Puslapis 1 iš 4
sankaba
Parašytas: 2016-01-25, 10:13 pm
DariusE
Sveiki turiu forika 2009 metu dyzeliuka ir rasete kad ju sankabos nelaikos tai va man idomu ir galima kaip jia patikrinti neisardzius nes jai butu bloga dar subaru servizas nemokamai pakeistu
Atsiprasau uz rasybos klaidas

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-25, 10:48 pm
suboksidas
Kol nekyla apsukos ir greitis nedideja, tai praktiskai niekaip

ivaziuok i pusni, pamegink prasukt ratus ir jei viskas gerai, tai ir dziaukis

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-25, 10:51 pm
DariusE
Reiks pabandyti jai po nakties dar bus pusnu . Dar toks klausimas kiek turetu buti apsuku uzkurtai masinai nes pas mane 1000 ar neperdaug kaip dyzelui
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-25, 10:52 pm
suboksidas
DariusE rašė:Reiks pabandyti jai po nakties dar bus pusnu
Tai tokioj minkstoj pliurzoj dar geriau bandyt!

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-25, 11:21 pm
hipy
dar pabandyk kelis kart is vietos be gazo labai letai sankaba atleidinedamas pajudet, jei jausis netolygumas, toks kaip ir tratejimas, sankabos prasokinejimas - sankaba padegus... ar sankaba nebuksuojama tikrinama aukstesniu (5-6) begiu prie max galingumo apsuku numynus tapke iki dugno, jei apsukos kyla greiciau, nei spidometras - turi beda...
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-25, 11:35 pm
DariusE
Ryt reiks isbandyti

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-25, 11:48 pm
vytas911
DariusE rašė:Dar toks klausimas kiek turetu buti apsuku uzkurtai masinai nes pas mane 1000 ar neperdaug kaip dyzelui
Maždaug tiek ir būna
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 8:16 am
DariusE
Na va pabandziau is vietos iavazuoti ir poto 5 - 6 pavara gaza nuspaustu ir atrodo viskas gerai

bet man daba idomu nuo kokiu apsuku pradeda turbina pusti ir ar jauciasi ant traukos nes pas mano pasata tai gerai pasijaucia kada pradeda pusti
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 8:48 am
DaLadna
Tipo nesijaučia ? Dugnais prasieik ir žinosi

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 11:02 am
DariusE
Kad dugnais ir ejau bet nesijaute
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 11:20 am
Virgis75
Pas žmonos Toyota, kai nustatai šildymą ant max., apsukos sukyla iki 1200 apm.
Turba dažniausiai jungiasi prie kokių 1500-1800 apm. Jei bėgėsiesi vidutiniškai (o ne gazas dugnas), turėtum pajausti. Nebent pas forikus yra dviguba turba, veikianti ir prie mažų apsukų.
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 11:42 am
Dziugesiukas
Nustebsit vyrai ką dabar pasakysiu... Turbina įsijungia dar variklio kurimosi metu

o variklis didžiausia trauką turi 1800-2400 sūkių diapozone. Taip sakant "įsijungia turbina"

stipraus traukos pokyčio galit nejausti, jeigu variklis traukia nuo žemų apsukų jau su nemaža Nm jėga, nes nžn kokia Nm diagrama yra šio dyzelio. Arba gali būti koks gedimas.
Išsiųsta naudojantis SM-C115 Tapatalk 4 Lt
Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 12:24 pm
Arturas
Ir pas koki subarika yra papildoma elektrine turbina veikianti nuo 0 variklio apsuku? Kazkaip neteko girdeti. Tradicine turba veikia nuo ismetamu duju srauto, tai kol nepaspausi, fig tau kas veiks, be to, kad slegi sukelt ir apsukos(turbinos) turi artintis prie 10K. Pievos cia kazkokios pas jumi darosi

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 1:11 pm
DariusE
Gal jis norejo pasakyti kad turbina sukasi tik uzkurus varikli tai turetu buti tesa bet ji pradeda dirbti nuo tam tikriu apsuku tai raiske kad jos giometrija atsidaro ir pradeda pusti papildoma ora i cilindrus
Yra visoku zmonu kas kaip suprants kada pradeda dirbti as jos darba suprantu kaip ji pradeda pusti ora i cilindrus na o kad ji sukasi visada kaip variklis uzkurtas ir net ant laisvu apsuku manau dauguma tai zino

Re: sankaba
Parašytas: 2016-01-26, 6:53 pm
vytas911
Važiuok (riedėk) 2u bėgių nespausdamas gazo, o paskui numink normaliai. Tikrai pajusi, kažkur kaip ir rašė 1500-1800