jaroslavas rašė:na mano naujas Hiundai Getz common rail aukčiau aprašytu problemu neturėjo. Taigi nauju savininkai Foriku dyzeliniu - nepražiopsokite garantinio remonto
na mano minėtu atveju,jau ten buvo ne padidėjęs garsas, o kalimas ir buvo ne daug laipsnių, o keli šalčio.lygiagrečiai važinėju su 1.9 tdi,tai tikrai nepasakyčiau ,kad labai garsas skiriasi an šaltos ir an šiltos.tuo labiau kažkoki kalimai neatsiranda.trauka tik kad prastesnė kol šalta.aš irgi pašildau visada ,o va tada nepšildžiau ir likau nemaloniai nustebintas.ydomu vat pasidarė ,ar niekas nebandė taip visai nepašildžius ,prie minuso ryte sėst ir važiuot?
tvimm rašė:na mano minėtu atveju,jau ten buvo ne padidėjęs garsas, o kalimas ir buvo ne daug laipsnių, o keli šalčio.lygiagrečiai važinėju su 1.9 tdi,tai tikrai nepasakyčiau ,kad labai garsas skiriasi an šaltos ir an šiltos.tuo labiau kažkoki kalimai neatsiranda.trauka tik kad prastesnė kol šalta.aš irgi pašildau visada ,o va tada nepšildžiau ir likau nemaloniai nustebintas.ydomu vat pasidarė ,ar niekas nebandė taip visai nepašildžius ,prie minuso ryte sėst ir važiuot?
gali ir nepasildes vaziuot,tik apsuku neduok daug,nes isale tepalai didesni nei reikia slegi sukelia.senuose varikliuose indeklus prasukdavo.zodziu visada turek mintyje kad saltyje vietoj tepalo nigrola tau varineja tai zinai kokia kose visur darosi jei dar apsuku uzmeti
tvimm rašė:na mano minėtu atveju,jau ten buvo ne padidėjęs garsas, o kalimas ir buvo ne daug laipsnių, o keli šalčio.lygiagrečiai važinėju su 1.9 tdi,tai tikrai nepasakyčiau ,kad labai garsas skiriasi an šaltos ir an šiltos.tuo labiau kažkoki kalimai neatsiranda.trauka tik kad prastesnė kol šalta.aš irgi pašildau visada ,o va tada nepšildžiau ir likau nemaloniai nustebintas.ydomu vat pasidarė ,ar niekas nebandė taip visai nepašildžius ,prie minuso ryte sėst ir važiuot?
gali ir nepasildes vaziuot,tik apsuku neduok daug,nes isale tepalai didesni nei reikia slegi sukelia.senuose varikliuose indeklus prasukdavo.zodziu visada turek mintyje kad saltyje vietoj tepalo nigrola tau varineja tai zinai kokia kose visur darosi jei dar apsuku uzmeti
abejoju ar sintetiniai tepalai saltyje labai jau nigrola primena...
bet siaip daznai pats vaziuoju nepasildes , nor paciam tokie stabdziai gatvej labai uzknisa :o
garsas kol neisyla tikrai kazkiek skardesnis, bet jam dar toli iki normalaus vokieciu dyzelio garso...
Jonas6x6 rašė:o kurį vokišką dyzelį laikai čia už garso etaloną?
sustatyk pvz šalia panašių metų ir kubatūrų:
golfo dyzelį ir sunny (1,6-1,7)
merso ir patrulio (3,0-3,3)
bmw ir toyotos (2,4 ir 2,4 arba 3,0)
po to dar gali su jais pravažiuot palyginimui
siaip norejau pasakyt, kad maniskis saltas tyliau dirba nei vokietukas susiles
ir sita dar senai stebejau su brolio mazda 626 dyzeliu (imho japonai tylesni)
ka tu norejai pasakyt nesupratau, nes kazkaip galimybiu surast tas 6 masinas "cia ir dabar" neturiu
hipy rašė:
siaip norejau pasakyt, kad maniskis saltas tyliau dirba nei vokietukas susiles
ir sita dar senai stebejau su brolio mazda 626 dyzeliu (imho japonai tylesni)
ka tu norejai pasakyt nesupratau, nes kazkaip galimybiu surast tas 6 masinas "cia ir dabar" neturiu
Cia kuris dyzelinis vokietis tokiu pat metu ir kubaturos garsiau dirba?
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Koks pas forika variklis, comonrailinis ar paprastas? o vektroj kartais ne japono variklis? O lyginant audi/vw motorus tai taip, jie garsiai dirba, ypac 2.5TDI 5 cilindriai, bet pagal dinamika, ekonomija ir patvaruma motorui sukurtam pries 20 metu tai subaru boxeriui iki jo spardytis daug reikejo. Siuolaikiniai dyzeliai (neskaitant tu spurduku po 2-3 cilindrus) tai garsu nebelenkia benzininiu.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
ten kai buvo girdimas kalimas,auto važiavo laisva eiga ,praktiškai nuo kalno(ta prasme ne spaudžiau),kol šalta niekada nespaužiu.apsukos buvo kažkur1800-2000. nu įdomu,ydomu kaip čia pirmas blynas subarui,ar nepradės lenktis motorai pasibaigus garantiniam,panašiai kaip 1,5d nisano ir prancūzo.
Jonas6x6 rašė:
Ir jame stovi maitinimo sistema, analogiška BMW, stovėjusi jau 2000m
Tai manau kad visos maitinimo sistemos pas skirtingus gamintojus tokios pat, tik skiriasi purkstuku kiekis ir siurblio isduodamas saliaros spaudimas. Audi prades kultivuot comonrail sistema su 2000bar slegiu bus matyt pliusai ir minusai.
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.