Puslapis 1 iš 3
Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-29, 8:14 pm
andis
Sveiki,
gal kas galetu apibudint kokie yra simptomai neveikiancios visko movos?
jei teisingai supratau is vienos temos sioje skiltyje, tai automobilis pasidaro tarsi su AT deze, gaza priima, begejasi, bet suletintai, nebera traukos is vietos (arba jausmas panasus i prabuksuojancia sankaba).
Beda tokia, kad foresteris ('05, 2,0 MT, europinis, 92 kw), isvazinejant ryte is kiemo (pries tai vaziavo puikiai) ir ijungiant 1 begi, pasijuto lyg sankabos prabuksavimas (apsukos kyla, bet traukt nebenori) plius dar pasigirdo pasalinis garsas lyg ir greiciu dezej... Su foriku daugiau nebevaziuota, o pasikonsultavus su servisu meistrais lyg ir prieita prie isvados kad reikia sankaba keist, taciau sudejus nauja sankabos komplekta, visiskai niekas nepasikeite.
Prietaisu skydelis el.gedimu nerodo, jungiant begius pasaliniu garsu negirdet, tai ir kyla klausimas, gal beda visko movoj?
zinau, kad forume tai bus burimas is kavos tirsciu, bet gal kas turi ideju, kas cia tai masinelei galejo pasidaryt ?
klausiu pirmiausia cia, gal uzvesit ant teisingo kelio, kur bedu ieskot

Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-29, 9:13 pm
jaroslavas
tu pats nusprendei kad servisas turi keisti sankaba? Ar pats servisas pasakė - keičiam sankaba ir bus okei
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-29, 10:42 pm
Stentor
pasikeli masina su dankratais, kad 1 ratas gale butu ant zemes
ijungi koki begi kad ratai laisvai ore suktusi, tada pabandai su koja primynus sustabdyt galini rata
jeigu ji sustabdai ar net nesisuka tai beda su mova
o del granatu tai labai galimas variantas
jej galine granata issinertu tai kaip vaziavo asfaltu tai taip ir vaziuoja
bet jej priekine tai dezej sunkiau per mova visa galia perduot todel trukcioja ir sunkiai begejasi
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-29, 10:51 pm
Tomas
man buvo taip iškarto iš po granatos apsauginės gumos keitimo,išsisukant iš kolonėlės išsinėrė priekinė granata,iškarto net nesupratau kas darosi,pirma mintis-sankabai kaput,bet paršliaužus i servisa radau kame šaknys...išvados tokios jog užsodinus rimčiau subaru,likčiau tik su 1 varomu ratu

Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-29, 11:10 pm
Stentor
Tamosius rašė:man buvo taip iškarto iš po granatos apsauginės gumos keitimo,išsisukant iš kolonėlės išsinėrė priekinė granata,iškarto net nesupratau kas darosi,pirma mintis-sankabai kaput,bet paršliaužus i servisa radau kame šaknys...išvados tokios jog užsodinus rimčiau subaru,likčiau tik su 1 varomu ratu

ka pamirso idet surenkant?
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-29, 11:17 pm
Tomas
pats tvarkiausi... :sorry: ir ne iki galo užkaliau granata...išsinėrė tik už kokiu 500m susukus vaira iki galo...
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-30, 8:24 am
andis
jaroslavas rašė:tu pats nusprendei kad servisas turi keisti sankaba? Ar pats servisas pasakė - keičiam sankaba ir bus okei
kadangi foresteris ne asmeninis, o darbinis, tai sprendima keist sankaba priemiau jau nebe as, dabar jau aisku kad buvo truputi paskubeta...
ziuresim, kaip cia spresis ta problemele, informuosiu apie darbus, gal bus dar ir kitiem naudinga informacija.
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-30, 9:24 am
andis
bandem foresteri pasikele, kaip Stentor rekomendavo, prasukt ratus, tai priekis kabina,kardanas sukasi, o galiniai ratai nejuda, tai taip iseina, kad beda movoj...kaip suprantu ji stovi galiniame reduktoriuje? gal kas keitet? ar sudetinga procedura?
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-30, 10:00 am
vilmis78
tai kita pakeisti ir fsio,nereiks nei ardyti nei ka ir pigiau ir greiciau,jei ardyti ir dar ne paciam tai brangiau gausis...
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-30, 1:27 pm
Donatas
andis rašė:bandem foresteri pasikele, kaip Stentor rekomendavo, prasukt ratus, tai priekis kabina,kardanas sukasi, o galiniai ratai nejuda, tai taip iseina, kad beda movoj...kaip suprantu ji stovi galiniame reduktoriuje? gal kas keitet? ar sudetinga procedura?
jei kardanas sukasi o galiniai ratai nesisuka, tai beda ne movoje.
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-09-30, 5:07 pm
andis
taigi, jei nieko daugiau nebeislys, tai beda radom. Galiniam reduktoriuj isleidus tepala, pasimate varstas, nuemus dangteli, rasti ant reduktoriaus dezes dugno visi 8 issisuke varstai (jie ten jau senokai turbut malesi dezej, nes kai kurie truputi apdauzyti buvo) vadinasi forikas vaziavo tol, kol paskutinis varztas neissisuko ir neatsijunge galinis tiltas...
dekui viesiem, kurie padejo ieskot sprendimu

Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2009-11-08, 7:26 pm
vicinas
paveluotai aisku bet jug pas mane ta pati beda buvo

taip vazinedamas su pabirusiu reduktorium ir visko mova sudirbau :sorry:
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2010-04-12, 1:41 pm
henyte
Tomas rašė:man buvo taip iškarto iš po granatos apsauginės gumos keitimo,išsisukant iš kolonėlės išsinėrė priekinė granata,iškarto net nesupratau kas darosi,pirma mintis-sankabai kaput,bet paršliaužus i servisa radau kame šaknys...išvados tokios jog užsodinus rimčiau subaru,likčiau tik su 1 varomu ratu

Labas Tomai,
as truputi ne i tema, bet ar labai sunku pasikeisti granatos guma, pas mane plyse priekis abi.forester 2,0AT 98m,gal isivaiduoji kokia kaina?
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2010-04-12, 1:55 pm
henyte
Jonas6x6 rašė:guma parduotuvėse ~12-14Lt, originali 40-70Lt. tepalo tūbelė apie 15Lt
a tai jumoras, bet viena zaraza istaske tepala o kita sausa, kad nebutu negyva
Re: Dėl viskozinės movos
Parašytas: 2010-04-12, 2:00 pm
vicinas
henyte rašė:Jonas6x6 rašė:guma parduotuvėse ~12-14Lt, originali 40-70Lt. tepalo tūbelė apie 15Lt
a tai jumoras, bet viena zaraza istaske tepala o kita sausa, kad nebutu negyva
negi vaziuojant nesigirdi traska ar ne
