Nuvariau su ant popierėlio surašytais "10 dievo įsakymų" (remonto punktų). Visi lauke stovi, rūko kas rūko... Pavardinu aš jam didžiąją dalį, sako - OK, varyk į vidų, jei turi laiko, nes kaip tik neatvažiavo kažkas. Aš laiko turiu, tai ir viduj... Viso praleidau tris valandas, per kurias patvarkė kokius 7 punktus (ir gal dar ką papildomai, jau pats pastoviai tikrinau sąraše, kad ko nepamiršt).
1. vožtuvų reguliavimas +
2. variklio tepalai ir filtrai +
3. kapoto atidarymo strigimas +
4. pakaba barškanti priekyje/gale - kitą savaitę
5. stabdžiai - EBC kaladėlės priekyje, vietoj neaišku kokios firmos (su tom pačiom kaladėlėmis sakė Rse kačergoj varo ir man patiks).
6. Kalnų stabdį nafig atjungt + (blin, kaip dabar gerai, sankaba du kart minkštesnė, jokio inkaro iš galo mašinos sukinėjantis kur vietoje).
7. bagažinės centrinis užraktas + (kaip žinodamas paėmiau varikliuką - done)
8. variklio apsauga iš 4 mm aliuminio - kitą savaitę
9. intarpai virš amortikų 3/4 cm ir parinktos ilgesnės traukės - kitą savaitę
10. kiauros galinės lempos ir nusprogstančios lemputės + (kaimietišku būdu, bet bus viskas ok)
11. žvakės, vienas laidas ir babinos renovacija + (žvakės chjvos, vienas laidas irgi, babinos vienas kontaktas kapitaliai užsioksidavęs. kaip sakė, turėjau važinėti kaip su 3,5 cilindro, netraukti turėjo. lyg ir geriau važiuoja...)
va gi, visgi į 11 punktų surašiau...
dar liko, kas liko pas Rse kitą savaitę (lifto reikalai), antikorozinis, langų tamsinimas. nu po to jau žaislai pagal situaciją...
KAIP VISAD, AČIŪ RSE KOLEKTYVUI...
