Ta pati problema ko gero daugumoje. Kiekvienas savaip interpretuoja tą problemą, bet susidarė įspūdis, kad kompas visdėlto seka ar važiuopjant mažėja kluro kiekis. Jei kuro kiekis laikosi tas pats, o važiuojama ilgesnį laiką, tai ir meta daviklio klaidą. Jis gi nesupranta, kad važ-iuoji dujom. Išeitis - daryti kad važiuojant dujom rodytų dujų lygį, važiuojant benzinu - benzino. Kitas variantas - statyti "apgaviką". Trečias.... gal patį kompą galima perprogramuot, kad nesektų kuro lygio.GELEŽINIS rašė:Sveiki,
Paskaitinejau ir neradau atsakymo. Turiu kažkur kas 500km užsidegančią laime, klaida-"P1442 Fuel Level Sensor Circuit Range/Perf". Jau užsidegė 3 kartus. Mašina su dujom (BRC) dujininkai užgesina ir siūlo važiuoti pas subaristus...
Ši problema, jei tai galima pavadint problema, kolkas pastebėt tik Foresteriuose. OBK netgi su tais pačiais varikliais jos nėra. Nagrinėjau elektros schemų skirtumus, tai laidai nuo kuro lygio daviklio Foresteryje eina į kompą (ECU), o jau iš jo viskas pakliūna į skydelį. OBK laidai iš daviklio tiesiai eina į skydelį.