Subaru Forester 2014MY
Moderatorius: tomazas555
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: Subaru Forester 2014MY
http://www.leftlanenews.com/strong-sale ... plant.html
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... t1504.html
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... html#specs - šis geras, visi tech parametrai.
Pagal ji gaunasi kad atmo versijos su CVT sistema turės low mode, tipo palėtintojas?
Optional CVT with Low mode (no paddle shifters are available. There is no transmission control)
Premium versija su MT turės 50/50 tikra AWD su viskozė
Continuous AWD with 50/50 front back power split. viscous center differential.
Su CVT gaunasi kad tai daugiau prėkiu varomas.
O XMode ir Hill descent turės tik kiečiausi modeliai, Premium, Touring ir turbo
Antipraslidimo sistema pasirodo vadinasi TSC
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... t1504.html
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... html#specs - šis geras, visi tech parametrai.
Pagal ji gaunasi kad atmo versijos su CVT sistema turės low mode, tipo palėtintojas?
Optional CVT with Low mode (no paddle shifters are available. There is no transmission control)
Premium versija su MT turės 50/50 tikra AWD su viskozė
Continuous AWD with 50/50 front back power split. viscous center differential.
Su CVT gaunasi kad tai daugiau prėkiu varomas.
O XMode ir Hill descent turės tik kiečiausi modeliai, Premium, Touring ir turbo
Antipraslidimo sistema pasirodo vadinasi TSC
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- Arūnas
- Valdyba / Forumo administratorius
- Pranešimai: 7303
- Užsiregistravo: 2009-07-15, 9:20 am
- Auto: Baltas elektrinis šaldytuvas
- Mobilus: +37068786050
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Subaru Forester 2014MY
Tai tas pats liečia ir rusų kalbą talpinamiems tekstams!jaroslavas rašė:ar įmanoma nors kažkaip išversti? kažkaip sunkiai čia, techninė tokia kalba
Kaip ir artūrazzz rašė X-MODE suaktyvins transmisijos kontrolę ir menkiausias praslydimas bus kontroliuojamas elektronikos pagalba. Viso to tikslas maksimalus sukibimas su danga važiuojant iki 40km/h, viršijus 40km/h greitį X-MODE išsijungia. važiuojant X-MODE režimus bus laikoma žemesnis perdavimo skaičius (CVT), spėju leis varikliui laikyti aukštesnes apsukas. bus įjungtas nuokalnės stabdys. Įdomiai kad neminimas variklio gesinimas

Kas negina laisvės, tas nevertas jos!
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
Juodasis perlas, su greičio skyle :)
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Subaru Forester 2014MY
Beje šitas įdomiai skamba "with Low mode"
Man tokio reikia
Nes jeigu ten bus tokia pati dėžė, tik su dadėtu palėtintoju, tai gal ir man išeitų ką nors prihimičint
Man tokio reikia

Nes jeigu ten bus tokia pati dėžė, tik su dadėtu palėtintoju, tai gal ir man išeitų ką nors prihimičint

- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Subaru Forester 2014MY
Tas eyesight ar kaip ten jis nedadarytas dar žiūriu 
Kaip tik visas problemas išspręs ir europoi atsiras

Kaip tik visas problemas išspręs ir europoi atsiras

- Aivaras
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 430
- Užsiregistravo: 2011-07-20, 8:52 am
- Auto: Subaru Forester 2XT
- Valstybinis numeris: XXX-XXX
Re: Subaru Forester 2014MY
Kodėl tau atrodo, kad jis nedadarytas ?Artūrazz rašė:Tas eyesight ar kaip ten jis nedadarytas dar žiūriu
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Subaru Forester 2014MY
Breakdown of the orders:
2.0i-L EyeSight 32.5% ir šitas kuom nors skiriasi 2.0i-L 8.7%
2.0i-S EyeSight 18.0%
2.0XT EyeSight 36.1% ir šitas kuom nors skiriasi 2.0XT 2.5%
EyeSight-equipped 86.6%
čia ir taip aišku 
2.0i-L EyeSight 32.5% ir šitas kuom nors skiriasi 2.0i-L 8.7%
2.0i-S EyeSight 18.0%
2.0XT EyeSight 36.1% ir šitas kuom nors skiriasi 2.0XT 2.5%
EyeSight-equipped 86.6%


- Aivaras
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 430
- Užsiregistravo: 2011-07-20, 8:52 am
- Auto: Subaru Forester 2XT
- Valstybinis numeris: XXX-XXX
Re: Subaru Forester 2014MY
Laentelėje pateiktas užsakytų mašinų pasiskirstymas
su Eyesight daug daugiau užsakytų. Nesuprask pažodžiui 'breakdown'
su Eyesight daug daugiau užsakytų. Nesuprask pažodžiui 'breakdown'

- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Subaru Forester 2014MY
Na tikėkimės



-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1678
- Užsiregistravo: 2008-12-30, 12:05 am
- Auto: 2 forester`iai, 2 legacy`iai
- Valstybinis numeris: DHP 345
- Mobilus: +37065063615
- Miestas: Panevezys
- Susisiekti:
Re: Subaru Forester 2014MY
Sveiki visi, seniai besilankiau forume, bet apturejes gera diena Helsinkyje su Subaru Forester MY13 negaliu nepasidalinti ispudziais.
Si ketvirtadieni, t.y. vakar buvo surengtas Baltijos Valstybems naujojo foresterio pristatymas, bandeme auto labai slidziame kelyje ir off-road'e. Taigi ispudziai nuo pat pradziu:
As sedau prie dyzelio MT, isedus pirmas ispudis prie vairo- zenkliai padaugejo vietos peciams ir rankoms prie vairo, sedyne paaugo- patogiau sedeti, ir esminis dalykas kuris mane nustebino, tai, kad MAN reikejo prisitraukti sedyne i prieki, mano ugis 195cm, o uz nugaros iki galines sedimos vietos liko dar per 25cm. Gale vietos dar daugiau. Bagazine lygi, duru slenksciai visada svarus, nes uzsidengia su durelemis. Tiesa sedynes pilnai automatinis valdymas kaip MB ir su atmintim, o vairas reguliuojasi dar daugiau poziciju ir gilyn/artyn. Atsirado nauju sistemu displejuje, borto kompiuteris dabar rodo padangu slegi, eko vaziavima- kiek kartu paspaustas gazo pedalas, atsirado ir lietaus daviklis, bei dvieju zonu klima. Nauju medziagu ir spalvu kokybe bei gama, ir pasikeite forma.
Vaziavimas: anti praslydimo/ stabilumo sistemos neisikisa i vairavima labai greit, bet kai reikia labai greit istiesina auto, dyzeliukas elastingas ir jautrus gazui- na toks smagus. Stabdziai ne per jautrus.
Apie X-MODE kaip jau daugelis pasiskaite zinote kas per daigtas, ( tiesa jis yra tik benzininiuose modeliuose su CVT deze), bet as pasakysiu kaip vaziuoja, nes nieko, is tikruju, neskaiciau ir nezinojau. Tai vat galiu konstatuoti, kad PAGALIAU Forikui nebebaisus diagonalinis ( video ikelsiu i youtube ir atsiusiu nuoroda)
ko seniai reikejo.
Pati sistema- ji valdo visa ta ratu paskirstymo jega per ABS'a, o ne kaip rase kazkas per hidromovas ar kazka, ji pristabdo rata ir perduoda kitam darba. Vaziavimas i ikalne nepakartojamas, sustojome viduryje slidaus kalno ir atleidome stabdi, masina kelias sekundes pastovejus pradejo riedeti atgal- tada iskart isijunge sistemos ir neleido automobiliui nuvaziuoti i griovi ar apsisukti, labai letai leidosi zemyn pilnam stabilume. Panasiai ir su uzvaziavimu- jei praslysta kuris ratas tada perskirsto jega i ta rata kuris turi geriausia sukibima. Po to leidomes nuo 40 laipsniu statumo apsnigto kalno ( kas zino Ukmerges smelio kalniuka kur nuplesiau purvasargius tai va tokio statumo), be jokiu problemu sistema susitvarke ir islaike kiek imanoma buvo sukibima su keliu- tikrai gera sistema. Ir dar- gamintojas deklaruoja, kad imanomas soninis pasvirimo kampas yra 51 laipsnis, mes isbandeme apie 45 tai labai kazko pasakyti negaliu, nes su savo J6 foriku buvau ir daugiau pasvires.
Va tokie geri ispudziai liko. Jei kas dar idomu nesidrovekit, klauskit.

Si ketvirtadieni, t.y. vakar buvo surengtas Baltijos Valstybems naujojo foresterio pristatymas, bandeme auto labai slidziame kelyje ir off-road'e. Taigi ispudziai nuo pat pradziu:
As sedau prie dyzelio MT, isedus pirmas ispudis prie vairo- zenkliai padaugejo vietos peciams ir rankoms prie vairo, sedyne paaugo- patogiau sedeti, ir esminis dalykas kuris mane nustebino, tai, kad MAN reikejo prisitraukti sedyne i prieki, mano ugis 195cm, o uz nugaros iki galines sedimos vietos liko dar per 25cm. Gale vietos dar daugiau. Bagazine lygi, duru slenksciai visada svarus, nes uzsidengia su durelemis. Tiesa sedynes pilnai automatinis valdymas kaip MB ir su atmintim, o vairas reguliuojasi dar daugiau poziciju ir gilyn/artyn. Atsirado nauju sistemu displejuje, borto kompiuteris dabar rodo padangu slegi, eko vaziavima- kiek kartu paspaustas gazo pedalas, atsirado ir lietaus daviklis, bei dvieju zonu klima. Nauju medziagu ir spalvu kokybe bei gama, ir pasikeite forma.
Vaziavimas: anti praslydimo/ stabilumo sistemos neisikisa i vairavima labai greit, bet kai reikia labai greit istiesina auto, dyzeliukas elastingas ir jautrus gazui- na toks smagus. Stabdziai ne per jautrus.
Apie X-MODE kaip jau daugelis pasiskaite zinote kas per daigtas, ( tiesa jis yra tik benzininiuose modeliuose su CVT deze), bet as pasakysiu kaip vaziuoja, nes nieko, is tikruju, neskaiciau ir nezinojau. Tai vat galiu konstatuoti, kad PAGALIAU Forikui nebebaisus diagonalinis ( video ikelsiu i youtube ir atsiusiu nuoroda)

Pati sistema- ji valdo visa ta ratu paskirstymo jega per ABS'a, o ne kaip rase kazkas per hidromovas ar kazka, ji pristabdo rata ir perduoda kitam darba. Vaziavimas i ikalne nepakartojamas, sustojome viduryje slidaus kalno ir atleidome stabdi, masina kelias sekundes pastovejus pradejo riedeti atgal- tada iskart isijunge sistemos ir neleido automobiliui nuvaziuoti i griovi ar apsisukti, labai letai leidosi zemyn pilnam stabilume. Panasiai ir su uzvaziavimu- jei praslysta kuris ratas tada perskirsto jega i ta rata kuris turi geriausia sukibima. Po to leidomes nuo 40 laipsniu statumo apsnigto kalno ( kas zino Ukmerges smelio kalniuka kur nuplesiau purvasargius tai va tokio statumo), be jokiu problemu sistema susitvarke ir islaike kiek imanoma buvo sukibima su keliu- tikrai gera sistema. Ir dar- gamintojas deklaruoja, kad imanomas soninis pasvirimo kampas yra 51 laipsnis, mes isbandeme apie 45 tai labai kazko pasakyti negaliu, nes su savo J6 foriku buvau ir daugiau pasvires.
Va tokie geri ispudziai liko. Jei kas dar idomu nesidrovekit, klauskit.

Forester MY01,(bus 2.5l ???AG 5/6?MT), Legasy MY05 2,5 AT, Forester MY98 J6, MP 07, NP 06.
+37065063615
+37065063615
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Subaru Forester 2014MY
Su ABS pristabdo, tai VDC ji yra ir pas mane ir pas 3 kartos Foriką. Tai ir aš kai bandžiau VDC, tai kai vienas ratas nesiekia žemės važiuoja, o kai 2 ratai nesiekia važiuoja bet sunkiau 
Beje tau pasisekė, kad jau teko pabandyti naujos kartos aparatą
, o dėl CVT varianto įdomu visai pasidarė kas ir kaip ten su juo...

Beje tau pasisekė, kad jau teko pabandyti naujos kartos aparatą

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1678
- Užsiregistravo: 2008-12-30, 12:05 am
- Auto: 2 forester`iai, 2 legacy`iai
- Valstybinis numeris: DHP 345
- Mobilus: +37065063615
- Miestas: Panevezys
- Susisiekti:
Re: Subaru Forester 2014MY
Jokiu visiskai problemu isvaziuoti kai 100% diagonalinis pasikabinimas.Artūrazz rašė:Su ABS pristabdo, tai VDC ji yra ir pas mane ir pas 3 kartos Foriką. Tai ir aš kai bandžiau VDC, tai kai vienas ratas nesiekia žemės važiuoja, o kai 2 ratai nesiekia važiuoja bet sunkiau
Beje tau pasisekė, kad jau teko pabandyti naujos kartos aparatą, o dėl CVT varianto įdomu visai pasidarė kas ir kaip ten su juo...
Tai turetu greitu laiku atsirasti ir Kaune forikas naujasis, nezinau kada jie uzsisakines, bet ju jau yra pas importuotoja pristabeliuota tik pirk

Forester MY01,(bus 2.5l ???AG 5/6?MT), Legasy MY05 2,5 AT, Forester MY98 J6, MP 07, NP 06.
+37065063615
+37065063615
- Artūrazz
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 7542
- Užsiregistravo: 2012-10-20, 11:47 pm
- Auto: X5
- Mobilus: +37063438822
Re: Subaru Forester 2014MY
O kaip CVT tokio mechaninio ūžiančio garso nebeliko ar neatkreipei dėmesio į tai ?