mano mintys sukasi apie kura, oro filtra, kompiuteri, oro sąlygos.
p.s. ta pati jaučiu darbiniame VW Krafter turbo dyzeli

Tai cia nieko keisto, dar tarybiniais laikais su ziguliais taip budavo. Uzsipili vienoje degalineje, traukia gerai. Uzsipili kitur - ciaudo, spjaudo, truksi ir t.t.jaroslavas rašė:Pastebėjau kad Forikas per diena gali važiuoti (kai paspaudžiu akseleratoriu) skirtingai. Kai gerai važiuoja tai jaučiu dinamika , pagreiti iš mažu apsukų. Kai nekaip važiuoja nėjaučiu tokios geros dinamikos, ypač pagreičio iš mažu apsuku. Ir tai viskas vos vos jaučiasi. Pravažiavo keli draugai - sako nieko nejaučia, nėra skirtumu. Gal aš per jautrus? Ar jums taip buna?
mano mintys sukasi apie kura, oro filtra, kompiuteri, oro sąlygos.
p.s. ta pati jaučiu darbiniame VW Krafter turbo dyzeli
ypaz nuo jos dydzioArtūras rašė:kartais tai ir nuo avalynes priklauso
dar neklausiauJonas6x6 rašė:o ką sako autoerdvė?
Jonai kita kart nors synsena uzdek ,o zinot ka as pastebejaujaroslavas rašė:dar neklausiauJonas6x6 rašė:o ką sako autoerdvė?
Jeeep... tai lengviausia pastebet, po karstos dienos, vaziuojant vesu vakaraDeimazas rašė:Pie +30 visada blogiau traukia nei pie +10, jei tai pastebi tai jau pradedi jausti savo mašiną
ir kaip forikas eina su rusiskuturis007 rašė:o as pilu rusiska,pats parsivezu,po2.20 iseina