Forester 3-io kartos vs. Legacy 1 -os kartos
Parašytas: 2013-11-07, 10:31 am
Aprašysiu savo įspūdžius po 1 mėnesio Legacy eksploatavimo (Forikai jau 7 metus, o būtent šis 1,5).
Iki šiol Legacy nepatinka sėdėsena prie vairo - Forikas tiesiog super.
Legacy dujos šlanginės - nu ir gaidys, rankiniu budu jungti, kai parsijungia tai baisu, su tarpu tokiu dideliu. forike 4 kartos -nieko nesijaučia, super.
Pas mane kieme ryte, vakare problema apsisukti. tai čia Legacy laimi - kažkaip geriau matosi kraštai, ypač prekys, Forike viskas išpusta, apvalu ir dėl to sunkiau.
Vairas man labiau patiko Legacy - kažkoks stabilesnis, sunkesnis.
Ant trasos - Legacy geriau- mažiau maskatuoja.
Bekelėje - man ramiau kol kas su Foriku, gal dėl to kad sedi aukščiau ir matai daugiau, nors prošvaisa ta pati - 22 cm. Gal dar nepripratau.
Ant posūkiu senukas Legacy stabilesnis, net 4 cm keltas. Įsivaizduoju stock kai laikosi.
Vietos pagal ilgi sakyčiau daugiau Legacy, bet jis siauras, tai jaučiasi. Užtat kiemuose lengviau pralendu tarp kitu auto.
Kuro sąnaudos - neseniai žvakės su laidais pakeistos, tai dar nepasakisiu.
Su Legacy man ramiau vairuoti- žinai kad negali taip varyti kaip Forikas, ir esi ramus.
Kaip nekeista automatu darbas vienodas, na nepastebėjau ženkliu skirtumu.
Kas liečia palakstimu - keista, bet Legacio automatas su 1,2,3, pavaromis man geriau patiko nei Forike - nustatei 2 ir uh kaip varo, gali visa dėmesį sutelkti į kelia ir vairą ir pastoviai aukštos apsukos. Forike to nepadarysi - rankiniu budu nekas, o sport režimas - vistiek dirba pilnu diapazonu (1-4).
Legacio variklio girdimas garsas - žinokite veža, super. Man tai pliusas kad garso izoliacija nekokia. Forike to nėra, arba reikia spausti dugna.
Legacy tupas startuojant ir jei nori iš eko režimo staigiau rauti. Forike - tai vyksta žymiai greičiau.
Pakaba minkštesnė Legacio, bet manau dėl nauju žieminiu padangu.
Dar senukas Legacy turi dideli pliusą - už 5000 Lt man kažkaip ramu ir detalės pigios. Su Foriku jau kitaip. Bet su Legacy jau baisu lėkti- vis tik su VDC ir kitaip privalumais saugiau.
Iki šiol Legacy nepatinka sėdėsena prie vairo - Forikas tiesiog super.
Legacy dujos šlanginės - nu ir gaidys, rankiniu budu jungti, kai parsijungia tai baisu, su tarpu tokiu dideliu. forike 4 kartos -nieko nesijaučia, super.
Pas mane kieme ryte, vakare problema apsisukti. tai čia Legacy laimi - kažkaip geriau matosi kraštai, ypač prekys, Forike viskas išpusta, apvalu ir dėl to sunkiau.
Vairas man labiau patiko Legacy - kažkoks stabilesnis, sunkesnis.
Ant trasos - Legacy geriau- mažiau maskatuoja.
Bekelėje - man ramiau kol kas su Foriku, gal dėl to kad sedi aukščiau ir matai daugiau, nors prošvaisa ta pati - 22 cm. Gal dar nepripratau.
Ant posūkiu senukas Legacy stabilesnis, net 4 cm keltas. Įsivaizduoju stock kai laikosi.
Vietos pagal ilgi sakyčiau daugiau Legacy, bet jis siauras, tai jaučiasi. Užtat kiemuose lengviau pralendu tarp kitu auto.
Kuro sąnaudos - neseniai žvakės su laidais pakeistos, tai dar nepasakisiu.
Su Legacy man ramiau vairuoti- žinai kad negali taip varyti kaip Forikas, ir esi ramus.
Kaip nekeista automatu darbas vienodas, na nepastebėjau ženkliu skirtumu.
Kas liečia palakstimu - keista, bet Legacio automatas su 1,2,3, pavaromis man geriau patiko nei Forike - nustatei 2 ir uh kaip varo, gali visa dėmesį sutelkti į kelia ir vairą ir pastoviai aukštos apsukos. Forike to nepadarysi - rankiniu budu nekas, o sport režimas - vistiek dirba pilnu diapazonu (1-4).
Legacio variklio girdimas garsas - žinokite veža, super. Man tai pliusas kad garso izoliacija nekokia. Forike to nėra, arba reikia spausti dugna.
Legacy tupas startuojant ir jei nori iš eko režimo staigiau rauti. Forike - tai vyksta žymiai greičiau.
Pakaba minkštesnė Legacio, bet manau dėl nauju žieminiu padangu.
Dar senukas Legacy turi dideli pliusą - už 5000 Lt man kažkaip ramu ir detalės pigios. Su Foriku jau kitaip. Bet su Legacy jau baisu lėkti- vis tik su VDC ir kitaip privalumais saugiau.