Puslapis 14

MT visko mova nepajėgia važiuot vienu tiltu

Parašytas: 2009-07-07, 10:52 am
vicinas
Si savaitgali isaiskejo didelis viskozines movos minusas :o .Pasirodo,jei neveikia vienas tiltas,su foriku beveik neimanoma vaziuoti :o .siek tiek vaziuoja tik lygiu keliu,o jei nors maziausias kalniukas pasitaikys,be geros inercijos jo niekaip neiveiksi be buksyro.Viskozine mova perduoda sukimo momenta tam neveikianciam reduktoriui,o dirbantis lieka praktiskai be galios.Jausmas panasus,kai vaziuotum su automatine pavaru deze kurioje didelis tepalo trukumas-variklis kaukia o nevaziuoja :o .Japonai nusikonstravo.senuose modeliuose budavo ant pavaru svirties mygtukas,kuriuo isijungdavo galinis tiltas-va tokia konstrukcija buvo ideali-sugedo,isjungei ir toliau vaziuoji be problemu.Butu gerai pritaikius tokia deze ir forikui.

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 12:59 pm
vilmis78
na pasirodo,kad jei naujas ne visada geresnis uz senesni...
manau isspresim patys tokia problemyte :)

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 1:03 pm
evilkas
Blin, o as buvau isitikines, kad priekinis visada ijungtas ir neatsijungia, o tik galinis per movas. Kazkada praplauke info (gal ir siame forume, nepamenu), kad su MT deze galas atjungtas, o kai reikia isijungia, o su AT atvirksciai.

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 1:04 pm
vicinas
na as jau galvosiu apie kazkoki pakaitala be viskomovos,nes sakykim jei ne Arturas tai nezinia kaip buciau parvaziaves is zirgyno :sorry:

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 1:06 pm
vicinas
evilkas rašė:Blin, o as buvau isitikines, kad priekinis visada ijungtas ir neatsijungia, o tik galinis per movas. Kazkada praplauke info (gal ir siame forume, nepamenu), kad su MT deze galas atjungtas, o kai reikia isijungia, o su AT atvirksciai.
tai taip budavo su senais subarais,kai dar foriko net nebuvo-labai patogios dezes ir ekonomiskiau vazinet galedavai.Ju minusas buvo tik tas,kad norint ijungti galini tilta reikedavo letai riedeti arba visiskai sustoti

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 1:19 pm
vicinas
na matyt automatines dezes siek tiek kitaip ta viskoze dirba,nes jegos pas tave buvo iki kaklo,net ratai buksavo :shock:

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 1:53 pm
eddie_gt4
evilkas rašė: (...) Kazkada praplauke info (gal ir siame forume, nepamenu), kad su MT deze galas atjungtas, o kai reikia isijungia, o su AT atvirksciai.
tai kad visiskai atvirksciai: su MT priekis/galas paskirstymas yra 50/50, su AT (NE-VTD tipo, o butent tokiu ir yra dauguma) - normaliom salygom yra ~90/10 ir tik tam tikrom salygom paskirstymas buna 50/50, t.y. didziaja laiko dali dauguma Subariku su AT dezem yra labiau FWD nei AWD :)

vicinas rašė:na matyt automatines dezes siek tiek kitaip ta viskoze dirba (...)
AT dezej viskozes NERA :!:

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 2:17 pm
vicinas
na ten vadinasi kompas reguliuoja i kur kiek galios paduoti ir aiskiai siuo atveju automatas pranasesnis :?:

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 3:02 pm
vicinas
vienzo supratau tai,kad forikui negalima buksuojant ilgai duoti dideliu apsuku(kai ratai stipriai iklimpe ir labai stabdomi),o su tokia deze neduodant apsuku,paprasciausiai uzdusta variklis.Isvada naujos dezes(su geru paletintoju) naudai,na ir gera pamoka,kad efektingas(vizualiai)buksavimas,nera malonus texnikai :sorry: o gaila `1:

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 3:37 pm
eddie_gt4
Jonas6x6 rašė:tas 90/10 tai daugiau teorinis, praktikoje visada varo abu tiltai, tik galinį atjunginėja prie dideslio greičio ir tik tada, kai abu tiltai sukasi identišku greičiu ir ilgą laiką. Nesupyk Edi, bet tavo žinios grynai forumuose arba googlej perskaitytos, bet praktika neparemtos (...)
Jonai, as tau ne pirma karta siulau pasiskaityt bent jau viesai prieinama FHI technine dokumentacija... gal pasitaikys maziau atveju, kai nesamomingai (tikiuosi :smile: ) klaidini zmones ;)

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 4:00 pm
eddie_gt4
Jonas6x6 rašė:Gerai, pasiskaitysiu. O gal nori kartu išardyti ir pamatyti savo akimis, tada net skaityti nereiks?
Tau jau Andron vieną kartą tą patį sakė.
Bet nu ne ginčytis čia susirinkom juk... peace
o kam man kazka ardyt, jei viskas veikia kaip priklauso? :smile:
o prie svetimu masinu nelendu...

p.s. Jonai, prisipazink, padejes ranka ant sirdies - pas Vicina galiniam diff'e ne LSD tepalas buvo supiltas? :-D

p.p.s. peace ;)

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 4:02 pm
zzzubarruu
is kur traukiat 90 ir 10%???
as skaiciau kad 2,5 amerikonai paskirstymas tarp asiu yra 40 ir 60%. Ir panasu jog tai tiesa, nes ziema gerai gazo davus jauciasi efektas kaip su galu varomu, subine nesioja. rasoma kad taip padaryta del galu varomu automobiliu imitacijos, del VAIRAVIMO MALONUMO pagerinimo.

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 4:21 pm
eddie_gt4
zzzubarruu(Artūras) rašė:is kur traukiat 90 ir 10%???
as skaiciau kad 2,5 amerikonai paskirstymas tarp asiu yra 40 ir 60%. Ir panasu jog tai tiesa, nes ziema gerai gazo davus jauciasi efektas kaip su galu varomu, subine nesioja. rasoma kad taip padaryta del galu varomu automobiliu imitacijos, del VAIRAVIMO MALONUMO pagerinimo.
pas tave 2003 metu Forikas? skaityk

MY'03-05 Forester Technical Description (konkreciai 19 psl.)

daug idomios ir naudingos technines informacijos "is pirmu ranku" (t.y. oficiali FHI informacija, o ne VBS :)


pradinis 60/40 paskirstymas n/a Forikuose atsirado tik kartu su VTD AWD sistema (jei gerai pamenu nuo MY'08)

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 5:17 pm
sade
zzzubarruu(Artūras) rašė:is kur traukiat 90 ir 10%???
as skaiciau kad 2,5 amerikonai paskirstymas tarp asiu yra 40 ir 60%. Ir panasu jog tai tiesa, nes ziema gerai gazo davus jauciasi efektas kaip su galu varomu, subine nesioja. rasoma kad taip padaryta del galu varomu automobiliu imitacijos, del VAIRAVIMO MALONUMO pagerinimo.
Pvz cia http://www.awd.ee/cars.html" onclick="window.open(this.href);return false; irgi ta raso (jonas berods sita nuoroda buvo idejes). Ten irgi raso, kad jei automatas 4 pavaru, tai sankaba paskirsto 90% priekiui ir 10% galui ir keicia ta procenta priklausomai nuo greicio (akseleruojant daugiau i gala perduoda), ijungus pavaru svirti i 1 pozicija(tada visada turetu buti 50-50), prabuksavus priekiniams ratams-daugiau i gala gali perduoti (bet jei greitis virs 60km/h pabuksavus priekui, i gala daugiau nebeperduos), na dar gala "atleidzia" kai sukama ar abs suveikia. Aisku ten ne oficiali fhi informacija,bet gal taip ir yra :???:

Re: minusas forikui

Parašytas: 2009-07-07, 5:38 pm
vicinas
kazko cia nepagaunu :? visur subaru giriasi vieninteliai turintys perdavima 50x50 is kur traukiat tuos nevienodumus :???:
o kas liecia maniski reduktoriu,tai arturas stebedamas mano buksavima konstatavo kad abu galiniai ir vienas priekinis sukosi.o tepala kai ispyliau tai buvo vienos metalo dzindros,taip kad nelabai ten suprasi LSD ar ne tepalas buvo. o paskui gali det ranka kur nori,jei isardes difa rasi ji esant paprasta tai kitaip ir nebus.As taip pat linkes daugiau pasitiketi praktika nei teorija,nes teorijoje daznokai viskas buna suidealizuota ir pagrazinta :?