CVT pliusai:
Ko gero ekonomiškesnis už mechaninį (pakol kas palyginti neteko); tolygus važiavimas kai su troleibusu

, nesijaučia "pavaros" persijungimai; kaip ir AT kelionėse kartu su autopilotu didelis pliusas; nežinia ar tiesa ką sakė iš JMA Kaunas (Mantas), kad tik nuo 260'000 km tikrinamas CVT grandinės stovis (Jonas kažką kalbėjo apie 150'000 km.)
CVT minusi:
Ramiai važiuojant variklio negirdėti, nebent lenkiant arba pačiam pasižeminus "pavarą"; specifinis CVT mechaninis grandinės garsas (girdisi berods kai pradedi važiuoti, o paskui dingta garsas); bekelėje kai kurių mašinų CVT kaista ir paskui nevažiuoja ir reikia vėsinti ar pan., o kaip su Subaru pažiūrėsim smarkiau išbandę,o pakolkas jokių problemų;
Kai kils minčių dar papildysiu.