Kada tas pasipriesinimas buna toks?kol salta?o kai pagazuoji gerai sulimpa ir kabina abu ratai net braska. Nu bet tam ir yra blokavimas. Tik dabar jau zinau, kad dezes nuo 2,5 motoru su perdavimu 40/9 yra gaidys. Kitos neluzta, o sitoms visada sikna pareina. Ir ju neina gaut. Cia pamastymui rasau.Virgis75 rašė:O kas negerai? Pas mane alia blokuotas (pasipriešinimas apie 30 Nm)...Arturas rašė:Geriau nedek. Bus reikalu su kitomis vietomis.
Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- Arturas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5324
- Užsiregistravo: 2012-02-14, 8:29 am
- Auto: Subaru Forester
- Valstybinis numeris: CUG 888
- Mobilus: +37065658686
- Miestas: Vilkonys
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 510
- Užsiregistravo: 2010-12-01, 2:30 pm
- Auto: Subaru Forester 2.0 Turbo A/T
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Vis tiek nesupratau, kuo blogai blokavimas???Arturas rašė:Kada tas pasipriesinimas buna toks?kol salta?o kai pagazuoji gerai sulimpa ir kabina abu ratai net braska. Nu bet tam ir yra blokavimas. Tik dabar jau zinau, kad dezes nuo 2,5 motoru su perdavimu 40/9 yra gaidys. Kitos neluzta, o sitoms visada sikna pareina. Ir ju neina gaut. Cia pamastymui rasau.Virgis75 rašė:O kas negerai? Pas mane alia blokuotas (pasipriešinimas apie 30 Nm)...Arturas rašė:Geriau nedek. Bus reikalu su kitomis vietomis.
Pas mane blokuojasi visada, šilta ar šalto, jokio skirtumo. Tik tiek, kad kaip ir ant BMW, suveikusi blokiruotė meta šikną...
- mankisss
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 672
- Užsiregistravo: 2014-04-16, 8:31 pm
- Auto: SUBARU FORESTER 2.0XT MT
- Valstybinis numeris: HFT 036
- Mobilus: +37062555786
- Miestas: Kėdainiai
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Aš vairuoju blokuotą XT 2004m, ir matau tame tik pliusus, čia ne šeipsau miškiniams japonų forikams buvo sugalvota ir kaip opcija dedama. O mes tik tas blokiruotes suprantam for fun. Blokuojasi visada visur puikiai neturiu prie ko prikibti, kaip buvo mano BMW su LSD ir tik pliusai buvo. O forike turiu galą sublokuotą plius + priekinis kažkuris sukas. P.S. pas mane mechaninė dėžė, 4.444 perdavimas, ir apsukos 3000 greitis 120 (pagal spydometrą, pagal navigaciją 110).
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Gera informacija, ačiū!mankisss rašė:Aš vairuoju blokuotą XT 2004m, ir matau tame tik pliusus, čia ne šeipsau miškiniams japonų forikams buvo sugalvota ir kaip opcija dedama. O mes tik tas blokiruotes suprantam for fun. Blokuojasi visada visur puikiai neturiu prie ko prikibti, kaip buvo mano BMW su LSD ir tik pliusai buvo. O forike turiu galą sublokuotą plius + priekinis kažkuris sukas. P.S. pas mane mechaninė dėžė, 4.444 perdavimas, ir apsukos 3000 greitis 120 (pagal spydometrą, pagal navigaciją 110).
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Hey hey. Gal ir ne visai į temą, bet gal kas žinot ar 2.5 atmo Forester amerikono 121kw ir Legacy 2.5 atmo 115kw dinamika panaši? Čia apie automatus kalbu. Pradžioje galvojau, kad iš principo tas pats, bet paskui pradėjau galvoti gal kokie perdavimo santykiai skiriasi ir kažkuri geriau eina... 
Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
- Mindaugas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 5342
- Užsiregistravo: 2012-03-26, 11:07 pm
- Auto: Forester&Outback, 4.5ltr
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Čia apie 2000 metų kartos auto kalba eina.
Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!

Išsiųsta nykščiu per Nokia 3310!
Ex '00 Subaru Forester 2.5 atmo AT USA 121kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
Ex '00 Subaru Forester 2.0 atmo MT 92kw LPG, "Guris"
Ex '97 Subaru Forester 2.0 atmo MT 90kw LPG
02 Subaru Outback 2.5 AT 115kw LPG
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 2017-06-14, 9:24 pm
- Auto: Kol kas Solaris
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Sveiki. Prisiskaičiau apie Foresterių tvirtumą ir patikimumą ir nusprendžiau įsigyti sau tokį. Kaip ir nusprendžiau, ko noriu, bet liko keletas mažų klausimų ir abejonių.
Taigi, ieškau 2008 - 2011 metų 2.0 AT europiečio. Vienas klausimas: ar užtenka tų 110 kW automatui su keturiais varomais? Lakstyti neketinu, bet visada gerai turėti šiokį tokį galios rezervą, kai reikia įsilieti į srautą ar ką nors aplenkti.
Kitas klausimas būtų apie gamyklines dujas Foresteriuose, atvežtuose iš užusienių. Ar verta žiūrėti į tokius? Nebūtų problemų reguliuojant ar sugedus problemą rasti? Kaip su TA, kai nėra baliono dokumentų?
Dar vienas klausimas apie daužtas/tampytas/dažytas mašinas: ar daužti ir sutvarkyti subarikai labai pūva? Baisiausia, kad nusipirkus iš išvaizdos ledinį Foresterį po metų kitų jo arkos, slenksčiai ar kitos vietos nepakeistų spalvos. O dėl daužimo, be serviso ar bent jau įgudusios akies tikriausiai nelabai eina pamatyti, ar daužta mašina?
Ir pabaigai, gal kas nors iš vilniečių galėtų duoti išbandyti tokį variantą? Apžiūrėjau keletą Foresterių, bet nei su vienu neteko pavažiuoti, tai įdomu kaip sektųsi vairuoti juos.
Dėkoju iš anksto už atsakymus ir nepykit, jei kažkur forume vis dėlto yra tie atsakymai.
Taigi, ieškau 2008 - 2011 metų 2.0 AT europiečio. Vienas klausimas: ar užtenka tų 110 kW automatui su keturiais varomais? Lakstyti neketinu, bet visada gerai turėti šiokį tokį galios rezervą, kai reikia įsilieti į srautą ar ką nors aplenkti.
Kitas klausimas būtų apie gamyklines dujas Foresteriuose, atvežtuose iš užusienių. Ar verta žiūrėti į tokius? Nebūtų problemų reguliuojant ar sugedus problemą rasti? Kaip su TA, kai nėra baliono dokumentų?
Dar vienas klausimas apie daužtas/tampytas/dažytas mašinas: ar daužti ir sutvarkyti subarikai labai pūva? Baisiausia, kad nusipirkus iš išvaizdos ledinį Foresterį po metų kitų jo arkos, slenksčiai ar kitos vietos nepakeistų spalvos. O dėl daužimo, be serviso ar bent jau įgudusios akies tikriausiai nelabai eina pamatyti, ar daužta mašina?
Ir pabaigai, gal kas nors iš vilniečių galėtų duoti išbandyti tokį variantą? Apžiūrėjau keletą Foresterių, bet nei su vienu neteko pavažiuoti, tai įdomu kaip sektųsi vairuoti juos.
Dėkoju iš anksto už atsakymus ir nepykit, jei kažkur forume vis dėlto yra tie atsakymai.
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
o va kodel toks pasirinkimas? imho, ten visko truks: ir galios, ir dezes greitumo. nebent pries tai turejai 1.6 pasata uz save vyresni...
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 2017-06-14, 9:24 pm
- Auto: Kol kas Solaris
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Ne pasatą, renūškę.. O rimtai, tai metų pasirinkimas toks, nes norisi naujesnės; nes SH turi žymiai daugiau vietos, negu SG. Nors ir nesu labai didelis, bet įsėdus į SG Foresterį trūksta vietos.Ir šiaip, šitas man gražiau atrodo, negu senesnis. Variklio ir pavarų dėžės pasirinkimas toks, nes daugiausiai važinėju po miestą, tai automatas patogiau būtų ir kiek skaičiau AT patvaresnė už MT. Dėl variklio, tai pasirinkimo nelabai yra Lietuvoj. Mielai paimčiau 2.5XT, bet kiek mačiau nėra pas mus pardavime tokių, o ir kaina, manau, netilptų į mano biudžeto rėmus. Primenu, kad kalba eina apie europiečius, amerikonai netraukia.
- Jurijusb
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 927
- Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
- Auto: Forester ir Outback
- Miestas: Pabradė
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Fozzie, nera ko bijot amerikono.
Gausi mazesne uz EU rida ir visa istorija.
Gausi mazesne uz EU rida ir visa istorija.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
- hipy
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 3691
- Užsiregistravo: 2009-01-06, 2:31 pm
- Auto: Subaru Forester Boxer Diesel
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Netraukia nes? Siaip, vien del ju turimo 2.5 atmosferiko siulyciau patapt pakantesniam kitiem zemynam... 

-
- Valdyba
- Pranešimai: 10963
- Užsiregistravo: 2012-06-21, 10:29 am
- Auto: Subaru Forester s-turbo AT
- Mobilus: +37067447212
- Miestas: Vilnius
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo

Bekelės impreza ir savaitgalinis forikas :)
Legasiukas ir Impreziukas atia.
Legasiukas ir Impreziukas atia.
-
- Pasyvus skaitytojas :)
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 2017-06-14, 9:24 pm
- Auto: Kol kas Solaris
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Kai gerai pagalvoji, tai nėra kažkokios logiškos priežasties kodėl netraukia. Vien mitai apie glamžytas, skendusias, degusias mašinas, kad skiriasi dalys, kad sunku jų rasti ir pan.. Dar subaruforester.org forume skaičiau, kad USDM subarikus surinkinėja/gamina pačioj amerikėj, kad skiriasi USA ir EU saugumo, ekologijos reikalavimai ir t.t. Gal kas žino, kiek tame yra tiesos ir kiek realiai skiriasi Foresteriai amerikonai nuo europiečių? Vienintelė rimta priežastis, kodėl netraukia amerikonai, tai grynai kosmetinė: mylios ir farenheitai skydely.
- Jurijusb
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 927
- Užsiregistravo: 2012-09-22, 12:26 pm
- Auto: Forester ir Outback
- Miestas: Pabradė
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Myliu keitimas 80 EUR kainuoja, is EU dar labiau suvarytos masinos atvaziuoja, niekas geru neveza, nes neuzdirbs nieko.
Subaru Outback BS 3,6 R, Subaru Forester SG 2,0 atmo
- Dziugintas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1564
- Užsiregistravo: 2010-03-26, 7:40 am
- Auto: SUBARU FORESTER SJ 2.5 6mt
- Valstybinis numeris: JBZ 128
- Mobilus: +37068659908
- Miestas: Kaunas
Re: Renkuosi Forester: AT ar MT su palėtintoju? N/A ar Turbo
Asmeniškai man turėjus trečiuką su 110kw mechanika tos galios užteko tik labai lengviems pasivažinėjimams, bet to vadinamo rezervo lenkimams rimtesniam akseleravimui buvo 0. Persėdus į 127kw amerikoną(nors anksčiau jų labai bijojau) visai kitas reikalas, variklis gyvas jau nuo žemų apsukų, elastingas, galios trūkumo nejaučiu. Patarčiau nebijot usa varianto, detalės, kiek žinau, pagrinde tos pačios, o ir perkant šios markės auto tikėtina, kad pas meistrus dažnai lankytis neteks. Tikra tiesa, gali gauti auto su pilna istorija, nuotraukomis iki suremontavimo, o skanduolių, kiek žinau dabar Lietuvoje neberegistruoja, spidometras juk turi dvi skales, kurį laiką pavažinėjus, mylių net ir nepastebi. 
