Puslapis 112

Diagonalinis pakibimas

Parašytas: 2009-01-26, 8:24 pm
jaroslavas
Kad išvažiuoti toki pakibimą vienas pažistamas sakė, kad reikia spaudžiant gaza spausti stabdžius. Nes tokiu atvęju momentas nuo laisvai besisukančiu ratu persiduos ant stovinčiu ir auto pajudės. Na ka išbandisime per GM, tik priminkite. Nes kiti mano bandyti metodai nelabai veikia

Parašytas: 2009-01-26, 9:03 pm
vicinas
tai as jau bandziau pabradeje2. su mexanika gana sudetinga tai atlikt bet imanoma.kai svelniai spusteli stabdi jauciasi truktelejimas i prieki.su automatine deze manau turetu geriau iseit.

Parašytas: 2009-01-26, 9:18 pm
jaroslavas
kur ir kodėl nežinau? :shock:

Parašytas: 2009-01-26, 9:35 pm
Stentor
bet kai sedi zmoniskai tai lengvi truktelejimai ne ka pades...
geriausia det nuo turbavyko gr deze+reduktorius(blokuoti buna)

Parašytas: 2009-01-26, 9:50 pm
vicinas
tai man tik pazemintos pavaros ir truksta.o tie truktelejimai aisku ir nepadejo
jaroslavai perziurek savo nuotraukas man atrodo fotkinai kai salia kelio i duobe lindau 2 ratai ore buvo.

Parašytas: 2009-01-26, 10:32 pm
Audronis
nelabai ka ten ir padeda tas stabdys, išvažiuti nelabai man tepadėjo, bet užtat sankaba tai tikrai parėjo :lol: :lol:

Parašytas: 2009-01-26, 10:36 pm
vicinas
na tai gal mynei stabdi stipriau negu gaza :lol: :lol:
siaip tai cia ko gero tik teoriskai turetu viskomovos anksciau sudirbti bet praktikoje apart musu turbut niekas daugiau sito nenaudoja :?

Parašytas: 2009-01-26, 10:37 pm
Audronis
vicinas rašė:na tai gal mynei stabdi stipriau negu gaza :lol: :lol:
siaip tai cia ko gero tik teoriskai turetu viskomovos anksciau sudirbti bet praktikoje apart musu turbut niekas daugiau sito nenaudoja :?
na gerai tai pats pakomentuok ta stabdžio sistema :lol:

Re: Diagonalinis pakibimas

Parašytas: 2009-01-26, 10:40 pm
Balanemate
jaroslavas rašė:Kad išvažiuoti toki pakibimą vienas pažistamas sakė, kad reikia spaudžiant gaza spausti stabdžius. Nes tokiu atvęju momentas nuo laisvai besisukančiu ratu persiduos ant stovinčiu ir auto pajudės. Na ka išbandisime per GM, tik priminkite. Nes kiti mano bandyti metodai nelabai veikia
Kiek as suprantu, tai tau is esmes pasake teisingai, nes viskozinio tipo LSD veikia ne tik akceleruojant, bet ir stabdant. Bet as tai pavyzdziui nematau prasmes naudoti stabdi, jeigu auto turi viskozinio tipo diferencialus??? Taigi ta viskoze sukieteja nuo gazo ir dali tu apsisukimu perduoda kitam tos asies ratui... Tai kam tada ta stabdi naudot???
Man atrodo, kad beda cia yra tame, kad pas foresterius geriausiu atveju yra galinis lsd, o prieky - open tipo, ne LSD diferencialas. Nu tai gaunasi taip, kad pakibus ore abiem ratais, priekiniai ratai traukos neturi nei kiek, nes visa trauka perduodama ore kabanciam ratui, o galinis ore kabantis ratas kadangi irgi traukos neturi nei kiek, tai viskozes deka trauka turi tik antras galinis ratas.
Tai jeigu dabar paskaiciuotumem, kad, pvz, foriku su mechanine pavaru deze centrinis diferencialas galia (nezinau kaip kitaip sita pavadint) priekiui ir galui paskirsto 50:50, tai gaunasi, kad galinis sukibima turintis ratas paciu geriausiu atveju turi 25 procentus traukos jegos. Taigi, pagal visus situs samprotavimus, auto sekmingai isvaziuotu tik tada, jeigu uztektu tu 25 procentu (sakau, cia yra maksimum, kai kur raso, kad ta traukos jega vienam ratui sudaro 15-25 proc.) traukos jegos.

Patikslinkit, jeigu as tu viskoziniu lsd veikima suprantu neteisingai.. :roll:

Parašytas: 2009-01-26, 10:46 pm
vicinas
na mes cia postringaujam tik tiek kiek kas esam girdeje.butu gerai jei tiksliai viska zinantis zmogus sudeliotu visus taskus :?

Parašytas: 2009-01-27, 10:18 am
Balanemate
Jonas6x6 rašė:... Jei dėt imprezos galinį difą į foriką, reikia keisti ir dėžę. Neatitikimai montuojant: skiriasi vidinės granatos ir perdavimo skaičius. Pas foriką 4.44, pas turbo imprezą 3.7 (gali kisti priklausomai nuo detalių nuo 3.7 iki 4.1). ...
Europiniu foriku 2,0 mechanika ir 2,0 turbo (MT tai tikrai) galinio reduktoriaus perdavimu skaicius yra 4.111. Yra ir Imprezu su tokiu paciu perdavimu skaicium http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html. Tai ar norint isideti i 4.111 Forika LSD is Imprezos, kur perdavimu skaicius tas pats, t. y. 4.111, ar tikrai reikia kazka papildomai pakeisti forike?

Parašytas: 2009-01-27, 2:07 pm
vicinas
betgi daug teko girdet kad pas turbinius forikus yra blokatorius :? :roll:

Parašytas: 2009-01-27, 2:19 pm
vicinas
o tai kaip tai kuo tiksliau issiaiskint,jei vaziuoja labai jau panasiai tiek turba tiek atmo :?

Parašytas: 2009-01-27, 2:24 pm
vicinas
ar yra galinio difo autoblokatorius.elektronikos tai ten tikrai nera jokios jau desimt kartu landziau ir siaip is paziuros difas niekuo nesiskiria nuo eiliniu paprastu sakykim kad ir legacio. :?

Parašytas: 2009-01-27, 2:53 pm
vicinas
tai va nei laiduku nei slanguciu nera.o koks tepalas aisku niekas dabar nepasakys.kai tikrinau lygi buvo is paziuros paprastas transmisinis tepalas,skaidrus pakankamai tirstas tai dar ir nekeiciau. o kur ieskoti to spec tepalo.reiktu pamegint jo supilti gal tada pasijus skirtumas :?