siuo reisu,vaziuojant vokietijoje,leidziantis nuo kalniuko,ijungiu kalnu stabdi,kazkas pokst po kabina - paziuriu per veidrodi,ogi autobano nesimato per baltus dumus

Dedu per stabdzius,sustoju,einu ziuret,kas atsitiko.Paspardau ratus - nepasitaiso

Skambinu i garaza,sako bus kalnu stabdzio voztuvas pastriges.Patikrinu,-nieko panasaus.Tada,kompas ismeta gedima,-truksta ausinimo skyscio.Paziuriu bakeli,tikrai,tuscias.Mechanikas nurodo ipilti vandens ir pabandyti uzvesti varikli,ziureti kas bus(cia toks diagnostikos metodas

) pripilu apie 9 litrus vandenio,iki normos,uzvedu.Vanduo kaip i unitaza dingsta is karto.Paziuriu i varikli,kai uzvestas dirba,ogi vanduo bega per visur,kur tik imanoma,ismetimo kolektorius,katalizatorius,ismetomo vamzdis.Iskart viskas aisku pasidare,dar uztvirtinimui istraukiau tepalo matuokle,-tepalas ne juodas,kaip turetu buti,o rudas.Matomai,truko cilindro gilze ir ausinimo skystis pateko i degimo kamera.Is cia ir tirsti balti dumai.Adakas nutraukia i servisa.Vokietis per 5 val. tesugeba nuimti tik voztuvu dangteli,t.y.atsukti apie 15 varzteliu

Per kitas 3 dienas,veiksmas taip pat negreiteja,nuimtas karteris ir variklio galva.Taip ir palikau ja per beveik visa savaite,dar neisardyta,nusibodo trepset aplink ir ziuret i vokiecius sudarankius
Tai daba sedziu namie,be darbo,laukiu,kol volvo "specialistai" sutaisys varikli
Cia keletas fotkiu,kurias spejau padaryti,kol buvau servise
...taip vazineti dar niekad neteko...
...per puse dienos,nuimtas tik dangtelis...
...nuemus karteri,aiskeja,kad pirmine diagnoze buvo teisinga,tepale vanduo...
...nuemus galva,iskyla mysle,pirmas stumoklis sudauzytas,subraizytas

...
...jo voztuvas vienas suluzes

...
...o kiti uzlinke...
zinant tu "specialistu" darbo tempa,turbut ilgai sedesiu be darbo
