taigi pabuti anglijoj ir neisbandyti ju dievinamus Land Roverius butu negrazu. Taigi siandien ka tik is testdraivo. Buvo zadetas 2.2 turbodyzelinis automatinis (6 begiu), navi, oda, du liukai, zodziu pilnas standartas. Atvazevus pamaciau kad uzdeti rimta dugno apsauga variklio ir dezes, ir galinio difo, taip pat Scorpion 235/60 padangos - jauciu irgi paaukstinimui, bet tikrai ne standartines.
Plentu vaziuoja graziai, dinamikos nera (160 ag, bet uztai ispudingi 400NM), visi plentinukai istikruju panasus.
Toliau buvo toks lengvas offroadas - daugiau per slaitus vaziuot. Isbandinejau elektronika

Freelanderis gali forsuot 50 cm balas. Taip, tai tiesa. Vazevom per tokius purvus, kad jei ne apsaugos neisivaizduoju kas ten liktu. Sonus apibraiziau nes po lietucio truputi nuslydau - cia jau Njutono desniai, elektronika bejege buvo

Dar patiko jo dideli veidrodziai,aisku per jo dydi ir dar kai pirma karta desnei pusei vairuoju uzkabinau kairyni i medi, bet atlaike smugi

O taip dvigubas klimatas, Ipoda galima jungti, yra dar kelios transmisijos veikimo padetys, bet nebandziau kitu. Seip standarte eina 80/20, jei prasisuka 50/50. Sanaudos mieste apie 11litru, uzmiesty nuo 6.8 - cia dyzeliui. Mano pasivazinejimo metu sanaudos buvo 16 miliu su galonu - nzn kiek yra, bet vistiek cia nestandartinis rezimas. Variklis lygtais prancuzu, veikia negarsiai, masinoj garsai gal is galo labiau jauciasi.
Sekanti tesdraiva uzsakiau Discovery 3 - man jie tiesiog zavus savo brutaliska isvaizda ir vidum.