techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
Neseniai įsijgijau Foriką 2.0xt AT ir tai yra mano pirmasis įsigytas automatas, todėl dar nelabai ką apie jį nusimanau Taigi iškilo man toks klausimas ar galima su automatine dėže vilkti kitą automobilį? Nes kartais norisi padėti pusnyje įstrigusiam automobiliui
DrUnKy rašė:Neseniai įsijgijau Foriką 2.0xt AT ir tai yra mano pirmasis įsigytas automatas, todėl dar nelabai ką apie jį nusimanau Taigi iškilo man toks klausimas ar galima su automatine dėže vilkti kitą automobilį? Nes kartais norisi padėti pusnyje įstrigusiam automobiliui
Jei gali 2tonu priekaba vilkti ilga kelione, tai tempti kita automobili tikrai galima.
del 2 tonu galiu klysti, bet tikrai netoli to. reiketu dokumentacijoje paziuret.
Vat su kuo sito nedaryciau, tai su koka Aubi ar prancuzisku automatu.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
evilkas rašė:
Vat su kuo sito nedaryciau, tai su koka Aubi ar prancuzisku automatu.
Su audi tai ypac, ten lygioj vietoj vaziuojant suluzt gali
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vat idomu kaip kokiai Aubi baigtusi kad ir namelio tempimas kokius 350-400 km be pertraukos 90-110 km/h greiciu. Paprasta priekaba dar velniai nemate, bet koks namelis (kluonas ant taru), tai jo aerodinamika kaip kamazo tikriausiai. Vaziuojant 100 ir numetus gaza atrodo, kad stabdzius paspaudei.
Nors is kitos puses vokieciai tampo...
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
evilkas rašė:Vat idomu kaip kokiai Aubi baigtusi kad ir namelio tempimas kokius 350-400 km be pertraukos 90-110 km/h greiciu. Paprasta priekaba dar velniai nemate, bet koks namelis (kluonas ant taru), tai jo aerodinamika kaip kamazo tikriausiai. Vaziuojant 100 ir numetus gaza atrodo, kad stabdzius paspaudei.
Nors is kitos puses vokieciai tampo...
Gal ant tempimo ir laiko tie automatai, bet didesniu smugiu matyt nepakencia.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Arturas rašė:Ar Foresteris turi startuot is karto visais ratais? Tai yra, kai uzmyni tapke is vietos sukasi visi 4? Manes vis nepalieka blogas ispudis, kad mano masinoj galas nedalyvauja judejime. Jeigu startuojan truputi stipriau nuspaudziu tapke, tai priekiniai ratai prabuksuoja, ir po kokios 1-2 sek pajuntu dunkstelejima is galo. Cia jau labai blogai? Ir dar nepastebejau jokio skirtumo vaziuojant D ir 3 pavara. Ir iki kokiu 60-70 km/h masina vangi, nesijaucia traukos, didesniu greiciu vaziuojant jau reaguoja ir i menka spustelejima.
Galas pas mane (t.y. Foriką 99) jungiasi (veikia) iš karto startuojant su praslydimu. Tai kad Jonas ko gero tiksliau pasakys, ar lauks jis tavęs.
Dėl D ir 3, tai skirtumas tik tame, kad ant 3 nebus IV pavaros, o viskas veikia kaip visada. Čia kitose mašinose būna, kad ant 3 būna "ilgesni" bėgiai, persijungiantys prie aukštesnių pavarų... O jei nėra JOKIO skirtumo tarp 3 ir D (važiuojant aukščiausia pavara), prie 70 km/h būna kokie 2500 apm, tai kažkas ir su dėže negerai...
Siandien teko pavazineti, tai aptikau, kad nera JOKIO skirtumo, kai ijungiu 1-2-3-D pavaras pavaru svirtimi. Indikatoriuje taip pat uzsidega atitinkamos lemputes. Vaziuojant 100km/h mazdaug 4000 apsuku. Tai cia butu 3 ar 4 pavara? Ko gero kazkas beprotiskai sumaklinta su dezes valdymu. Turiu dvi pavaras-viena atgal, kita i prieki. Tai jau galiu pradet ieskot greiciu dezes?
Panašu, kad pas tave tik avarinis bėgis (II arba III) belikęs. Nes IV bėgiu ant 100 km/h turėtų būti kokie 2000 apm. O priežasčių gali būti niolika, dėl dėžės dar neskubėk, gal tik koks daviklis parėjęs (bet ir dėžė turėtų įsijungt su gan nemažu smūgiu?)... Klausk Jono, gal jis ką protingesnio pasakys.
Virgis75 rašė:Panašu, kad pas tave tik avarinis bėgis (II arba III) belikęs. Nes IV bėgiu ant 100 km/h turėtų būti kokie 2000 apm. O priežasčių gali būti niolika, dėl dėžės dar neskubėk, gal tik koks daviklis parėjęs (bet ir dėžė turėtų įsijungt su gan nemažu smūgiu?)... Klausk Jono, gal jis ką protingesnio pasakys.
Smugis buna priklausomai nuo akseleracijos, jei pradedu judet ramiai, tai tik vos juntamas, ir veliau pajuntu , po 1-2sek, bet jei stipriau spaudziu, tai pirma prabuksuoja priekis ir greiciau pareina smugis , kokia 1sek , ir stipresnis. Paziurejau, kiek alyvos greiciu dezeje, tai taip ir nesupratau. Ant matuokles yra 5 skylutes, jokiu raidziu. Nuvalius matuokle ir vel panardinus tai apsemia zymiai auksciau virsutines skylutes. O alyva sviesi. Ir ar greiciu deziu alyva ne raudona turi buti?
Virgis75 rašė:Panašu, kad pas tave tik avarinis bėgis (II arba III) belikęs. Nes IV bėgiu ant 100 km/h turėtų būti kokie 2000 apm. O priežasčių gali būti niolika, dėl dėžės dar neskubėk, gal tik koks daviklis parėjęs (bet ir dėžė turėtų įsijungt su gan nemažu smūgiu?)... Klausk Jono, gal jis ką protingesnio pasakys.
Smugis buna priklausomai nuo akseleracijos, jei pradedu judet ramiai, tai tik vos juntamas, ir veliau pajuntu , po 1-2sek, bet jei stipriau spaudziu, tai pirma prabuksuoja priekis ir greiciau pareina smugis , kokia 1sek , ir stipresnis. Paziurejau, kiek alyvos greiciu dezeje, tai taip ir nesupratau. Ant matuokles yra 5 skylutes, jokiu raidziu. Nuvalius matuokle ir vel panardinus tai apsemia zymiai auksciau virsutines skylutes. O alyva sviesi. Ir ar greiciu deziu alyva ne raudona turi buti?
Kiek pyliau, tai raudona alyva... O kaip matavai tepalo lygį? Ant užkurtos mašinos, prakaitinus dėžę?
O smūgį turėjau omeny tik jungimo p/d metu.
Virgis75 rašė:Panašu, kad pas tave tik avarinis bėgis (II arba III) belikęs. Nes IV bėgiu ant 100 km/h turėtų būti kokie 2000 apm. O priežasčių gali būti niolika, dėl dėžės dar neskubėk, gal tik koks daviklis parėjęs (bet ir dėžė turėtų įsijungt su gan nemažu smūgiu?)... Klausk Jono, gal jis ką protingesnio pasakys.
Smugis buna priklausomai nuo akseleracijos, jei pradedu judet ramiai, tai tik vos juntamas, ir veliau pajuntu , po 1-2sek, bet jei stipriau spaudziu, tai pirma prabuksuoja priekis ir greiciau pareina smugis , kokia 1sek , ir stipresnis. Paziurejau, kiek alyvos greiciu dezeje, tai taip ir nesupratau. Ant matuokles yra 5 skylutes, jokiu raidziu. Nuvalius matuokle ir vel panardinus tai apsemia zymiai auksciau virsutines skylutes. O alyva sviesi. Ir ar greiciu deziu alyva ne raudona turi buti?
Kiek pyliau, tai raudona alyva... O kaip matavai tepalo lygį? Ant užkurtos mašinos, prakaitinus dėžę?
O smūgį turėjau omeny tik jungimo p/d metu.
Vat ir as nesupratau kodel alyva sviesi. (Kiek pamenu senoje mazdoje buvo raudona alyva.) O matavau veikiant varikliui, ir pravaziaves buvau kokius 50km, tai turejo viskas susilt. AS kalbu apie smugi kai pradedu judet is vietos. Perjungiant is P arba N i prieki arba atgal, tai smugio nera, tik siaip kazkoks pasimuistymas, tarsi kazkas dezeje imtu veikt. Gal tai ka jauciu ir vadinu smugiu yra galinio tilto isijungimas, nes kazkaip per visa masina pareina. Zodziu tokiu potyriu neturejau dar tai vat ir nesuprantu kas ir kaip. O kalbat apie apsukas, tai siandien pamatuosiu, ka man rodys tachometras prie ivairiu greiciu. Kaip sako Virgis75 tai pas mane tik kazkokia viena92-3) pavara likus. Arba transmisijos kontroleris koks iskepes, o gal visai atjungtas.
Jau pargrizau is Kauno. Deze dirba graziai, pavaros sokineja aukstyn zemyn priklausomai nuo akseleratoriaus spaudimo gylio. Buvau uzsokes i miskeli ant ledo, tai jau jauciasi, kad galas turi galios, ant posukiu taip ir nori aplenkt prieki. Zodziu viskas liuks. Primus inter pares.
sveiki. nekuriant naujos temos del foriko automato. Tepalo kiekio nustatymas, matuokle rodo jog salto tepalo kiekis dvigubai didesnis, ar yra kitas budas patikrinti tepalo lygi nenaudojant matuokles( ji sunkiai issitraukia ir reik sukinet, tai gal nuo sieneliu prirenka tepalo)? na kaip kokiam golfe- atsuki sonini uzpylimo kamsti ir jei bega reiskia norma