na deimi tam yra reglamentas, ka keisti ka neDeimazas rašė:Visi kas nenori ateinančius 100 k. km turėti reikalų su paskirstymo sistema viską iš karto keičia, kiti kas mėgsta riziką nejaroslavas rašė:jokiu pompu niekas nekeičia prie 105000. tik itempeja, jo guolius, ir dirža
Forester priežiūra -> 105,000Km. Ką rinktis?
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą:
topic2881.html
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
va ka radau
Друзья! У Вас, я вижу, периодически возникает желание залить в субарный движок «наикрутейшее» масло с вязкостью по SAE 0W-30?
Никогда этого не делайте! Машины «Субару» не допускают использования столь маловязких масел в своих двигателях!
Отдельной строкой в рекомендации по применению масел для машин «Субару» написано буквально следующее: при длительном движении с большими скоростями иили на высоких оборотах двигателя НЕ РЕКОМЕНДУЕТСЯ применять масло с вязкостью 5W-30»... (а о 0W-30 не может быть и речи!)
Масла с вязкостью по SAE 0W-30 - это новые масла для двигателей НОВОГО поколения (BMW с 98г, VW с 99г и т.д.), и свойства этих масел, прежде всего, направлены на энергосбережение (за счет малой вязкости и толщины пленки) и минимизацию гидродинамических потерь в системе смазки. При этом двигатель разрабатывается ПОД ЭТИ вязкости масел.
Применение маловязких масел на турбированных движках машин «Субару» ни к чему хорошему (кроме старта при сверхнизких температурах) не приведет. Возможные задиры или места прямого контакта пар трения типа вкладышвал - лишь вопрос времени
Тем более в наддувных двигателях при их повышенных нагрузках на детали ЦПГ и высоких температур (в турбине до 900-1000С). Это масло не обеспечит требуемую ПРОИЗВОДИТЕЛЕМ (машин «Субару») толщину масляной защитной пленки в парах трения и вязкость в высокотемпературных узлах.
Но это не означает, что априори масло с вязкостью 0W-30 - фигня :-). Просто оно хорошо работает именно там, где оно рекомендовано! В требованиях к маслам Субару такой вязкости нет.
Могу сослаться на свой опыт - залив масло Castrol SLX 0W-30 в наддувный двухлитровый двигатель, через 2000 км поимел высыпавшийся вкладыш 4-го шатуна после 20-минутной «гонки» на ~210 кмч (~6800 обмин). (Недостаток смазки 4-го цилиндра в силу слишком жидкого масла). Хотя до этого первые 2000 км не гонял (город), и вроде все было ОК...
Также не рекомендую заливать слишком загущенные масла (10W-60): они имеют малую стабильность вязкости в «обычном» интервале между сменами масла. Тоже относится и к маслам некоторых фирм с вязкостью 0W-40. Уже после 5-7 тыс. км пробега они превращаются в масла с вязкостью 0W-30.
Эффект потери стабильности усиливается на форсированных двигателях с обогащенной смесью - масло разбавляется топливом и еще быстрее «стареет»... Для таких движков рекомендую к заливке эстерные масла (Motul 300V),которые имеют натуральную вязкость (без загустителей) и стойки к разбавлению топливом.
Стоит помнить, что популярные масла постоянно подделывают. Я купил Mobil 1 5W-50 в Ленте, и это стоило мне капиталки мотора - провернуло вкладыши. Налицо было отсутствие масляного клина. Так что покупайте масло либо за границей, либо то, которое не подделывают, например Motul.
Всем удачи!
Линейка масел 300V: 5W-30,5W-40,10W-40,15W-50,15W-60,20W-60.
ir dabar abėjoju ar pilti 0W-40 ar 5W40? kad Motul tai tikrai
Друзья! У Вас, я вижу, периодически возникает желание залить в субарный движок «наикрутейшее» масло с вязкостью по SAE 0W-30?
Никогда этого не делайте! Машины «Субару» не допускают использования столь маловязких масел в своих двигателях!
Отдельной строкой в рекомендации по применению масел для машин «Субару» написано буквально следующее: при длительном движении с большими скоростями иили на высоких оборотах двигателя НЕ РЕКОМЕНДУЕТСЯ применять масло с вязкостью 5W-30»... (а о 0W-30 не может быть и речи!)
Масла с вязкостью по SAE 0W-30 - это новые масла для двигателей НОВОГО поколения (BMW с 98г, VW с 99г и т.д.), и свойства этих масел, прежде всего, направлены на энергосбережение (за счет малой вязкости и толщины пленки) и минимизацию гидродинамических потерь в системе смазки. При этом двигатель разрабатывается ПОД ЭТИ вязкости масел.
Применение маловязких масел на турбированных движках машин «Субару» ни к чему хорошему (кроме старта при сверхнизких температурах) не приведет. Возможные задиры или места прямого контакта пар трения типа вкладышвал - лишь вопрос времени
Тем более в наддувных двигателях при их повышенных нагрузках на детали ЦПГ и высоких температур (в турбине до 900-1000С). Это масло не обеспечит требуемую ПРОИЗВОДИТЕЛЕМ (машин «Субару») толщину масляной защитной пленки в парах трения и вязкость в высокотемпературных узлах.
Но это не означает, что априори масло с вязкостью 0W-30 - фигня :-). Просто оно хорошо работает именно там, где оно рекомендовано! В требованиях к маслам Субару такой вязкости нет.
Могу сослаться на свой опыт - залив масло Castrol SLX 0W-30 в наддувный двухлитровый двигатель, через 2000 км поимел высыпавшийся вкладыш 4-го шатуна после 20-минутной «гонки» на ~210 кмч (~6800 обмин). (Недостаток смазки 4-го цилиндра в силу слишком жидкого масла). Хотя до этого первые 2000 км не гонял (город), и вроде все было ОК...
Также не рекомендую заливать слишком загущенные масла (10W-60): они имеют малую стабильность вязкости в «обычном» интервале между сменами масла. Тоже относится и к маслам некоторых фирм с вязкостью 0W-40. Уже после 5-7 тыс. км пробега они превращаются в масла с вязкостью 0W-30.
Эффект потери стабильности усиливается на форсированных двигателях с обогащенной смесью - масло разбавляется топливом и еще быстрее «стареет»... Для таких движков рекомендую к заливке эстерные масла (Motul 300V),которые имеют натуральную вязкость (без загустителей) и стойки к разбавлению топливом.
Стоит помнить, что популярные масла постоянно подделывают. Я купил Mobil 1 5W-50 в Ленте, и это стоило мне капиталки мотора - провернуло вкладыши. Налицо было отсутствие масляного клина. Так что покупайте масло либо за границей, либо то, которое не подделывают, например Motul.
Всем удачи!
Линейка масел 300V: 5W-30,5W-40,10W-40,15W-50,15W-60,20W-60.
ir dabar abėjoju ar pilti 0W-40 ar 5W40? kad Motul tai tikrai
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Na va pakeistas pagrindinis diržas su įtempėju, guoliais, žvakės NKG H6 PLFR6A-11 (laser platinum), generatoriaus ir kondiškės diržai (buklė nekokia buvo), tepalas Motul 8100 X-LITE 0W-30, stabdžiu diskai nutekinti.
Labai buvo įdomu dėl Motul alyvos. Ar yra skirtumas ar ne. Prieš tai buvo Neste Pro 5W-40. Na važiavus namo tai Forikas lyg turbininis pasidarė - LIUKS varo
kaip ant sparnu. Variklis dirba kitaip, na tyliau. Gal tai po diržo pakeitymo? o gal nuo žvakių tai priklauso?
Na žodžiu aš patenkintas, kitas Forikas
Labai buvo įdomu dėl Motul alyvos. Ar yra skirtumas ar ne. Prieš tai buvo Neste Pro 5W-40. Na važiavus namo tai Forikas lyg turbininis pasidarė - LIUKS varo


Na žodžiu aš patenkintas, kitas Forikas

e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Kai kas sakė kad Neste gamina alyva kaip pagrinda kitiems , o tie kiti prideda priedu va tau ir Castrol, Xado ir pan. Na netikiu
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 224
- Užsiregistravo: 2010-07-14, 7:58 pm
- Auto: mega Šaldikas
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
del 0W-30, kas aunksciau parasyta, tam irgi pritariu, kitur skaiciau, su ismanaciais zmonemis kalbejau, ta pati ir RSE patvirtino - skistas tepaliukas-vandenukas nera geras dalykas nenaujam varikliui
ex Forester S-turbo
ex Forester XT
ex daug BMW ir Renault
ex Forester XT
ex daug BMW ir Renault
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1136
- Užsiregistravo: 2010-01-27, 7:48 pm
- Auto: nissan patrol Y61
- Skype: justasss81
- Mobilus: +37069582756
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Tai kad pvz turbo motorams tai toks tepalas gerai ,nes turba zymiai maziau apsinesa tepimas kitoks
Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO
JGC V8 SU DAUG VISKO
- Vilkas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 247
- Užsiregistravo: 2010-10-06, 10:46 pm
- Auto: Outback 2.5 MT '00 TDĮ :)
- Skype: vilkasr
- Mobilus: +37068O439I7
- Miestas: Kaunas
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
skystas kai šiltas sezonas - taip. O žiema tinka. Tiesiog patikslink pas pažistamusVladimiraz rašė:del 0W-30, kas aunksciau parasyta, tam irgi pritariu, kitur skaiciau, su ismanaciais zmonemis kalbejau, ta pati ir RSE patvirtino - skistas tepaliukas-vandenukas nera geras dalykas nenaujam varikliui
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Tu man pasakik - tavo OBK koki alyva rekomenduoja gamykla? Manau -W40. Jei taip tai 50 yra negerai.Vilkas rašė:Aš supyliau Rocar rekomenduotą 5w 50, nes ir prie normalaus minuso dar skystas ir prie aukštos temperatūros pakankamai tepa.
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- Vilkas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 247
- Užsiregistravo: 2010-10-06, 10:46 pm
- Auto: Outback 2.5 MT '00 TDĮ :)
- Skype: vilkasr
- Mobilus: +37068O439I7
- Miestas: Kaunas
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Kuom?jaroslavas rašė:Tu man pasakik - tavo OBK koki alyva rekomenduoja gamykla? Manau -W40. Jei taip tai 50 yra negerai.
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
bijau pasirodyti nemokša, tu pirma pasakyk kodėl 50 geraiu už 40, ar todėl kad Rocar pasakė ar pats kažka žinai?
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451
- evilkas
- Valdyba
- Pranešimai: 4498
- Užsiregistravo: 2009-02-10, 9:32 pm
- Auto: H6'02, Forester'01
- Skype: x-vilkas
- Mobilus: +37069803843
- Miestas: Alytus
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Esant didesnems apkrovoms ir aukstesnei temperaturai netaip skysteja. Zodziu, skirtas daugiau pramustgalviamsjaroslavas rašė:bijau pasirodyti nemokša, tu pirma pasakyk kodėl 50 geraiu už 40, ar todėl kad Rocar pasakė ar pats kažka žinai?

Русские называют дорогой то место, где собираются проехать
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
(Rusai keliu vadina tą vietą, kur ruošiasi pravažiuoti)
- Vilkas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 247
- Užsiregistravo: 2010-10-06, 10:46 pm
- Auto: Outback 2.5 MT '00 TDĮ :)
- Skype: vilkasr
- Mobilus: +37068O439I7
- Miestas: Kaunas
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Nu nesu ir aš specialistas, bet kiek žinau kuo mažesnis antrasis skaičius, tuo tepalas yra skystesnis prie aukštos temperatūros ir yra tekę girdėti keletą nuomonių, kad w30 per mažas klampumas ir nesusidaro apsauginė plėvelė...jaroslavas rašė:bijau pasirodyti nemokša, tu pirma pasakyk kodėl 50 geraiu už 40, ar todėl kad Rocar pasakė ar pats kažka žinai?
Va radau straipsniuką: http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm
-
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 1136
- Užsiregistravo: 2010-01-27, 7:48 pm
- Auto: nissan patrol Y61
- Skype: justasss81
- Mobilus: +37069582756
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
Na jei trumpai tai pirmas skaicius yra klampumas,o antras atsparumas aukstai temperaturai,pvz sportui naudoja 10/60,bet nereikia ziuret i situos skaicius reik ziuret i ju specifikacijas 

Mano alio 869582756 bet prisiskambint sunku,rasykit sms ir bus perskambinta :-D
JGC V8 SU DAUG VISKO
JGC V8 SU DAUG VISKO
- jaroslavas
- Forumo dalyvis
- Pranešimai: 14380
- Užsiregistravo: 2008-12-19, 4:46 pm
- Auto: Kia e-Soul, Caravelle
- Skype: jarnerka1
- Mobilus: +47 47732451
- Miestas: Oppland
- Susisiekti:
Re: 105000 km - kokias medžiagas?
radau viename tinklapyje - žiemai geriausiai 0W30, jeigu tai patenka i gamyklos rekomenduojamas rybas. tinklapis rimtas, viskas tik apie tepalus
e-mail: jaroslavas@foresterclub.lt. +4747732451