Jau 3 metai, kai šioje temoje ramu
Nežinau kaip Europietiški (4 kartos), bet USA 2,5i variantas yra minkštas/plaukiantis ir nėra "self leveling'o". Gerai stovi ant kelio dėl žemo svorio svorio centro, bet nėra sportiškiausias (ant sniego Gaižiūnuose davė į kaulus kitoms Subaru

), nors savo klasėje tai neblogai turėtu stovėti.
Dėl funkcionalumo, tai čia juk šeimyninė mašina su padidintu pravažumu, tai važiuoja visur panašiai kaip ir Forester'is (3 kartos), tik aišku sunkesnis ir nepaimtų tokių pat stačių kalnų, beje prošvaisa tik 20cm. Vietos daugiau, tai kelionėm pats tas

, nors aš netelpu ir teks stogo bagažinę įsigyti.
Per sniegą panašiai kaip ir Forikas eina.
Outback nėra funkcionaliausias ir sportiskiausias, bet vis viena superinis mašiniukas su daug pliusų kaip šeimyninei mašinai
O su 3,6R variantu, tai įdomus reikalas

260 kumelių (sukimo momentas 350) ir su SI-DRIVE (Intelligent, Sport ir Sport sharp rėžimai
http://drive2.subaru.com/Summer07_whatmakes.htm) funkcionalumas kaip ir tas pats, o sportiškumo tikrai daugiau.