Puslapis 11

Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 3:44 pm
diudiukas
Sveiki, Forester MY 07 XT AT, vis daugiau pradeda mesti baltą dūmą gazuojant. Važinėjama dujomis, tai karts nuo karto meta klaidą kad liesas kuras. Meistras pariebina, bet ir vėl po kurio laiko tas pats. Pastebėjau, kad balto dūmo daugėja. Dūmas vos vos salstelėjęs. Pirma idėja galvos tarpinė, nes po truputį mažėja antifrizas. Klausimas: ar po 85000 km realu, kad tarpinė parėjo? Ar gali būti forikui (aš jo nepažįstu) kita bėda? Ant traukos (nedažnai juo važinėju) kažko nepajaučiau. Jei pramušta tarpinė kokios maždaug išlaidos laukia, reikia galvą šlifuot ar ne? Ačiū

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 3:51 pm
haskis
Gali but perkaitintas variklis, 2,5 daznai pasitaiko, pats kai ieskojau du perkaitintus buvau rades,jei is vokieciu masina,tai tie pasmaugia autobane 200km/h ir to uztenka. Del kainu nezinau, nekeiciau.

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 5:42 pm
Mindaugas
Pas mane buvo irgi mažėjantis antifrizas, tai priežastis buvo senos galvų tarpinės padėtos ant hermetiko, ko pasekoje greičiausiai papuolė koks akmenukas ar pan. ir susidarė mikro tarpas. Aušinimo skystį varė į lauką, o ne per tepalą į cilindrus, tai pirkdamas auto nieko ir nepastebėjau (tepalo ir antifrizo maišymosi, išmetimo dujų pokyčių). Bet rezultate vis tiek reikėjo imti galvas, šlifuoti ir dėti ant naujų tarpinių. Kainos, bent jau 2001 Forikui, dvi tarpinės po 125 lt, darbas nepamenu nes daug darbų buvo daryta, bet gal kokie 200-400 lt. Tai viso ne taip ir baisu... Nebent naujesniam modeliui dar kokių niuansų yra dėl tarpinių keitimo. :?

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 6:11 pm
diudiukas
haskis rašė:Gali but perkaitintas variklis, 2,5 daznai pasitaiko, pats kai ieskojau du perkaitintus buvau rades,jei is vokieciu masina,tai tie pasmaugia autobane 200km/h ir to uztenka. Del kainu nezinau, nekeiciau.
Jei variklis būtų perkaitęs dirbtų kaip TDI, dabar gi viskas tylu, ramu, jokių pašalinių garsų.

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 6:52 pm
diudiukas
Jonas6x6 rašė:salstelėjęs dūmas, baltas dūmas, mažėjantis antifryzas, nuolat liesėjantis mišinys - viskas veda į tarpines.
Bet reikia nepamiršti, kad 2,5xt ir visų kitų - paprastų 2.5 motorų konstruktyvas skiriasi, todėl 2.5XT perkaitinti netaip lengva.
Kai žmonės susideda tarpines po 100Lt, belieka palinkėti sėkmės ir dar paspausti ranką meistrui, nes jis neužilgo vėl turės darbo.


Arvydai - užsuk, padiskutuosim apie tai gyvai.
Ketvirtadienį iš ryto ok? Beje, ar trumpais atstumais, t.y. po miestą dar galima važinėti?

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 7:04 pm
MekongDelta
Jonas6x6 rašė:o kokios tos vandens sąnaudos?
jei sąlyginai didelės, tai išplaus indėklus ir prasuksit alkūninį, jei nedidelės - tarkim keli šimtai gramų į tūkstantį km, tai nieko baisaus.
Maža skylė toliau eksploatuojant turi tendenciją didėti.

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 7:06 pm
diudiukas
Jonas6x6 rašė:o kokios tos vandens sąnaudos?
jei sąlyginai didelės, tai išplaus indėklus ir prasuksit alkūninį, jei nedidelės - tarkim keli šimtai gramų į tūkstantį km, tai nieko baisaus.
Nu negasdink, :(( jei pirmadienį ryte atvarau, ar galėsi ką konkrečiai nustatyti?

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-26, 7:15 pm
diudiukas
Jonas6x6 rašė:tik pilnai atšalusiam motorui
Manau, kad prie tokios minusinės temperatūros valandos ar pusantros pakaks?

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-31, 8:07 pm
diudiukas
Orai atšilo tai ir tas dūmas kaip ir sunyko. Gavau vieno meistro telefoną, dirba prie Kauno Ramučiuose, jau 15 metų toje srityje, taigi, specializuojasi ypač tarpinių pradegimo ar nepradegimo sferoje. Vienžo, dirba su chemikalais, turi tokį instrumentą su dviem stikliniais cilindrukais pripildytais kokio tai reagento, tvirtina jį prie radiatoriaus ar kitur kur antifrizo garai pasiektų jo reagentus, ir mato, pagal spalvą kaip reagentai reaguoja, ar benzino/dizelino garai patenka į antifrizą, t.y. ar tarpinė pramušta. Nu pagal mano automobilio testą, tai tikrai ne. Reikia ieškoti kitų problemų. Beje, kiti, kurie kantriai uostė duslintuvą, saldumo neužuodė, matyt tai labai subjektyvu. Moralas paprastas, mūsų ir meistrų supratimas yra sąlyginis, chemija turbūt klysta rečiau.

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-01-31, 8:40 pm
diudiukas
Beje, jei kartais meta check engine ir klaida missfire, tada variklis pasipurto, klaida po 5-10 sekundžių pati nusirezetina, vėl viskas OK. To prieš dedant dujas nebuvo, o ir perjungus ant benzino problema dingsta. Ar tai dujų purkštukų ar žvakių problema?

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-02-01, 12:17 am
Arturas
diudiukas rašė:Beje, jei kartais meta check engine ir klaida missfire, tada variklis pasipurto, klaida po 5-10 sekundžių pati nusirezetina, vėl viskas OK. To prieš dedant dujas nebuvo, o ir perjungus ant benzino problema dingsta. Ar tai dujų purkštukų ar žvakių problema?
MIsfire klaidos atsiranda kai buna nesureguliuoti voztuvai(suseda). Jei pas tave dujos senokai tai pats laikas reguliavimui.

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-02-01, 9:13 am
azart
diudiukas rašė:Beje, jei kartais meta check engine ir klaida missfire, tada variklis pasipurto, klaida po 5-10 sekundžių pati nusirezetina, vėl viskas OK. To prieš dedant dujas nebuvo, o ir perjungus ant benzino problema dingsta. Ar tai dujų purkštukų ar žvakių problema?
Tau gali ausinima varyt ne i vidu o i lauka (pro prapusta tarpine).

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-02-01, 9:33 am
diudiukas
azart rašė:
diudiukas rašė:Beje, jei kartais meta check engine ir klaida missfire, tada variklis pasipurto, klaida po 5-10 sekundžių pati nusirezetina, vėl viskas OK. To prieš dedant dujas nebuvo, o ir perjungus ant benzino problema dingsta. Ar tai dujų purkštukų ar žvakių problema?
Tau gali ausinima varyt ne i vidu o i lauka (pro prapusta tarpine).
Tai jeigu varytų laukan, prie ko čia miss fire?

Re: Baltas dūmas

Parašytas: 2013-02-01, 11:38 pm
Mindaugas
Visko pasitaiko, bet šiaip Rse minėjo, kad nebūdinga į išorę prapūsti. Pas mane į išorę varė antifrizą, bet tai buvo ant senos tarpinės su hermetiku galvos uždėtos.

Sent from my GT-S7562 using Tapatalk 2