sritis, skirta visiems Legacy/Outback'ų savininkams. Bendro pobūdžio informacija, techniniai dalykai, tiuningas ir t.t.
Forumo taisyklės
Sritis skirta visiems Subaru Outback savininkams. Čia galite diskutuoti bendro pobūdžio klausimas, dalintis technine informacija, patarimais ir patirtimi apie patobulinimus ir problemų sprendimo būdus
Legacy geriausia iškelt išlupus iš Outback'o gamyklinį pakėlimo komplektą, arba jį pasigaminti. Skirtumas pas juos yra tas, kad sudėtos šaibos tarp pakabos elementų ir kėbulo.
Ar kalbame apie tą patį pakėlimo komplektą, kaip ir Edislovo brėžiniuose, ar ten kažkas kitko ? Jeigu tai šaibos, tai kaip ir aišku, o jeigu kažkas daugiau, tai prašome apšviesti… foriką kėliau, tai žinau, o su legacy; outback nesusidūręs…
Skirtumas pažymėtose detalėse. Panašiais metodais manau ir Foriką galima pasikelti ir tai būtų geresnis metodas, nei šaibos virš amortikų, nes pakabos elementai visi lieka savo ankstesniame lygyje, pakyla tik kėbulas.
Gorbas rašė:Legacy geriausia iškelt išlupus iš Outback'o gamyklinį pakėlimo komplektą, arba jį pasigaminti. Skirtumas pas juos yra tas, kad sudėtos šaibos tarp pakabos elementų ir kėbulo.
O,tai tie gamykliniai pakėlimo komplektai į outback, dažnas reiškinys ar pavargsi laukti kol kas atsivež toki outback ?
habas rašė:Ne, tai visi outback'ai turi gamykliškai sumontuotą tokį pakėlimo komplektą, rrik ieškoti šrote ardomą variantą ir išsilupti… jeigu taip supratau
Išsiųsta naudojantis SM-N910F Tapatalk 4 Lt
Tipo, kad būtų aiškiau:
Outback, tai tas pats legacy su aukštesniais amortikais ir spyruoklėm, ir gamykliškai sumontuotais intarpais tarp važiuoklės ir kėbulo.
Pažįstamas vieno serviso vadovas sau vien tik su tais intarpais pasikėlė amerikoną Legacy nuo 2003 m. be amortų ir spyruoklių keitimo. Važiuoja ir džiaugiasi. Kaip pats man pasakojo, kai visos detalės gulėjo prie mašinos paruoštos, tai realiai darbo ten pusvalandžiui.