Vakar per 14valandu as perskaiciau visus 43 ppsl ir susipazinau su tavim Vytautai (po truputi su visais susipazinsiu )

(dirbau ,o visi man trukde ,tad paskutinius puslapius perskaiiciau namie)
Labai smagu kad turi stipria palaikymo komanda(prie kurios ir as prisijungsiu,jei nieko priessss-as gi naujokas).Labai buvo smagu skaityti(jauciausi lyg dalyvauciau Jusu diskusijose

)
Kai mokiausi 3 kurse turejau svajone (kaip ir daugelis ,ko gero, is musu kartos) gera garso aparatura

(radiotechnika su S90 kolonelem).Ji kainavo tuomet kosminius pinigus ir jos gauti be pazystamu buvo "mission impossible"

.
Kadangi turejau prof teises galejau vairuoti ir truputi sunkesnes masineles nei "Ziguli"ir "Moskvic"

.
Tais laikais kuresi pirmieji koperatyvai ir man pasiule vasara pavezioti krovinukus su prailgintu,bortiniu "MAZ"(buves prailgintas benzovezis oro uoste)
Nuo pat vaikystes norejau buti tolimuju reisu varuotoju ,todel nedvejodamas sutikau, tuo labiau kad per kelis menesius galejau uzidirbti pinigu ir visai aparaturai.
Va taip as ir paragavau tikros sunkiasvoriu masinu vairuotoju duonos:
kai sedi kiaušais ant ikaitusio motoro kai oro temperatura per 30,
kai keiti nuleista priekine padanga(jos svoris su ratlankiu apie 100kg) pilnai pakrautam "MAZ" (7t +13T) ir kai nebeatlaiko netgi 3 donkratai,
kai pilnai pakrautas stabdai uzsilipes dviem kojom ant stabdziu pedalo ir tuo paciu rankomis isiremi i vaira,nes kazkoks zasinas raudonu ziguliu uzlindo ir stagiai stabde,
kai pasikrauni Panevezi pilna borta stiklo blokeliu ir tik is jo isvaziavus nutruksta vairo stiprintuvo zarna ir vistik atvaziuoji i Vilniu su nezmoniskom ranku pastangom.
ta sarasa galeciau testi,bet netersiu eterio.
Vienu zodziu as tave palaikau ,suprantu ir linkiu kad kuo maziau tektu keiti ratus.
Didžiausia dalis gyvenimo praeina mums darant klaidas, didelė dalis - nieko neveikiant, o visas gyvenimas - veikiant ne tai, kas reikia.
Seneka