Puslapis 12

Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 1:08 pm
dziuobyslovas
Gal kas vazineja su Mazda Tribute /
Pas mane 2005 m. 2,3 4WD mechanine, benzinas
Idomu butu suzinoti apie jos privalumus...

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 1:12 pm
jaroslavas
matytas auto, bet info pas mane 0
Kiek pas tave AG? AWD automatiškai pasijungia ar mechanika?

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 1:24 pm
vicinas
jaroslavai taigi parasyta 4WD. o su mazduke atlek i suvaziavimus-pokatuskes ir pats suzinosi savo masiniuko galimybes ir charakteristikas :?

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 2:12 pm
dziuobyslovas
jaroslavas rašė:matytas auto, bet info pas mane 0
Kiek pas tave AG? AWD automatiškai pasijungia ar mechanika?

AG/KW 150/110.
Galinis tiltas isijungia automatiskai, prabuksavus pirmajam.
Bet ten yra ir daugiau tokiu dalyku, apie kuriuos ir noreciau paplepeti.
Tokius kaip antipraslydimo sistema, kaip ji veikia, nes teko vaziuoti giliu sniegu, tai nelabai supratau, nes variklis pradejo dusti...kiek teko suzinoti, tai ABS reaguoja i prabuksavima ir automatiskai stabdo ratus kad nebuksuotu.

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 2:13 pm
dziuobyslovas
vicinas rašė:jaroslavai taigi parasyta 4WD. o su mazduke atlek i suvaziavimus-pokatuskes ir pats suzinosi savo masiniuko galimybes ir charakteristikas :?
ačiū, teks pasidometi... :)

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 3:16 pm
jaroslavas
dziuobyslovas rašė:
jaroslavas rašė:matytas auto, bet info pas mane 0
Kiek pas tave AG? AWD automatiškai pasijungia ar mechanika?

AG/KW 150/110.
Galinis tiltas isijungia automatiskai, prabuksavus pirmajam.
Bet ten yra ir daugiau tokiu dalyku, apie kuriuos ir noreciau paplepeti.
Tokius kaip antipraslydimo sistema, kaip ji veikia, nes teko vaziuoti giliu sniegu, tai nelabai supratau, nes variklis pradejo dusti...kiek teko suzinoti, tai ABS reaguoja i prabuksavima ir automatiskai stabdo ratus kad nebuksuotu.
teisingai supratai.

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 3:23 pm
zzzubarruu
naudojimo instrukcija persiskaityk. neturi-googlei paieskok. tiesiog rasisi dideli sarasa situaciju kuriose reikia isjungt ta antipraslidima. linkiu nenusivilt. kaip pavyko ja registruot? nes kiek zinau anksciau tik uz kysius registruodavo, nes EU nebuvo tokio modelio.

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 3:29 pm
Deimazas
Reikia pas Jonas6x6 ją atvaryti, jis paaiškins kaip kas, arba mūsų pokatuškėj sudalyvauti tuomet pats išsiaiškinsi viską

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 3:29 pm
Tomas
ir ne visi autodetalių katalogai rodo toki amerikoniška modeli...

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 3:38 pm
dziuobyslovas
Artūras rašė:naudojimo instrukcija persiskaityk. neturi-googlei paieskok. tiesiog rasisi dideli sarasa situaciju kuriose reikia isjungt ta antipraslidima. linkiu nenusivilt. kaip pavyko ja registruot? nes kiek zinau anksciau tik uz kysius registruodavo, nes EU nebuvo tokio modelio.
Cia Europinis variantas, dabar jau tokiu nemazai Lietuvoj (taip kad kysiu nereikia :) )

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 4:06 pm
Remis7
Artūras rašė:naudojimo instrukcija persiskaityk. neturi-googlei paieskok. tiesiog rasisi dideli sarasa situaciju kuriose reikia isjungt ta antipraslidima. linkiu nenusivilt. kaip pavyko ja registruot? nes kiek zinau anksciau tik uz kysius registruodavo, nes EU nebuvo tokio modelio.
Tiek Mazda Tribute tiek Ford Escape (Ford Maverick Europinis variantas) su Mercury Mariner tai tas pats modelis. Beja Visi modeliai gaminami ant Ford CD2 platformos. Skiriasi salonai ir išvaižda. Beja esu vos nenupirkęs dauštą Ford Escape Hybrid su 2,3L motoru, bet pabijojau elektronikos ir galia stovinčios baterijos, kuri kiek žinau reikia keisti kas kokį 10 metų ir tai nepigiai kainuoja .
Paveikslėlis
PaveikslėlisPaveikslėlis
Paveikslėlis

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 4:23 pm
dziuobyslovas
Cia as netaip supratau, visai ne hibrydine baterija turejau galvoj :`(
Ne pas mane benzininis

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 4:25 pm
zzzubarruu
tai pas tave hybridas?
ar tiesiog akumas gale kaip pas audi?

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-02-09, 4:29 pm
zzzubarruu
Remis7 rašė: Beja esu vos nenupirkęs dauštą Ford Escape Hybrid su 2,3L motoru, bet pabijojau elektronikos ir galia stovinčios baterijos, kuri kiek žinau reikia keisti kas kokį 10 metų ir tai nepigiai kainuoja .
pvz toyota prius batareikas keisti rekomenduoja kas 60 000km, kaina apie 10 000Lt
prius kolkas tik mados reikalas, zmonems zaidziantiems ekologija. ekonominio efekto jokio.

Re: Mazda Tribute 2,3 4WD

Parašytas: 2010-09-03, 10:06 am
kajajis
Artūras rašė:naudojimo instrukcija persiskaityk. neturi-googlei paieskok. tiesiog rasisi dideli sarasa situaciju kuriose reikia isjungt ta antipraslidima. linkiu nenusivilt. kaip pavyko ja registruot? nes kiek zinau anksciau tik uz kysius registruodavo, nes EU nebuvo tokio modelio.
Kadangi toki (3.0 v6 amerika) teko nusipirkt vietoj Forester (gerai gerai, nereikia piktai ziuret :) ), tai pasakysiu, jog sis modelis buvo ir EU rinkoje.
'05 atliktas restailingas, dingo is gamos 2.0,vietoj jo 2.3 (mazdinis motoras), o 3.0 v6 Fordinis siek tiek modifikuotas. atsirado ABS standarte, 4 diskiniai stabdziai ir 4 airbagai.
AWD pavara senesniajame modelyje veikia taip - skiriantis asiu greiciams pasijungia mova (t.y. galiniai ratai), taip pat yra LOCK mygtukas- uzsirakina mova 50/50.
Restailintame nebeliko lock knopkes, viska daro el. smegenys, ziuredamos ABS,gazo pedalo ir kitus daviklius.
Kas liecia europa tai neturiu daug info, amerikoje gi pacioj gamybos pradzioje buvo daug mazu defektu, del kuriu tekdavo gryzt pas dileri sutvarkymui, taip pat automatines dezes turejo bedu.

Zodziu tiek.