Pasikartosiu ir čia tą patį parašysiu.
Bandžiau 4 kartos Outback'ą diesel, tai greičių dėžė superinė, pavaros jungiasi lengvai, sklandžiai , tik viena problema, kaip ir Forester'yje sako sankaba nelabai laiko. EU variantas su self leveling sistema ant kelio stovi kažkiek stabiliau, nei maniškis, bet USA variantas minkštesnis, na man toks Lietuvos keliaims pats tas
Na ant posūkių Outback (maniškis variantas) tikrai neblogai stovi, nes nemažai kilometrų teko tais vingiuotais keliukais važinėti ir šiek tiek + anglių davus

Su žemesnio profilio padangomis, tai yra tomis originaliomis 17 colių ir didesniais tikrai dar geriau ant kelio stovėtų
Diesel + CVT tūrėtų būti geras derinukas
Na kaip ir visur rašo dėl 2 litrų variklių galios, tai tikrai minimaliai turi būti pas Outback'ą 2,5, nes net ir ant XV dvilitrio jaučiasi trūkumas esant didesniems greičiams.