
Esu girdėjęs, kad pas turbo foresterius perdavimas į priekinius ir galinius ratus yra 50:50.
Koks buna atmosferinių su MT, su AT ? :???:

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2009-11-02, 1:30 pm
zzzubarruu
sia tema jau kazkur buvo diskutuota ir nemazai prirasyta, pasieskok... anksciau ir as galvojau kad 50:50

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2009-11-02, 1:39 pm
sade
As kiek rades tai MT viskoze perduoda 50:50 priekis:galas (ir atmosferikams ir turbo), o AT 90:10 priekis:galas. Cia normaliom salygom. Prabuksavus AT irgi gali duoti 50:50 (deja tik iki 60km/h, vaziuojant greiciau jau tik 90:10). 5 pavaru AT duoda 45:55 priekis:galas. Buvo Jonas imetes nuoroda apie skirtingas sistemas
http://www.awd.ee/cars.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2009-11-02, 1:40 pm
zzzubarruu
automatas 40:60

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2009-11-02, 1:43 pm
sade
Jonas6x6 rašė:at negali padaryti 50:50. Max 60:40 ir tik davus gazo. Vos prispaudus pedalą dar nesukabina.
O MT dažniausia duoda 50:50, jei tai ne STi dėžė, kur tai gali reguliuoti. Na, yra žinoma ir niuansų.
O kai sukabina diskelius nepasidaro 50:50 (ar ten taip nesukabina kad neprabuksuotu?)

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2009-11-02, 2:11 pm
sade
Jonas6x6 rašė:sukabina, buksuoja, viskas gerai, bet jei jau tikslint iki smulkmenų, tai literatūroje rašoma kad 60:40.
O praktikoje kas pamatuos?... net ir tą MT 50:50 labai jau sunku pamatuoti ir isivaizduoti, kai visa tai atlieka visko mova.
Suprantu, kai džipe yra įkišama ašis tarp satelitų, tai tikrai 50:50 (tiksliau 100:100), o kai visko mova spaudžia..... o gal pvz nedaspaudžia?
Pamatuot tai jo... sunku. Kad pvz viskoze "nedaspaudzia" tai laisvai gali but. O kaip automatas, jis viskozes neturi? (pas pati AT, tai ardes nesu-reikalo nebuvo, bet teoriniu ziniu parankioju, tik ,kad jos daznai labai skirias). Pas automata kaip suprantu stovi sankabele valdoma solenoido. Teoriskai, jei solenoidui nuemus maitinima sankabele "tvirtai" susikabina, turetu ir priekis ir galas vienodai gaut (centrinio diferencialo AT neturi, bent jau 4 pavaru). Bet jei raso, kad 60:40 tikriausiai "mirtinai" nesukabina. Siaip uzsienyje labai megsta isidet mygtuka, kuris pertraukia maitinima sankabeliu solenoidui ir taip priverstinai "uzblokuoja centra" (ta pati solenoida "valdo" ir FWD saugiklis-idejus saugikli, solenoidas gauna pastovu maitinima ir atkabina sankabeles visiskai). Keista, kad cia niekas dar nepabande :???:

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2009-11-02, 2:21 pm
Remis7
tai kaip suprantu su AT visada labiau traukia priekis.... bet gali iki 50/50 siekti

Beje esu radęs štai tokią info:
"The automatic transmission used on AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable, multi-plate transfer clutch. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was re-established at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in reverse or first gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels."

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 1:32 pm
girgadze
Vos pamaciau is arciau subaru,iskart kilo klausimas.
Ar visos subarines turi gryn mechanini laisva tarpasini diferenciala ir viskomova naudojama mechaninio diferencialo uzblokavimui?
Ar yra kokie modeliai kurie tokio diferencialo neturi, galui sukimas dezeje eina kietai ir tik tada stovi viskomova kuri atlieka ir diferencialo paskirti.
Na jei paprasciau,ar yra tokiu subaru modeliu,kuriems neimanoma uzsukti vien galo jei nesisuka priekis.Tikiuosi suprasit mano sudetinga isvedziojima :sad:

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 2:10 pm
Deimazas
Pas sti būna dėžės su reguliuojamu tarpašiniu difu, gali galui visą galia perduoti bus rwd, buvo man atrodo daliusma pasidaręs saviškei

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 2:22 pm
girgadze
man idomiausia ne galimybes ir kaip gali paskirstyti,bet konstrukciskai,ar visos turi gryn mechanini (satelitini) tarpasini difa, ar yra modeliai be tokio difo o vietoj jo vien visko mova.

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 2:50 pm
Deimazas
girgadze rašė:man idomiausia ne galimybes ir kaip gali paskirstyti,bet konstrukciskai,ar visos turi gryn mechanini (satelitini) tarpasini difa, ar yra modeliai be tokio difo o vietoj jo vien visko mova.
Dauguma viskozinę turi

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 3:22 pm
girgadze
Deimazas rašė:
girgadze rašė:man idomiausia ne galimybes ir kaip gali paskirstyti,bet konstrukciskai,ar visos turi gryn mechanini (satelitini) tarpasini difa, ar yra modeliai be tokio difo o vietoj jo vien visko mova.
Dauguma viskozinę turi
tai kad dauguma turi viskoze tai as ir pats zinau,bet ar vien viskoze ar ir mechanini diferenciala

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 5:10 pm
Deimazas
Jono reikia klausti pas jį praktinės žinios, gali būti kad yra kitaip nei parašyta teorijoje

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 8:18 pm
girgadze
aaa,tada subaru mano akyse truputi pakilo :) ,ziurejau youtubej kazkoki filmuka,kur senas legasis vaziavo ,ten tokia situacija kad pasirode lyg priekis vestu ir tik po kurio laiko galui persiduoda ... vadinasi ten tiesiog priekiui lengviau buvo.
O beto visur tik akcentuojama kad suaru su viskoze o apie paprasta difa net neuzsimenama

Re: AWD sukimo momento perdavimas į ratus

Parašytas: 2010-01-21, 8:47 pm
girgadze
o gal ir automatas....
o tada kitas klausimelis,o kaip su sti? jos irgi turi mechanini difa,ir haldexas tik reguliuoja kam daugiau kam maziau,ar ten jau paprasto difo nera? ten jau sunku isivaizduot