
Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- m@k@s@s
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 300
- Užsiregistravo: 2010-09-01, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester 2.0 MT 98
- Skype: m@k@s@s
- Miestas: Šiauliai
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nelūžta, nelužta... Jau išbandyta visais režimais 

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sveiki,
Tai ar Amerikono spyruoklės gerai ar ne. Pas mane irgi truputį pasėdo po plytų ir rastų vežiojimo.
Ir dar kai per duobes varai tai keleivio pusėje labai dungsi galas, tai jau gal ir amortikas parėjo.
Tai prie to pačio pakeiščiau ir tas spyruoklęs US, jai jos tikrai veksmingos.
Tai ar Amerikono spyruoklės gerai ar ne. Pas mane irgi truputį pasėdo po plytų ir rastų vežiojimo.
Ir dar kai per duobes varai tai keleivio pusėje labai dungsi galas, tai jau gal ir amortikas parėjo.
Tai prie to pačio pakeiščiau ir tas spyruoklęs US, jai jos tikrai veksmingos.
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Kadangi greiciausiai pas tave dar self-level amortikai ir jie parejo, teks keisti i paprastus(greiciausiai KYB). Savaime suprantama, kad keiciant amortizatorius is palaikanciu auksti i paprastus reiks keisti ir spyruokles
O vat kokias pasirinksi, tai jau klausimas. USA nauju vargu ar surasi LT, variantas deti naudotas arba ieskotis alternatyvu.

Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Pas mane 2001m Eu. aš galvoju, kad ten paprasti amortikai nes kai dar taip nekalė per duobes pakrovus jis nusėsdavo, liginant su Legacy tuo pačiu svoriu.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
jonai..visos spyruokles seda..VISOS..tik per eile metu..tavo praktika tikrai didele..nesigincyju..bet.nemazai pazystamu klause apie spyruokles..deda kybines.ir lieka patenkinti..paskambina padekoja..tarp kitko.ir pora zmoniu is sito forumo kreipesi..dabr suskaicevau..6 zmones..kol kas jokiu blogumu / kreivumu nepastebeta..asmeniskai tai as aplamai patenkntas kaip mano tarakonas su galinem spyruoklem vazineja..o jei ir suses po poros metu...tie 200 litu nera tie pinigai del kuriu reiktu verkti..tiesa..ir lyk azartas su kybinem????kaip ar kazkoks blogumas islindo?Jonas6x6 rašė:jei Tau pavyks gauti amerikono - liuks. Jei dėsi KYB spyruokles - rizikuoji turėti kreivą mašiną o ir sėda jos. Focuso aš nedėčiau jei vežioji svorius.
- m@k@s@s
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 300
- Užsiregistravo: 2010-09-01, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester 2.0 MT 98
- Skype: m@k@s@s
- Miestas: Šiauliai
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Pasidomėjau rimčiau fokuso spyruoklėm. Pripažinsiu, kad Jonas nemelavo (iš dalies
) USA fokusų spyruoklės linkusios lūžti, su EU spyruoklėm tai negalioja.

- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Taip Povilai, as sudejes KYB, ta koduka kur rasiau auksciau (su nuoroda i kyb.russia) - jos skirtos forikams 97-2002 m. storis matuotas su slankmaciu per visas apvyjas - visur 14mm vienodai be jokiu paklaidu. Kai kuri laika buvo siek tiek 3-4mm skirtumas aukstyje kaires ir desines galines puses. Taciau atradau priezasti - labiau prasedusi priekio k.p. spyruokle, sutvarkius - viskas grazu. Su siom spyruoklem jau menesi laiko. Gale visada 30 ltr benzo + 45 ltr duju balionas pilnas. Pakrautas islaiko auksti galas 75cm, priekis 74cm.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Dabar savo istoria papasakosiu.
Pirma karta sugedo galiniai amortikai po 3 metu, dėkui Autoerdvėi (butent Šarūnui) - pakeitė pagal garantija be problemu. Po metų vienas sugedo, kitas sveikas. Tik dėka Šarūno pakeitė pagal garantija (nes juos jau nebuvo, manau už mano nuopelnus). Neseniai prieš pora menesiu pradėjo gesti kairisis. I servisa, sako gerai, neteka, reguliuoja aukšti. Na ir gerai. Tik jis nusileido žemiau 1.5-2 cm ir veikė kažkaip nekorektiškai. Tai Jonas pasiulė išsaugoti neseniai pakeista, ir sumontavo storesnės spiruoklės, kad mažiau butu apkrovos ant amortiku.(kažkur esu rašės) Ir tikrai važiavo geriau. O vakar užmačiau kad kairisis jau teka, ir per nemažos duobės girdisi amortiko mirtis. Aišku, spiruoklė palaiko auto gyvybė.
Atstumas nuo žemės iki arkos 75 cm, su sveikais amortikais ir USA spiruoklėmis. Kaip pamenu su OEM 74 cm.
Bet va vienas dalykas įdomus - negalima naudoti OEM amortiku su storesnėm spiruoklėm. Jis dirbant aukštesneme diapozone genda. Ir itariu kad taip ir atsitiko. Tai aš skubiai šiandien i autoerdvė palikau sveika, gavau du naudotus Sachs paprastus. Manau geras sprendimas. Aukštis pasidarė - 73 cm, reiškia sėdo 1 cm palygynus us OEM. Tai nebaisu. O važiavimas - kitaip sugeria duobės, tolygiau. Bet dar mažai važinėjau. Vėliau pasakisiu. Išvados patys darikite
Pirma karta sugedo galiniai amortikai po 3 metu, dėkui Autoerdvėi (butent Šarūnui) - pakeitė pagal garantija be problemu. Po metų vienas sugedo, kitas sveikas. Tik dėka Šarūno pakeitė pagal garantija (nes juos jau nebuvo, manau už mano nuopelnus). Neseniai prieš pora menesiu pradėjo gesti kairisis. I servisa, sako gerai, neteka, reguliuoja aukšti. Na ir gerai. Tik jis nusileido žemiau 1.5-2 cm ir veikė kažkaip nekorektiškai. Tai Jonas pasiulė išsaugoti neseniai pakeista, ir sumontavo storesnės spiruoklės, kad mažiau butu apkrovos ant amortiku.(kažkur esu rašės) Ir tikrai važiavo geriau. O vakar užmačiau kad kairisis jau teka, ir per nemažos duobės girdisi amortiko mirtis. Aišku, spiruoklė palaiko auto gyvybė.
Atstumas nuo žemės iki arkos 75 cm, su sveikais amortikais ir USA spiruoklėmis. Kaip pamenu su OEM 74 cm.
Bet va vienas dalykas įdomus - negalima naudoti OEM amortiku su storesnėm spiruoklėm. Jis dirbant aukštesneme diapozone genda. Ir itariu kad taip ir atsitiko. Tai aš skubiai šiandien i autoerdvė palikau sveika, gavau du naudotus Sachs paprastus. Manau geras sprendimas. Aukštis pasidarė - 73 cm, reiškia sėdo 1 cm palygynus us OEM. Tai nebaisu. O važiavimas - kitaip sugeria duobės, tolygiau. Bet dar mažai važinėjau. Vėliau pasakisiu. Išvados patys darikite
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Self-level su storersnem spyruoklem? Taigi amortikas ne pats visa darba padaro, o tik tame diapazone kuri jam palieka spyruokle?



Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sveiki,
Klausiau KYB spyruoklės kaina 105lt. be nuolaidos storis 13,5mm. tai ar verta dėti dėvėtas Amerikono kur storis 14mm., dabartinės pas mane 12mm.
2001m. 92kw.
Klausiau KYB spyruoklės kaina 105lt. be nuolaidos storis 13,5mm. tai ar verta dėti dėvėtas Amerikono kur storis 14mm., dabartinės pas mane 12mm.
2001m. 92kw.
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Kodas KYB K-Flex spyruokliu - RA-5761, storis 13.8mm su slankmaciu matavau asmeniskai. Lygiai taip pat kaip ir pas USA. Lirostoje kaina apie 130lt. 13.5mm- tai cia tau focuso turbut spyruokles siulo. Prekiauja Intercars, Lirosta.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sveikas,
Jonai, sakiai ,kad sėkmės bejieškant tai ir pradėjau naujų ieškti.
Jonai, sakiai ,kad sėkmės bejieškant tai ir pradėjau naujų ieškti.
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
O dar tada klausimas o KYB amortikai gerai ar yra kitos firmos geri KYB kaina-320lt. kalba eina apie galinius.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Bent Autoerdves Šarūnas sakė kad ko gero Sachs geresni
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451