Puslapis 1 iš 1
EGR vožtuvas
Parašytas: 2015-01-27, 9:20 pm
Meda.Forester
mūsų EGR vožtuvas parėjo

Pernai panašiu laiku buvo užsidegęs chekas su lydinčia kompanija,bet,kaip sakė JMA, turbūt praeitą kartą pavyko išjudint ir sėkmingai pravažinėjom metus.Dabar užstrigęs negrįžtamai,keisim.Kaip suprantu,didelės bėdos automobiliui nėra,tik labiau aplinką teršt pradėjo.Paskaičiau nete,kad kuras kaltas.Kontrabandinio dyzelio nepilu,tai kaip ir apmaudu kažkiek
Į paiešką EGR vožtuvą įvedžiau-nieko.Negenda?Gal bus pamokymų,kaip vairuot,kad negestų?
ATSIPRAŠAU,RADAU

Bet jei tai tikrai dėl kuro kokybės,tai niekšiška.
Re: EGR vožtuvas
Parašytas: 2015-01-27, 9:31 pm
haskis
Pilk belarusiska is degalines niekas nesikis- nes ten nera to sudo is rapsu, kur pas mus pila, o jei padidins kai planuoja iki 7 % tai "protingiem "dizeliam bus amen....
Re: EGR vožtuvas
Parašytas: 2015-01-28, 1:04 pm
Virgis75
Jei žiūrėt pagal Chrysler, EGR skirtas sumažinti azoto oksidus, o jie sumažinami atvėsinus išmetamąsias dujas. Bet išmetamosioms dujoms patenkant pakartotiniam "sudeginimui" kažkiek krenta galia, todėl EGR veikia tik prie vidutinių apkrovų. Ant laisvų apsukų ir didesnio apkrovimo ji būna uždarytas. Kai kurie kraisleristai tiesiog užglušindavo EGR ir bėdų nebelikdavo, išskyrus retkarčiais užsidegdavo chek engine.
Re: EGR vožtuvas
Parašytas: 2015-01-28, 1:58 pm
Dziugesiukas
Savo chrysleriui 2001m dyzeliui užglušinau tą EGR, nes vamzdukas lūžo, bet nemeta jokių checku. Jis šiaip kuo puikiai išsivalo toje vietoje, per kur eina antifryzas. Ten toks korys, per kurį eina grįžtamos dujos, buvo baisiai užakę, vos 1 gal 2 skylutės buvo dar. Su kontaktų valikliu išvaliau, veikė tuo metu žymiai geriau, kol neužglušinau dėl lūžusio vamzduko[emoji6] kažin koks tas EGR subarikuose. Gal irgi pravalyti eitų.
Beje TA praleido ir su užglūšintu EGR.
Re: EGR vožtuvas
Parašytas: 2015-01-28, 3:07 pm
Virgis75
Dziugesiukas rašė:Savo chrysleriui 2001m dyzeliui užglušinau tą EGR, nes vamzdukas lūžo, bet nemeta jokių checku. Jis šiaip kuo puikiai išsivalo toje vietoje, per kur eina antifryzas. Ten toks korys, per kurį eina grįžtamos dujos, buvo baisiai užakę, vos 1 gal 2 skylutės buvo dar. Su kontaktų valikliu išvaliau, veikė tuo metu žymiai geriau, kol neužglušinau dėl lūžusio vamzduko[emoji6] kažin koks tas EGR subarikuose. Gal irgi pravalyti eitų.
Beje TA praleido ir su užglūšintu EGR.
Jei Check engine nedega, tai ir nepamatysi, veikia ar ne EGR. Nebent čiupinėsi (ATSARGIAI) vamzdelius, jie turi būti labai karšti.
O įioje vietoje jaučiu, kad bus užstrigęs tas vožtuvas, ir greičiausiai, kad jo fiziškai neišardęs (pilnas skrodimas) ir neišvalysi, nes bus kokia ašelė iš vidaus jau apsinešusi.