
Kokie dar variantai gali būti ?
+ Kas nors bandė pagalvės papildomai subariku sudėti ?
Mindaugas rašė:76
siandien pasiemiau volvo spyruokles. apacia apie 170. virsus apie 120. nebent pjauti virsutini zieda. tada butu apie 150. ilgis apie 41 cm ar reikia trumpinti kazkiek? is anksto ačiū uz info.Edislovas rašė:Nerado kažkas, tai primenu:
Outback/legacy nuo 1999 gydomas paprasti amortikai + MB 124 priekinės spyruoklės su apvijos storiu 14mm. Legacy pjaunam 340-345mm, Outback 360-365mm
Forester Sf,SG gydomas paprastais amortikais ir priekinėmis spyruoklėmis nuo Volvo 940. Apvijos storis 14mm. Viršutinė apvija 150mm, apatinė apie 170 mm. (apytiksliai) Naudojami atraminiai nuo SG.
Amortikai Daco 33, spyruoklės Monroe 32, tam modeliui suvedimas su amortikų varžtais tikrai nedaromas, viso 130acetat51 rašė:Skaiciuok: amortikai kyb 2vnt po 75 € + 2 spyruokles po 35 + suvedimas 30= 250 ir jokios garantijos +2 dienas uztruksi ir Pigiau negausis. Arba servise 400 ir jokiu rupesciu
acetat51 rašė:Visu pirma pasidomek kad monroe spyruokles yra 11.75mm storio o kyb 13mm Antra jeigu nori kas sezona keist amortikus gali rasti ir pigiau negu daco. Ir trecia- pasiuliau zmoguj varianta kuri pats padariau ir likau patenkintas
Muzikas rašė:Sveiki, gal kas gali pasiūlyti ar patarti, kokį komplektą (amortiko+spyruoklė) reiktų nusipirkti kad pasikeltų galas. Vežioju gan dažnai sunkumus gale, dar priekabą sunkią tampau, be to dar dujų balionas sveria irgi papildomai. Ar būna tvirtesnių spyruoklių (nesvarbu kad mašina bus kietesnė). Kreipiausi į kelis servisus, kaina apie 400Eu. su darbu. Tik nežinau ką man ten įdės. Ačiū už pagalbą. Forester 2007 2,0 158AG.
Galiu pasakyti iš savo patirties.Aišku variantas truputi kitas,bet principas manau panašus.Sukomplektavau 03 Outback'e(USA,B12 kėbulas) KYB 341276 amortikus ir MB 123 2.5TD priekines spyruokles(ilgį padariau apie 365mm).Automobilio galas pakilo akivaizdžiai,pravažumas bei galimo krovinio svoris to pasekoje padidėjo,bet auto patapo sunkiai valdomas esant didesniam greičiui bei staigesniems manevrams.Šikna vyniojasi kaip makaronas ant slidžios taukuotos lėkštės.Išvada - amortikų ir spyruoklių darbas nesuderintas arba sunkiai suderinamas.Bandysiu ištaisyti šią problemytę atitinkamų spyruoklių pakeitimu.Tokios tokelės su "racūcha".Muzikas rašė:Sveiki, gal kas gali pasiūlyti ar patarti, kokį komplektą (amortiko+spyruoklė) reiktų nusipirkti kad pasikeltų galas. Vežioju gan dažnai sunkumus gale, dar priekabą sunkią tampau, be to dar dujų balionas sveria irgi papildomai. Ar būna tvirtesnių spyruoklių (nesvarbu kad mašina bus kietesnė). Kreipiausi į kelis servisus, kaina apie 400Eu. su darbu. Tik nežinau ką man ten įdės. Ačiū už pagalbą. Forester 2007 2,0 158AG.
Tavo žodžiai, tikiuacetat51 rašė:Pamirsai pasakyti kad tik lopai stato KYB. Rimti bachurai stato daco!
Muzikas rašė:Ačiū visiems už pagalbą. Domina Ironman spyruoklės, pagoglinau apie jas - patiko. Aš nepaminėjau, kad mano Foriko galas labai nusėdęs, nes čia tik ir apie tai diskutuojama, kažkaip nedašilo. O kad keisti noriu spyruokles kartu su amortikais tai faktas, nes vienas amortikas apsimyžęs. Noriu paklausti, ar reikės naujų lėkštučių, ar tiks senos. Dar vienas klausimas - jei spyruokles (Ironman) dėsiu tik į galą, ar labai "rakom"
stovės mašina? Pora cm. galas aukščiau man ne problema. Dažniausiai pasikrovęs važinėju. Dėl važiavimo saugumo klausiu. Ačiū.