techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
Pirkau amerikona 2,5 2006 automatas pralekes 66 t miliu pagal tech prieziuros grafika turejo buti keistas variklio dirzas. Kaip nustatyti ar tikrai buvo keistas jei nera servizo knygutes, gal nuemus dirzeliu apsaugas vizualiai matytusi ar ir guoliuku stovio butu galima nustatyti, ar ant dirzeliu ir guoiliuku butu imustos datos ar kazka panasiau ?
Tikriausiai pagal uzrasus ant dirzo butu galima sprest, jei jau nebesimato-tai bus gerokai prasisukes. Ruosiuosi kita savaite prasiardyt, bus matyt, kaip ten is tikro, ir pas mane 68tks miliu prasisukes, ir zinau, kad niekas ranku prie motoro nekiso.
Diver rašė:na jei neklystu tai dirzas pirma karta keiciasi prie 105 000 myliu.
virs 160 tukstanciu siulai vaziuot su dirzu?
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Bet tai su subaru neiseina nesukt motoro, jis pats sukasi virs 4000. Vis dar laukiu siuntos is Remio, tai neardau, bet gal jau sia savaite numsiu dangtelius, ir pasirodys kaip atrodo dirzas nekeistas nuo pat gimimo.
na kol nepasikonsultavau su rocar del amerikietisko dirzo tol pats turejau klausimu, nes manualas itartinai atrode. rocar sake, kad keisti prie 105000 myliu reikia. tuo paciu man ir voztuvu reguliavima reikes padaryti. tada idomu kuom tada tiketi. autodata ar amerikietisku manualu...
Bet tai kaip suprast... USA ir EU/JP varikliai kažin ar labai skiriasi, ypač diržai ir guoliai. Bet kažkodėl EU keičiam prie 105 kkm, o USA modelių rida 105 kmyl. Mano požiūriu nesąmonė.
Toliau, jei jau diržą rašo vis inspect... Tai kaip guoliai?
Dar kas užkliuvo, tai AT dėžės tepalai tik inspect. Aš pats asmeniškai pakeičiau ir diržą prie 65000 kažkur mylių ir vožtuvus sureguliavau, o prie 75000 myl ir AT tepalus pasikeičiau.
Na bet siaip pagalvojus daugelis kitu auto gamintoju rekomenduoja keisti kas 60-120 tukst km dirzus benzininiams motorams. O cia subaru ismeta kad prie 160 tukstanciu ypac kai turi ideje toki maza parazitini guoliuka kuris yra megejas pastrigineti.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Visada buvo ir bus tokiu kurie tik nupirke masina keis viska reikia nereikia, servisai visada sakydavo ir sakys, kad jie zino geriausiai, bet yra kaip yra...