SUBARU SU CVT

naujienos, spauda, straipsniai, atsiliepimai, informacija

Moderatorius: tomazas555

Vartotojo avataras
Artūrazz
Forumo dalyvis
Pranešimai: 7532
Užsiregistravo: 2012.10.20, 11:47 pm
Auto: OUTBACK
Skype: subaru.obk
Mobilus: +37063438822
Miestas: Kauno raj.

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Artūrazz » 2015.02.10, 9:02 pm

krioklis rašė:Supratau. Dar klausimelis kol saltas variklis pas tave irgi vaziuojant dirba variklis aukstom apsukom ir lyg butu traukos trukumas pavaras numeta kazkur nuo 3000aps. Pravaziavus koki 1-2km kaip apsyla variklis ir greiciu deze. Atsiranda ir trauka ir pavaros graziai metosi nuo kokiu 2000- 2300 apsuku, na aiskus viskas priklauso nuo tapkes.
Aš šaltu varikliu net vasarą nevažinėju :D Na bet būna, kai mažiau pašildai variklį žiemą, tai laiko žemesnę pavarą 1-2 km neatsimenu, o trauka visada yra ir nesvarbu ar šiltas ar šaltas, tiesiog CVT toks durnas daiktas ir yra padarytas ant ekonomijos ir pakol smarkiau neužspaudi atrodo kaip koks pridusęs variklis, kuris smarvės neturi bet čia yra stebuklingas "M" rėžimas ir mašina žemesnėm pavarom eina kaip ... :)
SUBARU OUTBACK "медведь"
Goodyear Wrangler Duratrac 29"

Vartotojo avataras
Egyda
Forumo dalyvis
Pranešimai: 821
Užsiregistravo: 2014.01.21, 3:12 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 xt
Valstybinis numeris: PP-----

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Egyda » 2015.02.10, 9:04 pm

Na ir as apie ta pati.. nes pagrindinis pelnas yra is parduodamu daliu, o ne paciu auto.. manau kitose pramones shakose panasi Situacija.

Vartotojo avataras
Artūrazz
Forumo dalyvis
Pranešimai: 7532
Užsiregistravo: 2012.10.20, 11:47 pm
Auto: OUTBACK
Skype: subaru.obk
Mobilus: +37063438822
Miestas: Kauno raj.

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Artūrazz » 2015.02.10, 9:08 pm

O dėl tepalų, tai net ir mechaninei greičių dėžei reikia keisti, tiesiog ne taip dažnai kaip AT. Niekas nesuka galvos dėl to + pinigus kainuoja. Na man jau ne už ilgo vėl tepalus reikės keisti varikliui, tai galvoju reikės pasikeisti profilaktiškai visus skysčius, tiek CVT, tiek reduktoriuose ir pan., nes kai keisiu bus apie 70'000 km, o pas mane važiavimas nelabai standartinis + dviejuose autokroso trasose buvau, nemuno žiede ir dar visokiais žvyrkeliais, purvynais ir miškais važinėjau :D tai ko gero pigiau bus tepalus pasikeisti, nei kai bus problemos remontuotis ...
SUBARU OUTBACK "медведь"
Goodyear Wrangler Duratrac 29"

Vartotojo avataras
Dziugesiukas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 698
Užsiregistravo: 2013.07.04, 5:17 pm
Auto: FORESTER 2l Bi-Fuel
Valstybinis numeris: GOD 725
Skype: dziugesiukas
Mobilus: +37063145726
Miestas: Panevezys

Re: SUBARU SU CVT

Standartinė Dziugesiukas » 2015.02.10, 11:42 pm

krioklis rašė:
Egyda rašė:Nu jo.. skirtumas mechaninis, bet nekeist tepalu skamba keistai.. :D
O neskambetu keistai pvz. varikli suka grandine kurios keisti nereikia, bet ja keisti kaip ir eilini dirza kas 100000km??
Neskambėtų keistai, nes žinau variklį, kurio originali grandinė kartais net 10k km neatlaiko, bet ją pakeitus bmw grandine laiko žymiai ilgiau.
'07 Subaru Forester 2l Bi-Fuel atmo 116kw lifted by Ironman
http://www.spritmonitor.de/en/detail/682335.html

Skelbti atsakymą