Puslapis 1 iš 2
Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-06-17, 9:03 pm
juozas
Sveiki turiu problema maniskis foris s-turbo 2l pirmukas pradejo ryt tepala ir dumint, dumina gerai uzmynus o kartais tik uzvedus varikli padumina kokias 5-10sek ir vel viskas tvarkoj, gal kas pasiulys kur ieskot problemos? Tepalo dingsta dideliais kiekiais, isoriskai nematyt kad leistu kazkur visur sausa. Ryja mazdaug 2l/500km.

Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-06-17, 9:22 pm
haskis
Motorui ateina galas, ipilk kokio xado, kad ant tralo uzvaziuotu nedumindamas ir stumk greiciau kokiem kazacham....na nebent daug investaves i pakaba, kebula, tada belieka bandyt remontuoti....

Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-06-17, 9:28 pm
Karolis
Greiciausiai turbina i intercooleri varo, pabandyk numaut slanga nuo intercoolerio ir paziuret ar ne tepaluota viduj
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-06-17, 9:29 pm
Karolis
haskis rašė:Motorui ateina galas, ipilk kokio xado, kad ant tralo uzvaziuotu nedumindamas ir stumk greiciau kokiem kazacham....na nebent daug investaves i pakaba, kebula, tada belieka bandyt remontuoti....

Kodel motorui? Jeigu butu atmosferikas, tada jau blogai.. ziedai isdile
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-06-17, 9:31 pm
juozas
siek tiek tepaluota intercooleri, bet tragedijos nera. Investuota nera daug i ji tiek kad gaila jog pries 3000km pakeiciau pagrindini dirza sureguliavau voztuvus, trauka likus tokia pati sanaudos po dirzo keitimo ir voztuvu reguliavimo sumazejo, dabar telpu i 11l/100km misriam vaziavime.
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-06-17, 9:37 pm
haskis
Nu jei tik turbinoj beda, tai dar pakenciama, bet per turbina lygtai valgomo tepalo kiekis didokas- 2 litrai ant 500 km...

Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-23, 9:45 am
Valerijus
Sveiki ar radot priezasti del tepalu rijimo ????
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-23, 11:06 am
Arūnas
Valerijus rašė:Sveiki ar radot priezasti del tepalu rijimo ????
Taip, čia kaltas opozitinis variklis. Maniškis 90k prabėgęs, jau igi pamažu pradėjo valgyti tepaliuką. Tai po 15k km į apžiūrą atvažiuoji beveik ant minimumo.
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-23, 9:26 pm
juozas
Valerijus rašė:Sveiki ar radot priezasti del tepalu rijimo ????
Ne pakolkas dar neradau neturejau laiko ieskoti. Pakolkas pilu tepala ir vaziuoju toliau.
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-24, 12:25 am
Valerijus
As su ta pacia beda

galvos perinktos ,turbina nauja,variklis svarus o valgyt valgo irkas idomiausia kad kai buvo galvos nuluptos stumokliai jokio klibisio cilindruose neturejo meistras sake kad variklis geras o tepaliuka valgo.kad ritu tiek kad po 15 k tik iki min ritu buciau padebesuose

o dbr 1l 1000km
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-24, 9:55 am
Arūnas
1L / 1000km čia jau kažkas netaip.
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-24, 10:56 am
Egyda
Ziedai gal atbulai sudeti?
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-24, 11:04 am
tsuminas
Greičiausiai tepaliniai žiedai prikepę bus, bandyk atmirkyti su kokiu nors super skysčiu, išlupus variklį ir paguldžius ant šono, arba lupti ir keisti naujais. Pamatuok kompresiją jei tepaliniai blogi turėtų būti padidėjusi bent vienam iš cilindrų.
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-24, 11:25 am
PauliusV
2006 Foresteris 2.5 XT, prie 200.000 km keistos galvos tarpinės, prie 220.000 teko keisti visus žiedus ir vieną stūmoklį, nes tepalą rijo nevaikiškai. Iš visų šių km 25.000 su dujom. Aišku nežinau ar nebuvo ir kas ankstesnio savininko daryta varikliui.
Re: Valgo tepala ir kartais meta melyna duma.
Parašytas: 2014-11-24, 11:33 am
tsuminas
PauliusV rašė:2006 Foresteris 2.5 XT, prie 200.000 km keistos galvos tarpinės, prie 220.000 teko keisti visus žiedus ir vieną stūmoklį, nes tepalą rijo nevaikiškai. Iš visų šių km 25.000 su dujom. Aišku nežinau ar nebuvo ir kas ankstesnio savininko daryta varikliui.
O kodėl stūmoklį keitė? Kas jam negerai buvo, trapžiedžiai ištrupėję buvo? Ir dar įdomu kurio čia cilindro?