8cm daugoka,net aš savo tankui lėkštutės tekėliau kat tik tik didesni ratai tilptu,gale 3,5cm priekyje užteko 3cm.su 8cm per duobes amortikas nemuša pralėkus per duobes ir viršų?iš subaru nėra ko iš š... vaško spaust... nori i pelke giliai pirk džipa rėmini,nes pakelus subaru,kad ir sumontavus 4,11 dėžė su 1,5 palėtintoju ir su 225/70r16 ratais trasoje jis bukas kai koks džipas dyzelinis,iš vietos su palėtintoju pelkėje važiuoja,per arimus ir 2 pavara su palėtintoju važiuoja,bet išlėkus i kelia ir baigiasi subaru smagumas,nei palėkt nei paskersuot.nors ir važiuoklė platinta kokius 3cm plius ratai su beveik nuliniu ET tai yra stovi kokius 3cm plačiau nei standartas,visumoj kokie 6cm plačiau nei standarte.po tokiu modifikaciju trasoje dar galima max 130km/h,duju sanaudos kaip sherokio 4,0 tik 20-25duju

su tokiu apetitu aš mieliau laužyčiau sheroki nei subaru,bet subaru tai liga nepagydoma
turėjau ir keliau ne viena subaru,pravažiuota-pralaužyta nemažai.komfortiškiausia tai 2cm amortiku lėkštučiu perkėlimas dėl stabilumo-pakietinimo važiuoklės ir 4-5cm šaibos po amortikais.šaibos ar metalas ar plastikas ar netgi medis laiko po 4m be problemu(medis-jurinė drėgmei atspari plokštė).priekiui ratu išvirtimas pasidaro palei gamyklinius parametrus,gale padidinus amortiku skyles ir galima pasidaryt i gamyklinius parametrus telpanti ratu išvirtima bei suvedima.su ratu dydžiu nėra ir ko "perspaust",kliūna,braukia,plėšo paskui posparnius,sparnus ir padangos draskosi.
sėkmės keliant "tankus"
