
taigi kas labai pasikeite - tai garsas :-D blow offas garsiau suveikia


PS. seip padariau kvailyste ir is to naudos tiketis butu naivu

tik nedaryk kvailystes su GREEN filtru,nedek jokiais budais-as taip 2 masinu variklius pavalgiau stipriai...wzikas rašė:pas mane nera tu vamzdziu - plastmasiu. Avarijos pasekmestodel ir buvo pirktas sis devaisas, kitaip deciau koki green filtra i standartine deze.
pritariu, esu patyręs, nežinau ar tai būdavo hidrosmūgis. kažkada forde buvo po priekiniu buferiu šalia rato kūginis filtras. Kai daug nelydavo būdavo viskas ok, bet esant didesnėms baloms ar lyjant gan stiprokam lietui kartais dūsdavo variklis. Tai po kelių "tokių" jausmų filtrą perkėliau į viršų kur stovi standartinė filtro dėžė ir problema buvo išspresta.Jonas6x6 rašė:labai padidėjo galimybė pasiurbt vandens ir gaut hidrosmūgį.
GREEN filtras geresnis,nes jo pralaidumas didesnis,o tai yra labai kenksminga varikliui,kaip sakoma kas per daug tas nesveika,K&N yra pats tas musu masiotkem ir musu keliais...wzikas rašė:Vilmantai, pas mane ir yra juk K&N, neblogas pagal atsiliepimus. Green Filter irgi geras, jei ne geresnis
taip, man reiketu daugiau izoliuoti ta filtra nuo variklio karscio