Puslapis 1 iš 2
2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-07, 10:21 pm
valdelis
sveiki ratu broliai
kazkaip iskilo toks klausimas...?
kiekvieno zinancio nuomone svarbi...

kiek zmoniu tiek nuomoniu..
noreciau suzinoti apie varikliu skirtumus...(konstrukcine prasme) ??? JDM nuo EU .Kiek girdejau tarkim forester JDM (stb;ttb) skiriasi variklio konstrukcija nuo EU S-turbo. ar tiesa kad pas visus standartinius JDM kaltiniai viduriai? o pas EU ne
ačiū uz info
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-07, 10:40 pm
Karolis
Kad kaltiniai stumokliai teko skaityt užsienio forumuose, bet papasakos turbūt Jonas daugiau. Tuo pačiu norėčiau apie S-Turbo EU nuomonių kokių išgirst, nes po biškį tokio žvalgytis pradedu, pirmuko/mechanikos, kaip automobilio žmonai
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-08, 8:53 am
valdelis
Esme tokia...Kad esu variklio paieskose... Man reikia tikro JDM 2.0T Noreciau suzinoti tikraja nuomone zmoniu kurie yra isarde tokius motorus...Kiekvieno konsultacija yra svarbi. Vieni sako kad Visi tikrieji JDM yra kaltiena... Kiti arde toki motora kaip WRX ar STI sako kad kaltiena ten nei pas viena net nekvepia..Nebezinau kuom tiketi... Noriu visa tai issiaiskinti iki galo...
Nes perkant ir galvojant kad perki viena,o nusiperki visai ka kita manau nei vienam nesinoretu.

Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-08, 8:57 am
valdelis
Jonas6x6 rašė:valdelis rašė:sveiki ratu broliai
kazkaip iskilo toks klausimas...?
kiekvieno zinancio nuomone svarbi...

kiek zmoniu tiek nuomoniu..
noreciau suzinoti apie varikliu skirtumus...(konstrukcine prasme) ??? JDM nuo EU .Kiek girdejau tarkim forester JDM (stb;ttb) skiriasi variklio konstrukcija nuo EU S-turbo. ar tiesa kad pas visus standartinius JDM kaltiniai viduriai? o pas EU ne
ačiū uz info
daug tau papasakojau, prakalbėjom apie pusvalandį.
Dabar matau, kad tuščiai aušinau burnytę

Neisizeisk Jonai, jokio tusciai cia nera.. Tiesiog kiek zmoniu tiek nuomoniu..Vienio vienaip sneka kiti kitaip... Pats nebezinau kuom jau ir tiketi...
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-08, 1:15 pm
Ramūnas 555
Jonas6x6 rašė:ieškok info NASIOC
Forester Stb:stumokliai kaltiniai ar ne ?
rocar » 08 Lie 2013 09:57 am
Kaltiniai tik EJ20K Sti ir tai ne visuose varikliuose.
For MY97/98 EJ20K (1996.04.01-1998.07.31)
12006AA620/12006AA630 - A/B pistons for WRX or WRX RA --- 6500yen or $70/each [not forged]
12006AA660/12006AA670 - A/B pistons for STi or STi typeR/RA --- 23000 yen or $250/each [forged]
So, yes, v3/4 STis have forged pistons. v3/4 non-STis do not have forged pistons. same for v5/6 STI vs v5/6 non-STi
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-08, 2:39 pm
Ramūnas 555
Jonas6x6 rašė:na aš tingiu knistis po internetą, bet tai tik viena iš nuomonių, apie ką ir rašo Valdelis, kad jų (nuomonių) yra daug.
Jonai, Stb su tokiais numeriais,be kaltiniu stumokliu:
1.VIN- SF5-004565
2.Applied model- SF5A55P
3.Option code-EEC
4.Engine code- EJ20GDX1NY
5.Transmission type- TZ103ZB1AA
Foresterio stumokliai 12006AA580.
Nekaltiniai
Kazkas Tave apgavo! O gal pas Tave Stb + ?

Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 2:53 pm
valdelis
Na buna, pasitaiko kad visi suklystam

sakoma kad klysti zmogiska

Svarbu is klaidu pasimokyti

Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 3:07 pm
Ramūnas 555
valdelis rašė:Na buna, pasitaiko kad visi suklystam

sakoma kad klysti zmogiska

Svarbu is klaidu pasimokyti

Kai retai klystame ir nespeja niekas nukenteti,tai dar pakenciama...

Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 4:15 pm
Ramūnas 555
Jonas6x6 rašė:Ramūnas 555 rašė:Jonas6x6 rašė:na aš tingiu knistis po internetą, bet tai tik viena iš nuomonių, apie ką ir rašo Valdelis, kad jų (nuomonių) yra daug.
Jonai, Stb su tokiais numeriais,be kaltiniu stumokliu:
1.VIN- SF5-004565
2.Applied model- SF5A55P
3.Option code-EEC
4.Engine code- EJ20GDX1NY
5.Transmission type- TZ103ZB1AA
Foresterio stumokliai 12006AA580.
Nekaltiniai
Kazkas Tave apgavo! O gal pas Tave Stb + ?

Juodas STb
Sidabrinis TTb
Juodo motorą pardaviau dalimis - buvo kaltiniai. Pas jį 199kW.
Sidabrinis 170kw. Jis neardytas, todėl niekas nežino kas viduj.
Jeigu niekas nezino,kas viduje,tai kam irodineti pirkejui ,kad ten kaltiniai stumokliai.Temos esme tame ir yra! Zmogus bando issiaiskinti pirkdamas varikli,kad neapsigauti! Pagal VIN galima matyti kokie ten stumokliai priklauso,o kas ten ka sudejo per 15-ka metu,tai jau kitas klausimas. Jeigu is sidabrinio nori parduoti varikli ir jis yra TTb,tai reiskia,kad jis Touring (turistinis),tai kam jam kaltiena.
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 4:38 pm
Ramūnas 555
Irgi tiesa!

Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 4:47 pm
valdelis
Nu jo grazu cia darosi.... Nesuprantu tada kam teigti tai ko nezinai, ir dar tvirtini kad tikrai.. O pasirodo kad cia tikrai buvo pusvalandis burnytes ausinimo... Kazkaip is tokio speco kaip tu Jonai, nelabai grazu...
Ar cia morales jau nebera...? lieka tik biznis...
Nesupyk Jonai uz minciu isdestyma... bet manau kiekvienas tiek tu tiek as norime zinoti uz ka mokame pinigus...
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 8:47 pm
valdelis
Neisizeisk Jonai cia nieko asmeniska....taip buvo kalba apie tavaji motora... ir tavo teiginiai buvo kad JDM ir s-turbo skiriasi savo konstrukcija kad pas viena kaltiena pas kita ne... kad jei dedant s-turbo vietoje jdm... jis prie jdm kompo turbos ir t.t. neatlaikis apkrovu ir jam sakes... Jug tokia kalba buvo ?ar ne?
tai va toks ir tas klausimas... jei ju viduriai (blokas ir jo konstrukcija) nesiskiria tai kokia esme taip kalbeti..
As nesigincinu... gal pas tave ir kaltiniai... gal remontas,gal pakeisti i kaltiena ar dar kas.. istorijos jug nieks nezino.. tiesa? pats jug sakiai neisardes nezinosi..
Bet teigti tai kaip fakta kad JDM motoras jau standarte su kaltiena...
Jei katalogai ir t.t. sako visai kita.... Na nezinau... gal profesionalumo ar ziniu stoka, ar dar kita priezastis...
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 9:22 pm
Ramūnas 555
valdelis rašė:Neisizeisk Jonai cia nieko asmeniska....taip buvo kalba apie tavaji motora... ir tavo teiginiai buvo kad JDM ir s-turbo skiriasi savo konstrukcija kad pas viena kaltiena pas kita ne... kad jei dedant s-turbo vietoje jdm... jis prie jdm kompo turbos ir t.t. neatlaikis apkrovu ir jam sakes... Jug tokia kalba buvo ?ar ne?
tai va toks ir tas klausimas... jei ju viduriai (blokas ir jo konstrukcija) nesiskiria tai kokia esme taip kalbeti..
As nesigincinu... gal pas tave ir kaltiniai... gal remontas,gal pakeisti i kaltiena ar dar kas.. istorijos jug nieks nezino.. tiesa? pats jug sakiai neisardes nezinosi..
Bet teigti tai kaip fakta kad JDM motoras jau standarte su kaltiena...
Jei katalogai ir t.t. sako visai kita.... Na nezinau... gal profesionalumo ar ziniu stoka, ar dar kita priezastis...
WRX MYOO+ "apacia" (nekaltine) laiko 280hp.
Jonas6x6 rašė:...Nasioc'e - daug kas išardę randa kaltinius... Rasti galima visokio gerio...pas mane pvz.i STI japonai buvo HKS filtra ideje ir dar kruva masiniu laidu.

Kaip zinome siu varikliu resursas ribotas(negailestingai greziant,nestebint tepalo lygio ir t.t.),todel tiketina,kad gali buti varikliai remontuoti tekancios saules salyje ir sudeta kaltiena,nes jos kaina nera zenkliai didesne uz nekaltiena.
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 9:47 pm
valdelis
Ramūnas 555 rašė:valdelis rašė:Neisizeisk Jonai cia nieko asmeniska....taip buvo kalba apie tavaji motora... ir tavo teiginiai buvo kad JDM ir s-turbo skiriasi savo konstrukcija kad pas viena kaltiena pas kita ne... kad jei dedant s-turbo vietoje jdm... jis prie jdm kompo turbos ir t.t. neatlaikis apkrovu ir jam sakes... Jug tokia kalba buvo ?ar ne?
tai va toks ir tas klausimas... jei ju viduriai (blokas ir jo konstrukcija) nesiskiria tai kokia esme taip kalbeti..
As nesigincinu... gal pas tave ir kaltiniai... gal remontas,gal pakeisti i kaltiena ar dar kas.. istorijos jug nieks nezino.. tiesa? pats jug sakiai neisardes nezinosi..
Bet teigti tai kaip fakta kad JDM motoras jau standarte su kaltiena...
Jei katalogai ir t.t. sako visai kita.... Na nezinau... gal profesionalumo ar ziniu stoka, ar dar kita priezastis...
WRX MYOO+ "apacia" (nekaltine) laiko 280hp.
Jonas6x6 rašė:...Nasioc'e - daug kas išardę randa kaltinius... Rasti galima visokio gerio...pas mane pvz.i STI buvo japonai HKS filtra ideje.

apie ka kalba ir eina... Ramunai ... sudeti ir rasti galima benka

o teigti kad tai standarte... nu nezinau... susilaikau...
Re: 2,0 turbo motoru skirtumas
Parašytas: 2013-07-09, 9:59 pm
Ramūnas 555
valdelis rašė:Ramūnas 555 rašė:valdelis rašė:Neisizeisk Jonai cia nieko asmeniska....taip buvo kalba apie tavaji motora... ir tavo teiginiai buvo kad JDM ir s-turbo skiriasi savo konstrukcija kad pas viena kaltiena pas kita ne... kad jei dedant s-turbo vietoje jdm... jis prie jdm kompo turbos ir t.t. neatlaikis apkrovu ir jam sakes... Jug tokia kalba buvo ?ar ne?
tai va toks ir tas klausimas... jei ju viduriai (blokas ir jo konstrukcija) nesiskiria tai kokia esme taip kalbeti..
As nesigincinu... gal pas tave ir kaltiniai... gal remontas,gal pakeisti i kaltiena ar dar kas.. istorijos jug nieks nezino.. tiesa? pats jug sakiai neisardes nezinosi..
Bet teigti tai kaip fakta kad JDM motoras jau standarte su kaltiena...
Jei katalogai ir t.t. sako visai kita.... Na nezinau... gal profesionalumo ar ziniu stoka, ar dar kita priezastis...
WRX MYOO+ "apacia" (nekaltine) laiko 280hp.
Jonas6x6 rašė:...Nasioc'e - daug kas išardę randa kaltinius... Rasti galima visokio gerio...pas mane pvz.i STI buvo japonai HKS filtra ideje.

apie ka kalba ir eina... Ramunai ... sudeti ir rasti galima benka

o teigti kad tai standarte... nu nezinau... susilaikau...
Jeigu pas Tave kaltiniai,tai ben jau ziema turetu barsketi stumokliai. Ir kam toks diskonfortas automobilyje su medzio apdaila?