jaroslavas rašė:http://www.youtube.com/watch?v=gYfg6-SGwDg
o galėjo padėti ir turėtu pagarbos ir už pagalba minusuotu sugaišta laika, tai dabar dar ir sugadino kažka sau ir kitam nepadėjo. Ir dar Kamaz laika sugaišo daugiau nei Roy
Negražu blogo linkėt, bet galėjo kamazas ir prigult ant šono kai apvažinėjo
tomazas555 rašė:Vanagas bėdu turėjo, valanda pralošė po pirmo punkto, bet juda pirmyn.
Ketvirtam punkte dvi toyotos miniukam įkrovė, išskyrus N.Roma. Kažkas sunkaus ten yra... atotrūkiai laikų padidėjo ženkliai.
Video nuo pakelės ne GR. https://www.facebook.com/photo.php?v=71 ... =2&theater
su navigacija bėdos, rašė 5 lideriai ne ten pasuko, vien Roma teisingai.
O dabar kažkas trasoje- For safety reasons, the start of the second timed section has been delayed until further notice
va kas atsitiko vakar su lyderiais džipu klasėje - На 162 километре этапа участникам предстояло пройти 18 километров курсом ор-пист (движение заданным курсом в отсутствие видимых дорог по полному бездорожью), и, по всей видимости после завершения этого участка у штурманов возникли трудности с привязкой к новой точке. Сегодняшний день можно смело назвать днем штурмана
Įsivaizduokite 18 km tik tiesiai, bet tai bekelė ir reikia apvažiuoti blogos vietos- va ir užbludijo
Bent rusai patvirtina kad šis dakar yra sunkesnis: Эдуарду Николаеву этап понравился: «Нынешний Дакар однозначно сложнее предыдущих. Сегодняшний этап пример этому. Так долго по сплошному бездорожью на «Дакарах» я еще не ездил. Я даже в переговорное устройство услышал, как тяжело в один момент начали дышать штурман и механик. Настолько были сильные физические нагрузки
Paskutinį kartą redagavo jaroslavas 2014-01-10, 9:26 am, redaguota 1 kartą(us).
Antanas finišavo 62, jei dar nenukris keleta poziciju.
Tuo tarpu Benas, bando startuot šiandien taip pat
FC:
Panašu, kad Dakarą būsime sau susigadinę. Keičiant prakirstą ratą, nuslydo domkratas ir automobilis užspaudė man plaštaką. Turėjau vienas keisčiausių minučių gyvenime.
Po to OSCar‘ui pasikartojo kuro kaitimo bėdos. Šį kartą labai stipriai.
Praradome per daug laiko.
Priėmėme sprendimą finišuoti abu vakar dienos greičio ruožus. Dabar grįžtam į bivuaką, kur turėsime keletą valandų iki starto.
Įsitvirtinau apgadintus pirštus, pabandysime šiandien pagyventi su nuskausminamaisiais. Šeštadienį bus poilsio diena. Tuomet aiškiau matysime tolimesnę mūsų strategiją.
Šiuo metu darome viską, kad pasiimtume Dakaro patirtį. Negalime sau leisti jo nefinišuoti.
P.S. Šiandien kaudamiesi su OSCar‘u turėjome šansą padėti mūsų broliui iš Estijos startuojančiam motociklu. Atidavėme jam savo atsarginį variklio tepalą
P.P.S. Rytas nuotraukoje nieko blogo nežadėjo.
LEGACY I wagon '94 2.2 AT
LEGACY II wagon '97 2.0 MT LPG EX
OUTBACK II wagon '99 2.5 AT LPG
ffuuu, bent judės, tikime kad tai stiprus sumušimas, o ne lužis.
Vieno nesuprantu - kuro bėdos iš kur? Gal Vanagas prieš tai nebuvo Dakare? ar nesitreniravo dykumoje? Jei taip, tai be šansu ka pasiekti, tik turi buti svajonė išvis baigti visa Dakara.
Paskutinį kartą redagavo jaroslavas 2014-01-10, 9:38 am, redaguota 1 kartą(us).
Na įdomu kas mieluoja, iki šiol man de Roy kietas vyras, padeda, bet va Kamaz tinklapyje kai ka kitka rašo\:
7 января, Сан Хуан. Многие болельщики наверняка были удивлены сегодня, увидев стартовый лист грузового зачета. Вместо победившего вчера на этапе Антона Шибалова его открывала фамилия Жерара Де Роя. Дело в том, что коллегия спортивных комиссаров вычла из его вчерашнего результата время, потраченное по заявлению самого Жерара на оказание помощи экипажу Айрата Мардеева. Ни много ни мало – 22 минуты 40 секунд, хотя сам Жерар настаивал, что потратил на оказание помощи 30 минут. В ожидании известий с сегодняшнего этапа Сан Рафаэль – Сан Хуан обсуждаем сложившуюся ситуацию с голландским журналистом. Казалось бы, мой собеседник должен защитить соотечественника. Но по его словам Де Рой банально застрял пытаясь объехать опасный участок. Это видел ехавший сразу за Де Роем экипаж Марселя Ван Влита на MAN. На самом деле экипаж Мардеева самостоятельно выбрался из машины и сказал Жерару, мол, езжайте, мы в порядке. Сомнительно, что у голландца было намерение поставить на колеса, лежащую на крыше глубоко в ложбине, машину Айрата (на это позднее потребовалось 2 часа усилий экипажей двух тяжелых техничек Фарита Бадретдинова и Анатолия Танина). Тем более, что на подходе к месту были уже другие экипажи «КАМАЗ-мастера», которые поняв, что попытки поставить машину на колеса будут тщетными сразу же проследовали дальше по курсу. Мотивы соперника в данной ситуации понятны, довольно странно то, что комиссары так поторопились с решением о возврате пресловутых 22 минут.
Nagi, organizatoriai turi simpatijos EU? šališki? ar Kamaz kietai meluoja?