pritariu tau BriediBriedis rašė:Kavos nuvežiau iš degalinės (pagerintą variantą, kurį vadinu turbomocca)haskis rašė:Nu jei uz kavos ,kad ir pakeli, nekalbu apie puodeli is degalines , atliko tiek tiek darbu- ir as tada varysiu pas ji- papigiai gaunas....
Kainavo ir pinigųTautvydas juk ne už guzikus dirba. Bet tikrai darbų kaina tokia, kad derėtis būtų griekas net žydui


O dėl ko siulau pas jį važiuoti ,o ne kitur ,nes kai nusipirkau forika draugas man parekomendavo labai gera meistra .Nuvariau pas ji ir jis nustate :
kad jau reikia keisti galinius stabilizatorius,
(taciau Tautvydas iškart pasakė kad puikios buklės ,o reikėjo keisti amortizatorius)
kadangi degė chek'as pasakė kad reikia keisti detonacinį daviklį(300lt)
(Tautvydas išsuko apžiūrėjo ,pamatė kad dar geros būklės ir perstatė ir viskas ok)
buvo juntamas salone bezino kvapas atidarius langus tai apžiūrėjęs dugną pasakė kad reikiai keisti galinį duslintuvo bakelį(300lt) ir dar kai kur virinti.
(Tautvydas tik įvarius i servisą pasakė kad jaučia benzino kvapą ir reikia keisti bako garlaviną(forikų silpna vieta) o ne duslintuvą

startuojant iš vietos buvo jaučiama vibracija -meistras sakė kad teks priprasti nes tai yra visų 4x4 įpatybė.
(Tautvydas paklausė ar buvau geros pokatuškėse ,nes tai sankaba, kurią aš kaip tik ir buvau karjere ir miškuose pasvilinęs

pamatavo aušinimo skysčio koncentraciją ir pasakė kad tik apie -25

(Tautvydas pamatavo -40 -pasirodo reikia žinoti kaip ir kur matuoti

Tai va prirašiau aš čia tiek ,bet manau kad neveltui .Manau daugelis supras kad nereikia pasitikėti labais gerais pažystamų meistrais ,o reik važiuoti pas žmogų kuris žino Subaru kaip nuluptą.
