kikimoro rašė:dek varikli su turbina ir nesuk galvos, is atmo nieko neispausi su chip tuning, max ~30-40 a/j, ir dyzelius dabar cipuoja + ~30-40 arkliu, tik klausimas ar tai sveika motorui
nusipirk wrx/sti varikli ir turesi ~250-280 a/j ir nesuksi galvos, aisku reiks gal deze dar pakeist ir kazka, bet bus REALI galia ir nauda
1.jei noresi deti turbavyka tada iskart skaiciuok ,apart pacio variklio su kompu ir laidais(visa pravodke)+sankaba,+deze,+dusliarka,+galinis diffas,+tu neturesi paletintojo,kas labai blogai sankabai off-roade (zinau gerai sita dalyka

) na bet aisku tada jau turetum zveri p.s. pasakyciau kas tvarko/reguliuoja gerai kompus (is WRX ispaudzia apie 260-300AG +~350Nm)
2.pas tave arkliu yra tikrai pakankamai is tokio varikliuko,kazkiek dar aisku galima isspausti,bet ne kazin ka,as tai pirmiausia patarciau mechaniskai padeti varikliui lengviau paimti ora ir ji ismesti t.y. laisvesni spotini filtra ir duslika didesni laisvesni,po to pas cipuotojus...
Forester MY01,(bus 2.5l ???AG 5/6?MT), Legasy MY05 2,5 AT, Forester MY98 J6, MP 07, NP 06.
+37065063615