

Matai, jei jau pradeda mykt ir tęst susirašinėjimą, kad garantija baigtųsi - paminėk porą kartų, jog bus kreipiamasi į kitas institucijas. Na kone 80% tai padeda. Mum net padėjo dėl skandalingojo radio taško.Meda.Forester rašė:dabar galima pasirinkti:1.remontą,2.protingai sumažinti kainą,3.susigražinti pinigus. Kreiptis reikia raštu pridedant pirkimo dokumentą.Pagal įstatymą kaip ir viskas paprasta.Kita vertus,pardavėjas tikrai turėtų bandyt išsisukt nuo atsakomybės,manyčiauVat ir prasidės susirašinėjimas
Aš aplamai bartis nemėgstu ir nemoku,t.y.nedarau to gyvaivicinas rašė:man su navigacija panasiai buvo,as ja net ne pardavejui veziau,o tomtom`o atstovybei,vilniuje.Tai jie gal menesi ja pas save laike,testavo,neva siunte atgal i gamykla,bet pinigu negrazino,pasiule tik zenkliai pigesni ir jau gerokai padeveta aparata.Nesu tas kuris gali ilgai bartis,todel pasiemiau saviski atgal,tai dabar su juo ir vazineju,su nepanaikintom bedom