Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Virgis75
Forumo dalyvis
Pranešimai: 510
Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė Virgis75 »

labiau panašų į per liesą mišinį...
bet jei sakai, kad duslintuve, teoriškai perpylimas gaunasi, patenka į duslių ir šauna. Žėk, kad dusliarkos neišpūstų...
Vartotojo avataras
henyte
Forumo dalyvis
Pranešimai: 355
Užsiregistravo: 2010-03-19, 2:07 pm
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: FAR 102
Mobilus: +37061434100
Miestas: Vilniaus raj.Brinkises

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė henyte »

nu gal reikes pas dujininka nuvaryti, dar bajeris uzkurtoj spaudi gaza iki dugno padusta ir nevaziuoja? kas cia per fignia? ir dar gal kam buvo nutike susuki vaira iki galo pradedi vaziuoti ir toks jausmas kad padangos nepripustos, na kaip bruzintusi
Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
inga23

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė inga23 »

Kiek šiaip užčipinimas kainuoja?
garof1

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė garof1 »

O kam reguliuoti apsukas? Kas iš to?
Vartotojo avataras
martus
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2010-12-29, 8:29 pm
Auto: Forester '01, 2.0 AT NA
Miestas: Vilnius

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė martus »

Giedrius-Gmc rašė:Pasiskambinau i Subarita, gavau labai puikiai konsultacija ir pasake ta pati, ka Jonas. Viskas normalu. Tereikia iskenteti vazinejant, arba uzvesti salta varikli (butinai salta) ir palikti ~30min uzvesta, kad kompas viska susireguliuotu.
Pajungimas ant diagnostinio kompo nieko nepades, kitas greitasis budas - isvalyti oro sklende ir regis viskas.
Del lempuciu - uzgeso, nes europinis modelis, amerikonui sake neuzgestu.
cia idomus variantas. tik patarkite, kaip daryti, jei yra dujos? palikti taip, kad automatiskai pasilus dujos isijungtu, ar isimtinai tik ant benzo laikyti. kodel noriu tai isbandyti? pasakoju:
klaidu neismeta, bet netiketai pora dienu pries suplanuota TechApziura uzsidege CHECK. servise pasijungus nusprende - pirmas lambda. nebuvo laiko, atidejau sekaciam men, tikrai rengiausi tvarkyti, tad tiesiog istryne klaida. bet suplanuotu laiku, jau netoli TA stoties vel CHECK ismete. pasiryzau nuimti minusa nuo akumo, palaukiau 20 min, CHECK dingo. bet liko itartinas purtymasis esant saltam varikliui dirbant benzu, o kiek pasilus ir persijungus dujoms (bet varikliui dar nepilnai isilus), pajudant is vietos, sekundes dali jauciasi - pakrinta apsukos, matau ir sviesos pagesta. galvoju ok, isspresim, servise pades, tik kantrybes, greit algos diena. bet siryt, dar ant benzino, esant saltam motorui, mano manymu jau kiek stipriau purtantis nei iprastai, CHECK pradejo MIRGSETI. bet taip pat netiketai ir pradingo. gal kokiu minciu patarimu?
Paskutinį kartą redagavo martus 2013-02-25, 7:02 pm, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5324
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė Arturas »

martus rašė:
Giedrius-Gmc rašė:Pasiskambinau i Subarita, gavau labai puikiai konsultacija ir pasake ta pati, ka Jonas. Viskas normalu. Tereikia iskenteti vazinejant, arba uzvesti salta varikli (butinai salta) ir palikti ~30min uzvesta, kad kompas viska susireguliuotu.
Pajungimas ant diagnostinio kompo nieko nepades, kitas greitasis budas - isvalyti oro sklende ir regis viskas.
Del lempuciu - uzgeso, nes europinis modelis, amerikonui sake neuzgestu.
cia idomus variantas. tik patarkite, kaip daryti, jei yra dujos? palikti taip, kad automatiskai pasilus dujos isijungtu, ar isimtinai tik ant benzo laikyti. kodel noriu tai isbandyti? pasakoju:
klaidu neismeta, bet netiketai pora dienu pries suplanuota TechApziura uzsidege CHECK. servise pasijungus nusprende - pirmas lambda. nebuvo laiko, atidejau sekaciam men, tikrai rengiausi tvarkyti, tad tiesiog istryne klaida. bet suplanuotu laiku, jau netoli TA stoties vel CHECK ismete. pasiryzau nuimti minusa nuo akumo, palaukiau 20 min, CHECK dingo. bet liko itartinas purtymasis esant saltam varikliui dirbant benzu, o kiek pasilus ir persijungus dujoms (bet varikliui dar nepilnai isilus), pajudant is vietos, sekundes dali jauciasi - pakrinta apsukos, matau ir sviesos pagesta. galvoju ok, isspresim, servise pades, tik kantrybes, greit algos diena. bet siryt, dar ant benzino, esant saltam motorui, mano manynmu jau kiek stipriau purtantis bei iprastai, CHECK pradejo MIRGSETI. bet taip pat netiketai ir pradingo. gal kokiu minciu patarimu?
Kai ima DzakiChanas mirkseti, tai jau Misfire klaida. Laikas reguliuoti voztuvus.
Vartotojo avataras
martus
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2010-12-29, 8:29 pm
Auto: Forester '01, 2.0 AT NA
Miestas: Vilnius

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė martus »

Jonas6x6 rašė:o kam reikia minčių ir patarimų, kai tam yra servisai, kur tau gedimą profesionaliai nustatys ir pašalins?

Kai check mirksi, tai reiškia miss-fire.
sorry, kad sutrukdziau, kolegos. nenorejau nieko blogo. :((

o voztuvai reguliuoti pries 15k km. zvakes keistos tuo paciu metu.

ačiū uz palaikyma :)
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5324
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė Arturas »

martus rašė:
Jonas6x6 rašė:o kam reikia minčių ir patarimų, kai tam yra servisai, kur tau gedimą profesionaliai nustatys ir pašalins?

Kai check mirksi, tai reiškia miss-fire.
sorry, kad sutrukdziau, kolegos. nenorejau nieko blogo. :((

o voztuvai reguliuoti pries 15k km. zvakes keistos tuo paciu metu.

ačiū uz palaikyma :)
As galvociau, kad tai dar ne rodiklis :?
Vartotojo avataras
martus
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2010-12-29, 8:29 pm
Auto: Forester '01, 2.0 AT NA
Miestas: Vilnius

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė martus »

is tiesu gal ir negrazu pasyviam dalyviui tokiu ilgu postu visus uzkrauti, pradeti nuo Ievos ir Adomo, kas gal tikrai nuobodoka. deka paieskos zinau, kad mirgsintis CHECK reiskia Missfire, vercia susimastyti ir nuomone, kad reguliavimas pries 15000 km - ne rodiklis. dekoju uz nuomone, tikrai atsizvelgsiu. visgi butu idomu suzinoti del susireguliavimo po klemu nuemimo
martus rašė:cia idomus variantas. tik patarkite, kaip daryti, jei yra dujos? palikti taip, kad automatiskai pasilus dujos isijungtu, ar isimtinai tik ant benzo laikyti.
Vartotojo avataras
martus
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 28
Užsiregistravo: 2010-12-29, 8:29 pm
Auto: Forester '01, 2.0 AT NA
Miestas: Vilnius

Re: Kompiuteris ir apsuku reguliavimas

Standartinė martus »

taip, pirmukas. tas pats, kur avatare.
mat nezinojau, kad pirmukams tokia adaptacija neegzistuoja.
dekoju. vadinasi turiu bedele. ka gi, papasakosiu veliau, bus gal kam naudos :)
Skelbti atsakymą