Ir kokia paskirtis ant forikoSaskelA 535 rašė:Gerai kad nenusipirkau tokio deflektoriaus ant galinio stiklo, vistik negražiai ant balto atrodo.

Moderatorius: tomazas555
Ir kokia paskirtis ant forikoSaskelA 535 rašė:Gerai kad nenusipirkau tokio deflektoriaus ant galinio stiklo, vistik negražiai ant balto atrodo.
SaskelA 535 rašė:Nupūsti smėli kuris renkasi ant galinio stiklo
Kazkoki durniuka kalbino, arba is neturejimo ka veikt zurnaliugos patys ''sukure'' toki automobilijaroslavas rašė:Oi patiko![]()
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=68890194
Citata- Kartą pažįstamas aprodė vieną jų. Darbinį „Subaru Forester“. Rimtas aparatas, baisus net. Jei mašina – turbininė, paruošta darbui, be sraigtasparnio nepagausi. Viduje – viena sėdynė, skirta vairuotojui, visa kita – išimta iki rėmo. Jokių šoninių plastmasių, lubos išluptos. Viskas padaryta taip, kad būtų kuo daugiau vietos. Daugiau uždirbantys įsidėdavo neperšaunamus langus. Šiaip visi langai būdavo tamsinti, net priekinis. Durys ir padangos būdavo pripurkštos statybinio putplasčio, tad durų neperšaudavo, o sušaudytos padangos tarnaudavo dar apie 20 kilometrų. Jokie „ežiai“ nebūdavo baisūs. Varikliai – su sportiniu kuro padavimu, oro paėmimu, turbininiai dažniausiai. Važiuoklė – labai iškelta, dvigubos spyruoklės. Duslintuvai – nupjauti iki pat turbinos. Tai užtikrindavo didesnę galią, tačiau didelis minusas – automobiliai būdavo girdėti ir už 5 kilometrų. Greitis, patikimumas, pravažumas – tobula“, – žavėjosi meilės automobiliams neslepiantis vaikinas.