Puslapis 1 iš 16
Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įmanoma?
Parašytas: 2009-03-22, 12:27 am
jaroslavas
http://www.subaru-ural.ur.ru/forum/read" onclick="window.open(this.href);return false; ... 736&t=8736
prašau perskaityti ir pasakyti savo nuomonę
Parašytas: 2009-03-22, 1:20 am
Deimazas
Nemoku rusiškai skaityti
Parašytas: 2009-03-22, 9:39 am
jaroslavas
gaila, o tu pabandik per google vertima
http://translate.google.com/translate_t#
Parašytas: 2009-03-22, 11:46 am
sade
Kiek supratau problema su softu, bet foresteriam neaktuali, nes pasireiske tik ant imprezu. O gal kas pastebejo "laginima" ir su foresteriu? Idomus problemos sprendimo budas :-D Bet vistiek nesuprasiu, kam paprastus mazgus (ir 100 proc veikiancius ir patikimus) kaip gazo trosas, keisti i kazkokias elektronines mandrybes susidedancias ir reostato prie pedalo, elektroniniu "smegenu" , elektrovarikliuko, kuris valdo droseli. Taigia cia uzprogramuoti gedimai- tai kontaktai su laiku (ar dregme) apsioksiduos, ar reostatas nuo naudojimo nusitrins, dar elektromotoras, o kad softas anksciau ar veliau kokia klaida pasigaus, tai beveik garantuota.
Parašytas: 2009-03-22, 1:32 pm
vicinas
kazkaip nesuprantu temos pavadinimo prasmes

jums ka greicio dar truksta

nevykit dievo i medi.Isnaudokit pirma ta ka turit :strela
Parašytas: 2009-03-22, 4:43 pm
Deimazas
sade rašė:Kiek supratau problema su softu, bet foresteriam neaktuali, nes pasireiske tik ant imprezu. O gal kas pastebejo "laginima" ir su foresteriu? Idomus problemos sprendimo budas :-D Bet vistiek nesuprasiu, kam paprastus mazgus (ir 100 proc veikiancius ir patikimus) kaip gazo trosas, keisti i kazkokias elektronines mandrybes susidedancias ir reostato prie pedalo, elektroniniu "smegenu" , elektrovarikliuko, kuris valdo droseli. Taigia cia uzprogramuoti gedimai- tai kontaktai su laiku (ar dregme) apsioksiduos, ar reostatas nuo naudojimo nusitrins, dar elektromotoras, o kad softas anksciau ar veliau kokia klaida pasigaus, tai beveik garantuota.
Visa tai dėl ekologijos, elektronika neduos daugiau gazo nei variklis sugebės optimaliai išdeginti degalų, o su trosu kiek spausi tiek pils...
Parašytas: 2009-03-22, 8:28 pm
jaroslavas
ir man taip atrodo.
Šian radau ta kamštuka ant sankabos pedalo, išėmiau, ir atrodo , pakartosiu, atrodo, mašina atsiliepia greičiau i akseleratoriaus paspaudimą. Bet užtat neveikia kruizas

Pavažinėsiu , pažiūrėsiu kaip toliau. Butu gerai kad kas nors dar pabandytu.
Parašytas: 2009-03-22, 8:58 pm
wzikas
kas turi amerikoniskus automatus kauno subaru atstovybe grasinosi atsisiusti softa, kurio pagalba pavaros junginesisi kaip ir normaliose masinuose... as nesulaukiau, o ju koreguota versija deti pabijojau
gal jau turi?
Parašytas: 2009-03-25, 8:23 pm
jaroslavas
Na dar karta išbandžiau. Reiškia taip. Išėmus fiškė tikrai mašina atsiliepė greičiau paspaudus akceleratorių. Bet mašina net šoka į priekį, o atleidus pedalą staigiai - mašina staigiai ir nemaloniai stabdo (kliujot nosom). Įsibėgėjimas pagerėjo. Taip sakant atsirado toks reiškinys kaip aštrus važiavimas. Ir prie viso šito kruizas nedirba.
Kai įstatau atgal fiškė viskas vyksta tolygiai, maloniai ir kaip stabdis.
Išvada. Kai ateis vasara ir noras palakstyti (dragai, slalomai) išsiimsiu fiškė. Žiema to nereikia, ir mieste irgi nera naudos, nors kažin.
Aš galvojų kad ši fiškė su davikliumi padaryta vardan kruizo, nes be juo mašina ant kruizo važiuotu nekaip, staigus pagreitėjimai, stabdymai.
Primenu kur randasi ta fiškė. Ant sąnkabos pedalo, apvalios formos, dydis kaip 1 cento, storis apie 3-4 mm
Parašytas: 2009-03-25, 8:25 pm
jaroslavas
Deimazas ir Eugenijus - pabandykite pavažinėti be fiškės ir pasakykite savo nuomonė
Parašytas: 2009-03-25, 8:30 pm
zzzubarruu
o automate yra kokia fiske?
Parašytas: 2009-03-25, 8:36 pm
jaroslavas
Jonai ka tu galvoji? Tavo nuomonė apie šia situacija
Parašytas: 2009-03-25, 8:40 pm
sade
jaroslavas rašė:Na dar karta išbandžiau. Reiškia taip. Išėmus fiškė tikrai mašina atsiliepė greičiau paspaudus akceleratorių. Bet mašina net šoka į priekį, o atleidus pedalą staigiai - mašina staigiai ir nemaloniai stabdo (kliujot nosom). Įsibėgėjimas pagerėjo. Taip sakant atsirado toks reiškinys kaip aštrus važiavimas. Ir prie viso šito kruizas nedirba.
Kai įstatau atgal fiškė viskas vyksta tolygiai, maloniai ir kaip stabdis.
Išvada. Kai ateis vasara ir noras palakstyti (dragai, slalomai) išsiimsiu fiškė. Žiema to nereikia, ir mieste irgi nera naudos, nors kažin.
Aš galvojų kad ši fiškė su davikliumi padaryta vardan kruizo, nes be juo mašina ant kruizo važiuotu nekaip, staigus pagreitėjimai, stabdymai.
Primenu kur randasi ta fiškė. Ant sąnkabos pedalo, apvalios formos, dydis kaip 1 cento, storis apie 3-4 mm
Pas mane senam forikui jos aisku nera, bet kiek supratau rusu saite, tai ant sankabos ten guma tik yra (kuria reikia nuimt), ta guma jungineja kazkoki jungtuka. Jei taip tai galima pasidaryt paprasciau nei landziot ir deliot kai reikia kruizo. Tiesiog galima ta jungtuka sudubliuot ir isidet antra kad ir prietaisu panelej ar ant tunelio. Reikia kruizo ir "minkstumo"- ijungei (aka guma vietoj), reikia "astrumo"-perjungei (kaip kad butu guma isimta-tik aisku jos niekas neima)
Parašytas: 2009-03-25, 8:48 pm
jaroslavas
blin pas mane garantinė, bet pagalvosiu. Dėkui už minti
Parašytas: 2009-03-25, 10:05 pm
jaroslavas
rusai domėjosi - programiškai neįmanoma perdaryti