techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
as ir pirma zvakes isimeciau, galvojau apie laidus, originalus geri bet brangus tai galvoju apie NGK (kaip ir zvakes) turbiniam nezinau kaip paprastam ir zvakes ir laidus pasikeisi pats jei idomu. kaina ligtai apie 200 litu NGK laidu, bet nezinau tiksliai gal 250 Lt
Subaru Forester 2,0AT, 98m.
subaru visada pirmyn!!!niekada nesustok!
Klausimas: kiek mazdaug tarnauja zvakiu laidai? Ar cia jau grynai pagal masinos darba reikia sprest...
Masinos rida 164 kkm kazkur. Is ju ~65 su dujom.
Vienam ne Subaru, pagal gamintoją, laidus reikdavo keisti kas 50.000 km. Nes jei nekeisdavai, variklio darbas būdavo toks, kad
Tos pačios markės su kitokiu varikli - nereglamentuota.
Turėjau BMW, pirkau su 200.000 rida. Pardaviau su maždaug 290.000 rida be laidų keitimo ir be jokių problemų...
Klausimas: kiek mazdaug tarnauja zvakiu laidai? Ar cia jau grynai pagal masinos darba reikia sprest...
Masinos rida 164 kkm kazkur. Is ju ~65 su dujom.
Vienam ne Subaru, pagal gamintoją, laidus reikdavo keisti kas 50.000 km. Nes jei nekeisdavai, variklio darbas būdavo toks, kad
Tos pačios markės su kitokiu varikli - nereglamentuota.
Turėjau BMW, pirkau su 200.000 rida. Pardaviau su maždaug 290.000 rida be laidų keitimo ir be jokių problemų...
Esme, kad neatseku kur jie musa. Kai pramusinejo imprezoje, tai zvakes buvo pasidenge tokiais juodais ruozeliais. Komplektas OEM ~360 lt. Benzu aisku jokiu problemu. Dujom sunku pasakyt. Bet pasikeiciau purkstukus, pasikeiciau reduktoriu. Sekantis zingsnis bus voztuvu reguliavimas. Nes profilaktiskai jau reikia po 65 kkm. Tikrino ties 50 kkm tai buvo norma dar voztuvai. Jei niekas nepasikeis, jamsiu laidus.
Klausimas: kiek mazdaug tarnauja zvakiu laidai? Ar cia jau grynai pagal masinos darba reikia sprest...
Masinos rida 164 kkm kazkur. Is ju ~65 su dujom.
Vienam ne Subaru, pagal gamintoją, laidus reikdavo keisti kas 50.000 km. Nes jei nekeisdavai, variklio darbas būdavo toks, kad
Tos pačios markės su kitokiu varikli - nereglamentuota.
Turėjau BMW, pirkau su 200.000 rida. Pardaviau su maždaug 290.000 rida be laidų keitimo ir be jokių problemų...
Esme, kad neatseku kur jie musa. Kai pramusinejo imprezoje, tai zvakes buvo pasidenge tokiais juodais ruozeliais. Komplektas OEM ~360 lt. Benzu aisku jokiu problemu. Dujom sunku pasakyt. Bet pasikeiciau purkstukus, pasikeiciau reduktoriu. Sekantis zingsnis bus voztuvu reguliavimas. Nes profilaktiskai jau reikia po 65 kkm. Tikrino ties 50 kkm tai buvo norma dar voztuvai. Jei niekas nepasikeis, jamsiu laidus.
Ziurek nakties metu, jei musa kur nors, butinai pamatysi.
Man iškilo toks durnas klausimas. Kažkaip man keistai atrodo mano variklio vaizdas, atidarius kapotą. Kiek anksčiau esu matęs variklių, tai žvakių laidai visada "ant akių" matyt, o savo foriką ir taip, ir taip apžiūrinėjau, bet kažko panašaus į žvaklaidžius neradau Tai va, klausimas toks - ar yra mano forike tie laidai? Jei yra, tai kur anie slepiasi?
tomazas555 rašė:Yra kas po viena laida keicia.... Bent tam kartui.
tai sita gali nesunkiai issiaiskint po viena pypke nuiminedamas, bet dazniausiai jau ne po viena jie mirsta, o gal net vieno kazkiek pramusancio taip greit net nepastebi...