Atmosferinio (non-Turbo) variklio modernizavimas.Ar įmanoma?

techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.

Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
vicinas
Valdyba
Pranešimai: 16772
Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:05 pm
Auto: Forester 2.5 XT
Valstybinis numeris: KGZ 310
Skype: vicinas4
Mobilus: +37065638071
Miestas: Bebruliškės

Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?

Standartinė vicinas »

automobilio prievartavimas tie visi kompresoriai ir turbinos :o as va dabar jau kelintas menuo kaip pensininkas vazineju :-D ipratau ir visai nieko,ir masiniukas nekencia :smile:
Greitis dar niekad nieko nenužudė.Žudo staigus sustojimas. Nu, bet, ne visada...
elektroninis paštas - pvicinas@gmail.com
https://www.youtube.com/watch?v=KspmnR4ZAmE
kikimoro
Forumo dalyvis
Pranešimai: 569
Užsiregistravo: 2009-07-20, 7:23 pm
Auto: subaru

Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?

Standartinė kikimoro »

vicinas rašė:masiniukas nekencia :smile:
manai jei smaugiamoj masinoj turbos nera tai ji nekencia? : )
JDM SF5
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?

Standartinė Eimazz555 »

Jonas6x6 rašė:mačiau sinsheimo parodoj nemažai tokių. Ypač vokiečiai (pvz) mėgsta naudoti G60 corrado kompresorius. Deda ir ant golfų, ir t.t.

Pacius slamstiskiausius kompresorius tada deda, nelaiko isvis jie. Raskit lietuvoj corado su originaliu nerestauruotu kopresorium, bus 0 sveiku. ``~ Geriausias variantas tai yra MB kompreoriai. Kiek skaitinejau apie boost'inima tai yra 5 zmoniski galios kelimo variantai:
1. Tai pigiausias ir labiausiai uzmusantis motora yra azoto suboksido balionas bagaznike ir knopke ant vairo, resursas 10 tukst km, netgi maziau jei perduozuosi.
2. Zaidimas su sport velenais, galvos portinimais, smagraciu lengvinimais, laisvais ismetimais ir t.t. Brangu velniskai, naudos nedaug. Apytiksliai 50 ag +
3. Turbos movimas ant esamo motoro, daug giemarojaus, vestgeitai, suspaudimo mazinimas, stumu, svaistikliu keitimas i kaltinius, viso vamzdyno pravedziojimas, intrcooler'io statymas, oringu dejimas po tarpinem, programuojamas kompas ir daug smulkmenu. Galios prieaugis didelis, 2x arkliu drasiai turet gali, atsistos tik i kaina.
4. Kompresoriaus montavimas panasus i turbinos, tik kad nereikia perdarinet ismetimo ir dar keliu modifikaciju kaip prie turbos. Pliusas toks kad nebus turbo lago, kompresorius pastoviai pucia, nereikia laukt kol uzpus ir klijuos prie sedynes.
5. Pats paprasciausias tai variklio keitimas i koki 2.5 turbo (kaip pas vicina pvz), tik reikia surast donora ir imt pilnoi komplektacijoj, o savo atmosferini motora dar galima parduot,

Na va, truputi papezejau is bendro isprusimo /1:;
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Justas81
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1136
Užsiregistravo: 2010-01-27, 7:48 pm
Auto: nissan patrol Y61
Skype: justasss81
Mobilus: +37069582756

Re: Klausimas dėl 2.litrų atmosferiko?

Standartinė Justas81 »

Del galios kelimo atm.varikliui pasidalinsiu ir as kaimynas turi legasiuka su 2.0 varikliuku,pries keleta dienu buvo atlikti variklio patobulinimai buvo paimtas 2.2 blokas ir uzmestos 2.0 galvos skirtumas pasijuto tikrai gan nemazai,artimoje ateityje mano 2.2blokas po kap.ir bus taip daromas tik dedamos 1.8 galvos, jei bendrai tai galios kelimas tik turbo motorams(visokie cold intake,didesnio diametro ir tiesus ismetimai ir t.t iki begalybes) atmosferikams tai apskaiciuotas ismetimas ir kokybiskas oro filtas jie ag nesuteikia max isspaudzia iki 3 bet varikliai vengviau "kvepuoja"
Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO
Eimazz555
Forumo dalyvis
Pranešimai: 3483
Užsiregistravo: 2009-09-08, 10:28 pm
Auto: DAS AUTO PASRAT ir BMW
Skype: eeimantas555
Miestas: Kontrabandos sostinė

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė Eimazz555 »

Jo, cia isaugo suma kosmine ``~ `!``
Niekada savo gyvenime nepirkite trijų dalykų, o kad lengiau atsimintumėte juos galite užsirašyti atsitiktine skaičių seka:
1. Prancūziškos mašinos.
2. Prancūziškos mašinos.
3. Prancūziškos mašinos.
Vartotojo avataras
Notorious
Forumo dalyvis
Pranešimai: 2912
Užsiregistravo: 2009-12-30, 12:40 am
Auto: Legacy 05'
Valstybinis numeris: netelpa
Skype: agamicox
Mobilus: 353852487825
Miestas: Dublin, Ireland

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė Notorious »

uzuojauta.
Taciau kartu ir pagarba.
Visu pirma del to, kad savo patirtimi dalinies su zmonemis.
Is sios istorijos pasimokyt galima daug ko.
Ne visada geriau is keliu apy geriu dalyku lipdyt gera.
Ne visada geriau pasitiketi zmonemis - bet juk reiketu... nes kitaip pasaulis butu ne f temu. As ir pats dazniau pasitikiu, nei nepasitikiu, nes esu pats patikimas... Tikiuosi ir man seksis su butent tokiais zmonemis.
Mintys del ka galetum uz tuos $ paimt visiskai tikslios. Skelbimuose esu mates GT Legacy po ~1000-1200 euro. Vaziuojantys, su serviso istorija ir pan.

Anyway, dar karta dekoju uz tokio tipo istorijas. Ir kas labiausia mane dziugina, kad tavo patirtis vis kaupiasi ir tavo servisas tampa vienu is auksciausios markes. Tik imk kuo anksciau zmoniu, kuriuos mokytum ir salia saves ugdytum, kad zinios nenueitu veliau per niek... Juk tau irgi kazkada ilsetis reikes... O tam reikia patikimo pakeitimo.

Sekmes Jonai.
Subaru Legacy 2.0 GL MT (2005) - patinka!
Subaru Forester 2.0 GL AT (1998) - pasiilgsiu iki naujo Foresterio
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė evilkas »

Nu nafig. Nu ir meistriuku pasitaiko
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė zzzubarruu »

santa barbara kazkokia...
mu ha ha ha ! ! !
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė evilkas »

Beja, netgi jei motoras ir tinka "ant varztu", be motoro vistiek dar reikia ir ECU, o gal dar kaikuriais atvejais ir pravodkes...
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
Vartotojo avataras
Audronis
Forumo dalyvis
Pranešimai: 169
Užsiregistravo: 2008-12-19, 1:02 pm
Auto: Subaru OUTBACK
Mobilus: +37061614441
Miestas: Alytus
Susisiekti:

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė Audronis »

Na čia tai tikrai užuojauta... tikras himorojus, bet tai tikrai dažnai nutinka gyvenime, lai bus tai pamoka kitiems
vilmis78
Forumo dalyvis
Pranešimai: 1678
Užsiregistravo: 2008-12-30, 12:05 am
Auto: 2 forester`iai, 2 legacy`iai
Valstybinis numeris: DHP 345
Mobilus: +37065063615
Miestas: Panevezys
Susisiekti:

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė vilmis78 »

nu uzuojauta tau, tikrai nemalonu tiek pynego ismesti, tiesa pasakius man is pradziu su subaru panasiai budavo, nes tai automobilis kardinaliai kitoks nei aubi ar vw, ar BuMuWu, reikia atsirinkti meistrus, servizus, ir tiekejus.
labai gerai, kad yra forumas pagalba, bent jau man, tikrai neikainojama.
Forester MY01,(bus 2.5l ???AG 5/6?MT), Legasy MY05 2,5 AT, Forester MY98 J6, MP 07, NP 06.
+37065063615
Vartotojo avataras
evilkas
Valdyba
Pranešimai: 4498
Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
Auto: H6'02, Forester'01
Skype: x-vilkas
Mobilus: +37069803843
Miestas: Alytus

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė evilkas »

Jonas6x6 rašė:matai, duotuoju atveju nieko papildomai nereikia - ant "naujojo" motoro dėtūsi "senojo" įsiurbimo kolikas, su visais jutikliais, ir tiek to skirtumo.
Gerai jei tinka, bet negi ten ir matmenys vienodi? 2.5 ir 2.0 turetu skirtis cilindru skersmuoarba stumokliu eiga. Reiskia kazkas turetu buti kitaip. Nebent skiriasi tik alkuninis su svaistikliais...
Nors pats nematavau, nesigincysiu :)
Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
turis007
Forumo dalyvis
Pranešimai: 262
Užsiregistravo: 2010-03-01, 12:07 am
Auto: ,forester 98 mt,2.0 s-turbo
Valstybinis numeris: EEE 918

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė turis007 »

nu ka as zinau,va remontavau forika-galo atstatymas,dirzu keitimas,tepalai,zvakes,vaziuoklej ppakeistos stab gumos,traukes,suvedimas,restauruoti salenblokai... ir visas malonumas :sorry:
turis007
Forumo dalyvis
Pranešimai: 262
Užsiregistravo: 2010-03-01, 12:07 am
Auto: ,forester 98 mt,2.0 s-turbo
Valstybinis numeris: EEE 918

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė turis007 »

O tai kiek tada kapitalinis motoro kainuoja :???:
Vartotojo avataras
zzzubarruu
Forumo dalyvis
Pranešimai: 6306
Užsiregistravo: 2008-12-21, 7:58 pm
Auto: zver
Miestas: Vilnius

Re: Vienos mašinos vieno variklio istorija

Standartinė zzzubarruu »

su tiek islaidu ir darbu, jau galejai i ta preza ir el.varikli ikist :)
mu ha ha ha ! ! !
Skelbti atsakymą