Sveiki,
turiu klaustuką dėl tiuninguotų auto per techninę apžiūrą.
Kaip žiūri tikrintojasi į sukeltą auto ir su didesniais ratais/padangomis, negu specifikuojama gamintojo?
kur riba ko tikrai tech. apžiūra nepraleidžia?
Tiuningas ir techninė apžiūra
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 336
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 11:59 pm
- Auto: SF '98 2.0
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Tiuningas ir techninė apžiūra
Kaip tik variau technikinę prieš dvi savaites.
Neprisikabino nei prie didesnių ratų, nei prie iškėlimo. Aišku tikrino viską kaip priklauso. Finale tik stebėjosi kad senukas foris o toks tvarkingas tipo nieks nekliba, geometrija puiki ir t.t. O pakėlimas darytas pas Joną "Premuse". Visos modifikuotos (virintos) detalės padengtos spec dažais nieko ten neįžiūrėsi. O pakabos darbas, standumas, nepriekaištingas.
Aišku jei "tiuninguosi" kurnors Tauragėj ar pas kokį lenką garažiuke, tai bbzn kai ten gali baigtis
Neprisikabino nei prie didesnių ratų, nei prie iškėlimo. Aišku tikrino viską kaip priklauso. Finale tik stebėjosi kad senukas foris o toks tvarkingas tipo nieks nekliba, geometrija puiki ir t.t. O pakėlimas darytas pas Joną "Premuse". Visos modifikuotos (virintos) detalės padengtos spec dažais nieko ten neįžiūrėsi. O pakabos darbas, standumas, nepriekaištingas.
Aišku jei "tiuninguosi" kurnors Tauragėj ar pas kokį lenką garažiuke, tai bbzn kai ten gali baigtis

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 336
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 11:59 pm
- Auto: SF '98 2.0
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Re: Tiuningas ir techninė apžiūra
Ko tikrai nepraleidžia tai ratų išlindusių iš už automobilio kėbulo- tada turi būti arkų išplatinimai. Dėl ratų dydžio-
jei jie telpa į arkas ir sukinėjant neigiamai neįtakoja valdymo, nesiliečia tai ir yra kažkokia riba.
Taip pat gali kabinėtis dėl papildomų žibintų. Nors jei padarytas papildomas jungiklis, ir žibintai neišlenda už kėbulo gabaritų tai viskas ok. Gal dėl niuansų daugiau Jonas ar kas kitas pakomentuos.
Kitavertus kolkas dar LT egzistuoja ir kitų (nelegalių) būdų praeiti tech apžiūrą.
Bet geriau eksploatuoti foriką kasdien ramiai žinant kad jis techiškai tvarkingas.
jei jie telpa į arkas ir sukinėjant neigiamai neįtakoja valdymo, nesiliečia tai ir yra kažkokia riba.
Taip pat gali kabinėtis dėl papildomų žibintų. Nors jei padarytas papildomas jungiklis, ir žibintai neišlenda už kėbulo gabaritų tai viskas ok. Gal dėl niuansų daugiau Jonas ar kas kitas pakomentuos.
Kitavertus kolkas dar LT egzistuoja ir kitų (nelegalių) būdų praeiti tech apžiūrą.
Bet geriau eksploatuoti foriką kasdien ramiai žinant kad jis techiškai tvarkingas.
Re: Tiuningas ir techninė apžiūra
Dėkui, Domai.
- SubaruLT
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1229
- Užsiregistravo: 2009-05-22, 5:46 pm
- Auto: 4x Leone. legacy. XT. SVX
- Skype: fausttis
- Miestas: Palanga-Vilnius
- Susisiekti:
Re: Tiuningas ir techninė apžiūra
As drasiai galiu teigt, ka technine net su pakeistais tiltais dzipuj, ar subarikuj nesveikai iskeltam imanoma praeit, bet su saliga, ka viskas tvarkingai ir ka nesimatytu jokiu virinimu kur nereik, ka atrodytu kaip is gamyklos toks 

Subaru Off-Road.
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 740
- Užsiregistravo: 2013-07-25, 12:17 pm
- Auto: forester 00's turbo
- Miestas: Vilnius
Re: Tiuningas ir techninė apžiūra
bet kaip graziai parasyta - paveikslelishaskis rašė:Nerodo...

Didžiausia dalis gyvenimo praeina mums darant klaidas, didelė dalis - nieko neveikiant, o visas gyvenimas - veikiant ne tai, kas reikia.
Seneka
Seneka