Va dyzelį cvt ir aš norėčiau išbandyti

Moderatorius: tomazas555
Todel, kad ta deze letoka ir "senoviska". Jos pliusas patikimumas, bet tuo paciu ir minusu turi.suboksidas rašė:Nes su tokiu važiavęs. Bet kodėl taip sakai, kad 4begių dėžė prie to prisidėjo? Įdomu tiesiog.Giedrius-Gmc rašė:Vat idomu kaip su ta galia. Nes turetas forikas 2006 2.0AT EU tai galios tikrai stokojo. Aisku prie tai daug prisidejo 4 begiu AT deze...
O kokia rida ir ar buvo kokiu bedu? Nes kazkaip su foresteriu ju neturetu butvytas911 rašė:Galiu apie 2 litrų benziną mechanika - važiuoja, bet tik tiek. Po dyzelio atrodo, kad su koja pasispirti reikia. Nieko nepadarysi sukimo momentas tik 200 ir tai reikia apsukų (dyzelio 350).
Va dyzelį cvt ir aš norėčiau išbandyti
Supratau. AčiūGiedrius-Gmc rašė:Todel, kad ta deze letoka ir "senoviska". Jos pliusas patikimumas, bet tuo paciu ir minusu turi.suboksidas rašė:Nes su tokiu važiavęs. Bet kodėl taip sakai, kad 4begių dėžė prie to prisidėjo? Įdomu tiesiog.Giedrius-Gmc rašė:Vat idomu kaip su ta galia. Nes turetas forikas 2006 2.0AT EU tai galios tikrai stokojo. Aisku prie tai daug prisidejo 4 begiu AT deze...
Kai testavau 2.5 turbo 2006m tai ten jokio stabdymo del dezes nepastebejau. Bet kaip suprantu ten ir deze kitokia eina 5 pavaru ir su rankinio junginejimo galimybe.
Dabar turiu passat su DSG deze, tai pavaras jungia idealiai.
Kol kas metai ir ~50K, bėdų jokių. 2.5 turbininis atitinka sukimo momentą dyzelio, bet jaučiu pašaro reiks dvigubaiGiedrius-Gmc rašė:O kokia rida ir ar buvo kokiu bedu? Nes kazkaip su foresteriu ju neturetu butvytas911 rašė:Galiu apie 2 litrų benziną mechanika - važiuoja, bet tik tiek. Po dyzelio atrodo, kad su koja pasispirti reikia. Nieko nepadarysi sukimo momentas tik 200 ir tai reikia apsukų (dyzelio 350).
Va dyzelį cvt ir aš norėčiau išbandyti
Del traukos ir yra baisu, nes po dabartinio dyzelio 2.0 103kw bijau, kad visai netrauks. Aisku reiketu bandyt.
Tuo paciu ir amerikona 2.5