Puslapis 1 iš 1
ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-18, 8:58 pm
kikimoro
vienas zmogus patare pries pajudant is vietos su AT praeiti per visus begius nuo P iki 1 ir atgal ir tada vaziuot
tipo sukelia/islygina slegi, pailgina ilgaamziskuma?
kiek tiesos kas zino?
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-18, 9:06 pm
kikimoro
na gal tipo issilygina jo kiekis, optimizuojasi ?
nes apsukos pasikecia kazkiek kai ijungi begi
kada ten slegis kyla? nuo apsuku ir tada meta aukstesni/zemesni?
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-20, 9:26 pm
Stentor
as ryte uzkuriu, isvarau is garazo, tada susirenku daigtus ir tapke dugnas- nesvarbu ar tai AT forikas ar MT legacis
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-25, 3:29 pm
sergefino
Atsakymas i pirma posta - nesamone, tuo labiau kalbant apie subaru - ju automatai, kaip vadina daugelis - "dinozaurai", labai patikimi ir nieko nebijo. Naujom dezem tokios taiksykles irgi nera.
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-25, 3:50 pm
zzzubarruu
vienintelis dalykas kas galetu duoti naudos, tai ijungus D arba R iskart nevaziuoti, ben 10s lukterti. nes ijungus pavara sukyla slegis, tegul truputi padirba kitu rezimu.
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-25, 4:34 pm
tomazas555
Kiek teko skaityt apie automatus, patartina vengti N ir perjunginejant pavaras neuzdelsti ant R ir N padeties.
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-25, 6:31 pm
vicinas
as bet kokiam automobiliui kai zema temperatura visada duodu padirbti nedidelem apsukom kuri laika,kad tepalai atsiltu ir slegis optimizuotusi.tai galioja visiems agregatams kur yra tepalai :-?
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-26, 5:50 pm
kikimoro
tai reiskia verta pramankstint
bent jausies moraliskai geriau
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2009-12-26, 5:57 pm
Deimazas
Blogiau nebus
Re: ar pramankstinat AT pries vaziuojant
Parašytas: 2010-02-06, 12:08 am
Subis
Kiek suprantu junginėjimas tarp 1 ir D nieko nekeičia. Nes Čia lyg ir tiesiog selektorius, kuris riboja pavarų skaičių (dovanokit, jei neteisingai išsireiškiau). Nebent iš P į R arba D perjungti palaikyti 10s, kaip buvo minėta, ir važiuoti - tas duos kažkokį efektą.