Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nutiko kuriozas. Draugo pirmukui foriui sudejom KYB galines spyruokles. Kaip ir tikejomes po pusmecio padare numirau galiniai self levelingai amortikai. Siandien sudejo naujus nipparts galinius amortikus. Bet atsitado beda. Nebetelpa 215/70 R16 padangos. Kliuna i lekstute. Ant mano forio lieka apie 1,5cm. Draugo pirmukui foriui su originaliais amortikais tarpas buvo apie 3-5 mm. Dabar su naujais amortikais konkreciai zulina. Liro parinko amortikus pagal kebulo nr. Kaip gali nutikti tokie kuriozai? Gamintojas s.... sumale?
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 309
- Užsiregistravo: 2011-10-17, 10:06 pm
- Auto: forester
- Valstybinis numeris: ejd 114
- Mobilus: +37065184568
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
seip tai pas kybus niekada tokios padangos netiko..Diver rašė:Nutiko kuriozas. Draugo pirmukui foriui sudejom KYB galines spyruokles. Kaip ir tikejomes po pusmecio padare numirau galiniai self levelingai amortikai. Siandien sudejo naujus nipparts galinius amortikus. Bet atsitado beda. Nebetelpa 215/70 R16 padangos. Kliuna i lekstute. Ant mano forio lieka apie 1,5cm. Draugo pirmukui foriui su originaliais amortikais tarpas buvo apie 3-5 mm. Dabar su naujais amortikais konkreciai zulina. Liro parinko amortikus pagal kebulo nr. Kaip gali nutikti tokie kuriozai? Gamintojas s.... sumale?
- Diver
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 2133
- Užsiregistravo: 2011-11-16, 1:20 pm
- Auto: 06 2,5 AT L.L Bean
- Valstybinis numeris: FUT 232
- Skype: Linas diver
- Mobilus: +37061597792
- Miestas: Klaipeda
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
O kaip tada susideda 225/70 R16? Jos dar aukstesnes?
SUBARU OUTBACK H6 2001 LPG. rado nauja seimininka.
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
SUBARU FORESTER LL Bean 2006 LPG environment friendly.
SUBARU FORESTER LL Bean 2005 Raptor...
viewtopic.php?f=40&t=3328&hilit=diver
- Gorbas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1953
- Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
- Auto: SS
- Valstybinis numeris: KMZ000
- Mobilus: +37061442626
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Ratlankius su kitu išnešimu reikia statyt.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Miškinukas
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 90
- Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
- Auto: Ate ate juodas Forikas 98'
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Sveiki,
kažkurioj temoj apie forio kėlimą sakiau, kad savo kėliau 8cm tai va foto
kadangi dujos,atsarginis ratas, benzino dar reik prilaikyti tai tie 8cm tik grįžimui iki normalaus aukščio.
Padariau taip atrodo kaip chaltūra, bet neliko kietumo tokio kaip su šaibom. Dariau taip, kad reikalui esant galėčiau išardyti ir vėl grįžti bent jau prie org. amortizatoriaus. Galvoju gale sudėti kažkokiu būdu posparnius, tai per TA šito turėtų nepastebėti. Perdarysiu gražiai kai pastips šie amortizatoriai.
kažkurioj temoj apie forio kėlimą sakiau, kad savo kėliau 8cm tai va foto
kadangi dujos,atsarginis ratas, benzino dar reik prilaikyti tai tie 8cm tik grįžimui iki normalaus aukščio.
Padariau taip atrodo kaip chaltūra, bet neliko kietumo tokio kaip su šaibom. Dariau taip, kad reikalui esant galėčiau išardyti ir vėl grįžti bent jau prie org. amortizatoriaus. Galvoju gale sudėti kažkokiu būdu posparnius, tai per TA šito turėtų nepastebėti. Perdarysiu gražiai kai pastips šie amortizatoriai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5324
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
O amortizatoriaus stoka ilginai? Nes kitaip gautusi, kad iverzei amortizatoriaus spyruokle, todel masina pakilo ir dar sumazejo jo eiga 

-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 90
- Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
- Auto: Ate ate juodas Forikas 98'
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Neilginau. Amortizatorius stojo į darbinę maždaug poziciją, nes kai buvo nekelta lėkštė, spyruoklė susėdus(spyruoklė org. forinė), tai makalavosi štokas kažkur apačioj. Važiuoju ir iš pradžių nelabai tikėjosi, kad toks skirtumas tarp šaibinio kėlimo ir lėkštės kėlimo.
Ilgint štoką reiktų tada, jei dėtųsi kietesnė spyruoklė ir keltųsi lėkštė. Tada taip - amortikas visada ištrauktas ir daužosi viršuje kapsulės.
Pakėlus lėkštes prisodinau pilną ekipažą ir miškan. Jokio daužymo. Aišku vistiek liko karutis, ne ta auto plauktų per kelio nelygumus. Bet man taip labiau patinka. Negu koks Jeep GC, sūpuoklės tai nafig..
Ilgint štoką reiktų tada, jei dėtųsi kietesnė spyruoklė ir keltųsi lėkštė. Tada taip - amortikas visada ištrauktas ir daužosi viršuje kapsulės.
Pakėlus lėkštes prisodinau pilną ekipažą ir miškan. Jokio daužymo. Aišku vistiek liko karutis, ne ta auto plauktų per kelio nelygumus. Bet man taip labiau patinka. Negu koks Jeep GC, sūpuoklės tai nafig..

- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nu nzn. maniskis su KYB amortikais, heavy duty K-Flex spyruoklem ir 3,5 cm saibom zymiai aukstesnis uz taviski buvo.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Aš ir norėjau sakyt, kad greit akį užmetus, tai ne ką aukščiau už mano tikriausiai kiek pavargusias USA spyruokles ir 2.5/3.5 šaibas...
Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2
Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 90
- Užsiregistravo: 2013-03-11, 1:44 pm
- Auto: Ate ate juodas Forikas 98'
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Azart palyginai nudususias spyruokles su savo naujom. Taviškis ir turi aukščiau stovėt.
Mindaugai šiaip jau usa spyruoklės ir taip geriau laiko nei eu. Aš neakcentuoju aukščio. Akcentuoju tai, kad šaibos yra gaidys, nuo jų kietėja mašina ir kad geresnis sprendimas kelti lėkštę. Tik tiek.
Mindaugai šiaip jau usa spyruoklės ir taip geriau laiko nei eu. Aš neakcentuoju aukščio. Akcentuoju tai, kad šaibos yra gaidys, nuo jų kietėja mašina ir kad geresnis sprendimas kelti lėkštę. Tik tiek.
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Na, kad forikas kaip barškutis, tai nesiginčysiu. Nors skirtumo skirtumo po šaibų įdėjimo lyg ir nepajutau...
Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2
Nusiųsta su Nokia 3310 per Tapatalk 2
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
- Gorbas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1953
- Užsiregistravo: 2011-09-22, 5:38 pm
- Auto: SS
- Valstybinis numeris: KMZ000
- Mobilus: +37061442626
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Aš tai irgi nelabai pagaunu iš kur atsiranda tas kietumas jei amortiko eiga išlieka ta pati? 

Miškinukas
- azart
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1447
- Užsiregistravo: 2010-10-31, 10:55 am
- Auto: Subaru Forester
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Andriau, kai zmogus padaro 8cm saibas tai visko gali buti. Spyruokles kiek jos pavargusios ir buna vistiek neleidzia taip susmukti galiniai daliai. Is aptirties su 3.5cm saibom absoliuciai jokiu minkstumo/kietumo pojucio pasikeitimu nepastebeta. Gal del to kad su protu viskas daryta. O bandant istaisyti vizualine isvaizda tik su saibom tai ka as zinau...nerimta mazu maziausiai.
Impreza Station Wagon II '02 125HP
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
"...у действительно хороших водителей мухи расплющены об боковые стёкла, а при ускорении слёзы восхищения должны стекать по щекам горизонтально в направлении ушей..." Вальтер Рёрль
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Nu va. Susidėjau KYB amortikus, galines spyruokles. Bet
uodega kaip buvo pasėdusi, taip ir liko... Amortikai KYB 334192 ir 91, spyruoklės RA5763. Liūdnoka truputį...
P.S. Parduodu galinius pogyvius amortikus, ant stendo rodė 40-50 procentų gyvybės. Originalūs.

P.S. Parduodu galinius pogyvius amortikus, ant stendo rodė 40-50 procentų gyvybės. Originalūs.
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob
Kažin kodėl neatsistojo aukščiau... Pamenu, kai vienas kaunietis buvo į renginį atlėkęs su pirmuku su nauju KYB galu, tai visa galva už kitus standartus su padėvėtom spyruoklėm stovėjo!?Virgis75 rašė:Nu va. Susidėjau KYB amortikus, galines spyruokles. Betuodega kaip buvo pasėdusi, taip ir liko... Amortikai KYB 334192 ir 91, spyruoklės RA5763. Liūdnoka truputį...
P.S. Parduodu galinius pogyvius amortikus, ant stendo rodė 40-50 procentų gyvybės. Originalūs.
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG