Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų problema

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

Ir čia parašiau iš šios temos. Ir tikrai NE viska dar.
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Barzdyla
Forumo dalyvis
Pranešimai: 741
Užsiregistravo: 2014-12-30, 2:51 pm
Auto: SUBARU FORESTER
Valstybinis numeris: FGF 254
Mobilus: +37061155337
Miestas: Vilnius/Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Barzdyla »

Tiktai problema,kad vieni rašo jiems pakyla, kiti rašo jiems nepakyla. Vieni keičia ir amortus ir spyruokles, kiti tik spyruokles. Tai ir kyla klausimai ką iš tikrųjų naudot, plius daugelis rašo, kad neina rast naudotų amerikonų spyruoklių. Ir dar esminis dalykas buvo ar ant stock atmo amortikų tinka amerikono spyruoklės. O visi pedderesai ir Ironmanai man too much money for puvėkas :D
Gamta - vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas.
Johanas Volfgangas Gėtė
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

LaurynasR rašė:Tiktai problema,kad vieni rašo jiems pakyla, kiti rašo jiems nepakyla. Vieni keičia ir amortus ir spyruokles, kiti tik spyruokles. Tai ir kyla klausimai ką iš tikrųjų naudot, plius daugelis rašo, kad neina rast naudotų amerikonų spyruoklių. Ir dar esminis dalykas buvo ar ant stock atmo amortikų tinka amerikono spyruoklės. O visi pedderesai ir Ironmanai man too much money for puvėkas :D
Laurynai. Dar kartą paskaityk, ką pacitavau praeitame puslapyje. Niekur nesutikau, kad rašytų, jog nepakyla. Amortikus keičia dažniausiai tada, kai pas EU modelį yra self-leveling arba jau dungsi (viskas iš mano parašyto citavimo).
Citvime sako, kad naujų USA spyruoklių nerasi (bet jei paskaitysi temos paskutinius puslapius, pamenu, jog rašė, kad USA spyruoklės yra KYB su kažkokiu koduku), naudotų - pats pagalvok, arba pasiskambink :D visgi mašinos jau senos.....

Ir Tavo esminis klausimas - jei parašyta, jog imk nuo USA spyruokles ir dėkis, tai kas dar gali būti neaiškU??? :D

Apie pedersus ir ironmenus aš net nerašiau.

Jei dar neaišku, tai Prisistatymų temoje susirask temą "azart" prisistatymą, berods joje jis aprašęs visą savo galo pakėlimo istoriją, su kodais ir pan.

Paskaityk nuo čia http://forumai.foresterclub.lt/topic177-330.html , Virgis75 istoriją, kaip jis nepaskaitė kokių reikia ir dėjo, kokius davė katalogai, kaip per naują pirko dėjo ir padarė kaip reikia ;)
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Barzdyla
Forumo dalyvis
Pranešimai: 741
Užsiregistravo: 2014-12-30, 2:51 pm
Auto: SUBARU FORESTER
Valstybinis numeris: FGF 254
Mobilus: +37061155337
Miestas: Vilnius/Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Barzdyla »

Dėkui :-)

Sent from my HTC One S using Tapatalk
Gamta - vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas.
Johanas Volfgangas Gėtė
Vartotojo avataras
haskis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2983
Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
Auto: subaru forester 2.0 AT
Valstybinis numeris: BGM 977
Miestas: Ignalina

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė haskis »

Yra dar paprastesnis budas ispresti problema kaip tam anekdote:
- Manau man reikia keisti masina...
-O kas nutiko?
-Ai ,padanga nuleido.... :D
Geriausi ratai-kojos.
suboksidas
Valdyba
Pranešimai: 10963
Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
Auto: Subaru Forester s-turbo AT
Mobilus: +37067447212
Miestas: Vilnius

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė suboksidas »

haskis rašė:Yra dar paprastesnis budas ispresti problema kaip tam anekdote:
- Manau man reikia keisti masina...
-O kas nutiko?
-Ai ,padanga nuleido.... :D
Šiaip, kaip pirštu į akį :D šiandien Laurynui sakiau, greičiau tu sėsk už džipuko.... :D pats svajoja, bet nedrįsta. Laurynai, ar ne taip? :D
Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)

Legasiukas ir Impreziukas atia.
Vartotojo avataras
Arturas
Forumo dalyvis
Pranešimai: 5324
Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
Auto: Subaru Forester
Valstybinis numeris: CUG 888
Mobilus: +37065658686
Miestas: Vilkonys

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Arturas »

Kaip tik turiu visai padorias galines spyruokles nuo savo amerikono, kadangi susidejau gelazinius :mrgreen: Galima daryt aukciona :D
Vartotojo avataras
Barzdyla
Forumo dalyvis
Pranešimai: 741
Užsiregistravo: 2014-12-30, 2:51 pm
Auto: SUBARU FORESTER
Valstybinis numeris: FGF 254
Mobilus: +37061155337
Miestas: Vilnius/Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Barzdyla »

Kiek nori už spyruokles? :) O dėl džipo, tai noriu. Bile tik kas padorų Patrulį ar Pajero norėtų keist į forį :D
Gamta - vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas.
Johanas Volfgangas Gėtė
Vartotojo avataras
haskis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2983
Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
Auto: subaru forester 2.0 AT
Valstybinis numeris: BGM 977
Miestas: Ignalina

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė haskis »

Nu i stock pajera ne uz ka nekeisciau foriko, 2007 teko vazinetis- subaru pravaziavo- tas iskart uzsikase, kas kad jis aukstesnis, nu is razgono ka pramusi tas tavo- sustojai, eik traktoriaus, gal kad uzmetus rimtas padangas , tai geriau but, bet su asfaltiniais volais- karve ant ledo ir dar beda ziema su kuro filtru- ar tik tam ar visiem jiem nezinau...
Geriausi ratai-kojos.
Vartotojo avataras
Barzdyla
Forumo dalyvis
Pranešimai: 741
Užsiregistravo: 2014-12-30, 2:51 pm
Auto: SUBARU FORESTER
Valstybinis numeris: FGF 254
Mobilus: +37061155337
Miestas: Vilnius/Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Barzdyla »

Ne stock ne stock ;D su super select dėže, galinio difo blokiruote, liftuot dėt 32-33mudus arba alltracus, gervę į priekį 17k lbs. Ir jau visai daiktas. Ir eina neblogai. O rast kur sėst su visais gali :D Tiesiog aš maudynių noriu :D

P.S. aš čia apie senienas kalbu, kai pejera dar kirviu tašytas rėminis buvo su paprastais motorais :D Naujesni tai nesąmonė. Reik tokio, kurio negaila į pelkę.
Gamta - vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas.
Johanas Volfgangas Gėtė
Vartotojo avataras
haskis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2983
Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
Auto: subaru forester 2.0 AT
Valstybinis numeris: BGM 977
Miestas: Ignalina

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė haskis »

Nu tokiu poreikiu forikas tikrai nepatenkins- ne nekankink jo, cia reikia specialiai offroud'ui ruostos masinos, yra pardavimuose visokiu monstru, tik ten manau is ju jau atimta gyvybe...
Geriausi ratai-kojos.
Vartotojo avataras
Barzdyla
Forumo dalyvis
Pranešimai: 741
Užsiregistravo: 2014-12-30, 2:51 pm
Auto: SUBARU FORESTER
Valstybinis numeris: FGF 254
Mobilus: +37061155337
Miestas: Vilnius/Kaunas

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė Barzdyla »

Bet foriko kuro sąnaudos ir eksplotacijos kaštai juokingi. Ir kuro sąnaudos vaikiškos. Kiek ten salerkos, tiek čia dujų ir tai mažiau.. Va kur didžioji dilema. Tai ir mąstau ar forikui čia gerves lipdyt, all terainus ar kokias insa turbo dakar montuot. Ar ką daryt... Aš per daug trasoj lygioj važinėju, kad man vienareikšmiškai džipas sueitų... Ir kai pagalvoju, kad chebra su foriku Karpatus pasiekė, tai gal ne taip ir blogai tas foris :D
Gamta - vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas.
Johanas Volfgangas Gėtė
Vartotojo avataras
haskis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2983
Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
Auto: subaru forester 2.0 AT
Valstybinis numeris: BGM 977
Miestas: Ignalina

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė haskis »

Nu ekonomiskai gal ir apsimokes geriau is foriko daryt frankensteina, bet kaip sakoma- kas tinka viskam, netinka niekam...
Vienareiksmiskai- rimtom pakatuskem reikalinga kita, grynai tam skirta masina,aisku viskas remiasi i pinigus, bet kazin dar kas but pigiau...
Paskutinį kartą redagavo haskis 2015-02-22, 9:00 pm, redaguota 1 kartą(us).
Geriausi ratai-kojos.
Vartotojo avataras
haskis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2983
Užsiregistravo: 2012-04-01, 7:07 pm
Auto: subaru forester 2.0 AT
Valstybinis numeris: BGM 977
Miestas: Ignalina

Re: Europietiško modelio galinių spyruoklių ir amortikų prob

Standartinė haskis »

Kas del Karpatu- ten ir daugeli kitu atveju ne masina leme ivaziavo ar pravaziavo, viska nuleme vairuotojas... Dainius ir golfu i karpatus ivaziuotu.... :D
Geriausi ratai-kojos.
FAD555
Pasyvus skaitytojas :)
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2015-03-07, 9:40 pm
Auto: Subaru Forester

Re: Re:

Standartinė FAD555 »

Vilmantas.S rašė:
Gezatron rašė:
Stentor rašė:patarciau det nuo 2.5 amerikono spyruokles
jos ir aukstesnes negu 2.0 ir storesnes ir kietesnes
taigi, perksaiciau visus 26 puslapius. ir stai keleta klausimu, y kurius atsakima tikiuos isgirsti sviezia ir konkreciai aisku. zinoma jei isvis cia kazkas ka pasakys txliai..

mano paprastas forikas 99m 2,0 92 kw bendziniukas. galas pasedes. ir amortikai isbege - mire visiskai. p.s amortikai patys paprasciausi - nereguliuojami.

nes pirksiu naujus galinius amortikus, ir kaip suprantu jei desiu naujas spyruokles jos man neispres susdimo - kaip kad rase eddie_gt4 -paprasti NAUJI amortikai + paprastos NAUJOS OEM spyruokles = susedes galas

tai jei nauju spyruokliu pirkt neapsimoka tada kas daryt kad lygi masina butu ? ysukti gumas tas kur dedasi spyruokles ir tik taip susikels keleta cm - taip esu dares su mondeo galu...

ar kokie dar variantai - kas patars svieziai ? nes priejau isvados - ysidesiu naujus amortikus, ysidesiu senas spyruokles, nes nauju tiesiog neapsimopka, yr dar po guma ysidesiu ir fsio

o gal kas koky konstruotyvu patarima - kokius spyruokles pirkti ar geriau senas palikti. nu patarkit kazka konkretaus su kodais issamai o ne girdejau maciau kazas kazka :) ačiū lauksiu kazko :) ai skaiciau kad tipo paprastiem amortikam reike deti ale RA5761
Mano Foriko ir buvo sėdęs galas, mirę "self leveling" amortikai. Pastačiau KYB amortikus ir spiruokles ir viskas atsistojo į vietas, pravažiavau virš 25tkm, kol kas amortikai dirba savo darbą, galas ir nesėdo.
Amortikai- KYB334191 ir KYB334192 (skiriasi pusės)
Spyruoklės- KYBRA5761

Sveik norejau paklausti ar sitas variantas tinka foresteriui 2007 m 2.0 b?kiek supratau cia viskas buvo keista 1999m foresteiui.
Skelbti atsakymą