Jonas6x6 rašė:yra džipuose visuose galinio tilto stab, o pas TLC V8 jis yra aktyvus (nors be jokios elektronikos)
Kaskoki yotubej maciau, kur priekis su galu sujungtas berots per hidraulika, tai visa masina negali svirst i sona, bet vienam tiltuj verstis i viena puse o kitam i kita puse leidzia. tereik 2 sujungtu hidrauliuku vienoj masinos pusej
vicinas rašė:kazin kodel dirzo apsaugos nera,tiek darbo idejus,negi sudetinga buvo apsauga prisabacint
Tokiam asfalto laineriui vargiai ar jis reikalingas
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
nu nezinau,dulkes,lietus,akmenukai,viskas visvien anksciau ar veliau ten pataiko,o jei atsuoliaves akmenukas papuls tarp dirzo ir dantracio,gali buti liudnu pasekmiu
Čia greičiausiai toks sumanymas. Reikia matyti kad kažkas sukasi. Bet labai jau arti stabdžių pedalas prie to škyvo. Blin, jei su kokiom plačiom kelnėm važiuosi, gali ir be kojos likt.
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Man tai tie ratai gerai atrodo. Bet vertetu paklausti, ka tas terminas reiskia-zapiniai Nes ant zaporo tai maziukai ratukai tokie budavo ir ploni kaip minsko.
Čia gal norėjo pasakyti, kad išvirtimas netinkamas?
Jei taip, tai leonej nesutvarkysi isvirtimo daugiau, nustumus stakana i centra, lieka vienintele galimybe ilginant sakes, bet tada pusasis jau i trumpaja puse palieka.