

blogas paliginimas- jei valisi su cheminėmis pastomis , susidursi su emalės dingimu, dėl trintis ir šveitimo ir chemijos. jeigu su paprastomis - tada jo. Ir jeigu valisi iškart po valgio - bus tik blogiau, kažkiek po valgio - tada gerai. Bet vėl gi - gydytojai rekomenduoja 2 kartus, o tu 3 - ar to reikia? Sako nebutinaJonas6x6 rašė:nekrypkim į ekstremumus.
palyginimui: galima valyti dantis vieną kartą per dieną. Bet visgi geriau tris. Bet galima ir vieną.
prisipažinsiu, nežinau kas tai yra tepalo juodumas - ar tai gerai ar blogai? ir kodėl juodumas blogai? Kur ta riba kada koks juodumo laispnis yra blogai? Gal jau po 1000 km jis toks juodas kad laikas keisti? ar manai VW dudndukai ir rizikuoja savo pinigais?azart rašė:Jei tiket gamintojais tai dabartiniame VW Polo long-life turesiu keist tepalus kas 30000km, bet jau prie 17000km tepalai tokio juodumo kaip suodziai. kadangi prieziura atlieka Moller'is - bandysiu vazinet taip kaip rekomenduoja instrukcijosNors savo masinoje pamates tokio juodumo tepalus jau seniai pekeisciau
Gal kalbi apie dyzelini VW motoraazart rašė:Jei tiket gamintojais tai dabartiniame VW Polo long-life turesiu keist tepalus kas 30000km, bet jau prie 17000km tepalai tokio juodumo kaip suodziai. kadangi prieziura atlieka Moller'is - bandysiu vazinet taip kaip rekomenduoja instrukcijosNors savo masinoje pamates tokio juodumo tepalus jau seniai pekeisciau
1.2 benzinas 3 cilindruArturas rašė:Gal kalbi apie dyzelini VW motoraazart rašė:Jei tiket gamintojais tai dabartiniame VW Polo long-life turesiu keist tepalus kas 30000km, bet jau prie 17000km tepalai tokio juodumo kaip suodziai. kadangi prieziura atlieka Moller'is - bandysiu vazinet taip kaip rekomenduoja instrukcijosNors savo masinoje pamates tokio juodumo tepalus jau seniai pekeisciau
, tai ten taip jau yra, kad suodziai patenka i tepala ir nuspalvina alyva labai greitai, gal net po 500km jis jau bus toks juodas, kad benzinis motoras niekada tokios spalvos nepasieks.
va teisingai parašei - to ir laukiau iš specialisto, o tu butent ir dirbi su varikliais. Miesto rėžimas, ir jeigu tik miesto tai ir yra ypatingos salygos pagal manualą, ten dar daug yra tu sąlygu. Pamenu kai maliausi tik po miesta tai ir keičiau kas 10000, o vėliau pradėjau po magistralės - tai tada stock. dar karta Jonai6x6- manuala kurie ne dundukai, nes jeigu taip sakai ant ju - na suprask pats toks. Taigi deklaruoju kad jonas6x6 net skaityti nemoka postu, išverčia viska taip kad išsisukti.Gorbas rašė:Dyzeliniame variklyje tepalas pajuoduoja labai greitai, nesvarbu kokio gamintojo. Kitas dalykas kokiais režimais ir kokiose sąlygose yra eksploatuojamas automobilis. Jei didesnę dalį važiavimų sudaro miesto sąlygos su kamščiais, tai tepalo keitimo intervalą gali drąsiai pjauti per pusę. Yra toks geras mašiniukas Peugeot 607, pas jį gamykliškai yra integruotas tepalo keitimo intervalo apskaičiavimas. Tai vat, pakeitus tepalus jis yra nunulinamas ir rodo 20000 km iki sekančio keitimo, jei važiuosi visą tą intervalą tik trasa, jis toks ir išliks, bet tik pradėk važinėti po miestą ir jis jį karpo nenumaldomai, būna sumažėja net iki 8000 km. Štai jum ir skirtumas tarp miesto režimo ir trasos. Miesto režimas yra pats negailestingiausias tiek varikliui tiek turbinai, ypač ant dyzelio, nes susidaro suodžiai. Stūmoklis eidamas žemyn žiedais braukia ir sluoksnį tų suodžių, kuo prastesnis kuras tuo daugiau suodžių. Nauji tepalai turi tam dalykui skirtus priedus kurie neleidžia tiems suodžiams nusėsti, juos palaiko plaukimo būsenoje. VW iš tiesų deklaruoja LongLife kas 30000 km, bet yra dvi atstovybės VW ir Skoda, Skoda Lietuvoje keitimo intervalą sumažino iki 15000 km, galutiniam rezultate VW nespėja keisti variklius, o Skodos važiuoja. Tas pats ant naujų dyzelių su turbinom, jei važinėsi tik mažom apsūkom po miestą jai bus galas. Taip pat turbininio jokiu būdu negalima iš karto po didesnių apsūkų gesinti, reikia bent puse minutės duot jam padirbėt, kad nukristų turbinos apsūkos, nes ji tepasi tik tepalu, užgesinus tepimas iš karto dingsta. Taip, kad jei važinėjate didesne dalim tik po miestą ir stovite kamščiuose, tai tiesiog rekomenduočiau kas 9000 - 10000 km pasikeist, ypač tai liečia dyzelius. Tuo pačiu keiskite ir oro bei kuro filtrus.
gerai, duodu čia foto iš manualo, ir jei turi lišnu pinigu - keisk viska 1.5 karto dažniau , tikrai nuo to nebus blogiauStas rašė:Nu jus ir prigrybavot![]()
gal truputi griztam i tema:
Pavizdziui varyklio - kas 15tk tai atsakymas aiskus geriau kas 10
o toliau ???
Greiciu dezes (mechanas)- ????
Reduktoriaus??
ar dar kazkokiu???
Pasidalinkit info
Forester 2006, 2,0
Nes manuale nieko neraso, jie ras ka reikia ir kada keisti garantiniai masinai iki 130 tk km.
Pas mane ~160...
tai ir klausiu konkreciai, ka??? ir kada?
ir kas kiek dirzus keist??