techniniai klausimai ir atsakymai, eksploatacija ir t.t. apie Jūsų Subaru Forester
Forumo taisyklės
Dėmesio! Sritis skirta dalintis technine informacija, klausti klausimus apie Subaru Forester automobilius. Jei norite užduoti klausimą apie pvz. Outback'a - geriausia juos užduoti tam skirtoje srityje.
Bendras forumo taisykles galite rasti paspaudę žemiau esančią nuorodą: topic2881.html
regis jau gali but per velai, bet kaip supratau katalizatorius pas mus vienas, liada sukasi pries. Pardaves nieko del liamdos nepasake ar nemeta klaidu.
Tai kaip supratau galima mus imti nuo sti visa isetima nuo pradzios iki galinio bakelio? Bes iprezom didesnis pasirinkimas...
jau vėlu,
bet galiu pasakyti, kad pas forika du katalikai o ne vienas, be to anglikas tikrai nepasakys tiesos, nes norės parduoti, geriausiu atveju sakys ,kad nežino...
na, tada jei pasitaikys STi visas ismetimas iki galinio bakelio - tada imsiu ir paziuresiu ar yra kokia nauda nuo to
bus nauda jei dar ir turba pasikeisi,tada tikrai zymiai dagiau kumelaiciu apturesi
Audronis rašė:
jau vėlu,
bet galiu pasakyti, kad pas forika du katalikai o ne vienas, be to anglikas tikrai nepasakys tiesos, nes norės parduoti, geriausiu atveju sakys ,kad nežino...
na, tada jei pasitaikys STi visas ismetimas iki galinio bakelio - tada imsiu ir paziuresiu ar yra kokia nauda nuo to
bus nauda jei dar ir turba pasikeisi,tada tikrai zymiai dagiau kumelaiciu apturesi
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.
Ramūnas 555 rašė:
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.
na zinok sakyciau,kad pletkai,aisku ziurint koks variklis ten ar EJ205 ar EJ20,pas mane buvo EJ20 pakeiciau turbina + laisvas ismetimas + turbo slegio pakelimas iki 0,9 BAR ir ant Dyno "priparkavome" 230AG su 351NM
ai tiesa dar atjungiau kitus du liambda zondus,nes pas mane stovi dar vienas ant uppipe,tai tik ta palikes ir vaziuoja kol kas be problemu ir kuro net maziau ryja,jei nespaudi virs 3rpm
eddie_gt4 rašė:
o jei parasytum dar nuo kuriu metu STI, tai is vis maladiec butum
as ir taip maladiec :-D
o jei rimtai tai nezinau kokiu ten metu tas STI buvo,bet tu turetum zinoti GC08,tai vat...
jei GC8, tai cia Impreza iki '00
dabar reikia issiaskint, nuo kokio STi tinka bakelis '04 metu Forikui
Wzikas teisingai rase,kad trumpesne dusliarka imprezos nei foriko,ant kokiu 5-7cm bet cia niekis manau,nes telpa jis normaliai,vietos yra...
kokia diena galesiu pafotkinti pamatysit kaip ten yra...
Ramūnas 555 rašė:
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.
na zinok sakyciau,kad pletkai,aisku ziurint koks variklis ten ar EJ205 ar EJ20,pas mane buvo EJ20 pakeiciau turbina + laisvas ismetimas + turbo slegio pakelimas iki 0,9 BAR ir ant Dyno "priparkavome" 230AG su 351NM
ai tiesa dar atjungiau kitus du liambda zondus,nes pas mane stovi dar vienas ant uppipe,tai tik ta palikes ir vaziuoja kol kas be problemu ir kuro net maziau ryja,jei nespaudi virs 3rpm
Neseniai Garuose buvo atvarytas paburtas Foresteris 2L s-turbo(sidabrinis),prisuko 190Hp.Vazineju ir as Forester 2L S-Turbo,su pagerintu ismetimu,truputi pakeltu slegiu,kad jis neturi 200hp aisku ir taip,nereikia net ant stendo varyt.Appipe dazniausiai stovi temperaturinis daviklis-EGT (jaigu neklystu).Siaip lemdozondas reikalingas butent iki 3 rpm.
Ramūnas 555 rašė:
Kiek domejausi del Forester 2L T,tai esme ne turbinoje.Siame variklyje reiktu pakeisti velenelius,purkstukus,ECU tik tada turba.Gautusi Imprezos GT variklis.
na zinok sakyciau,kad pletkai,aisku ziurint koks variklis ten ar EJ205 ar EJ20,pas mane buvo EJ20 pakeiciau turbina + laisvas ismetimas + turbo slegio pakelimas iki 0,9 BAR ir ant Dyno "priparkavome" 230AG su 351NM
ai tiesa dar atjungiau kitus du liambda zondus,nes pas mane stovi dar vienas ant uppipe,tai tik ta palikes ir vaziuoja kol kas be problemu ir kuro net maziau ryja,jei nespaudi virs 3rpm
Neseniai Garuose buvo atvarytas paburtas Foresteris 2L s-turbo(sidabrinis),prisuko 190Hp.Vazineju ir as Forester 2L S-Turbo,su pagerintu ismetimu,truputi pakeltu slegiu,kad jis neturi 200hp aisku ir taip,nereikia net ant stendo varyt.Appipe dazniausiai stovi temperaturinis daviklis-EGT (jaigu neklystu).Siaip lemdozondas reikalingas butent iki 3 rpm.
Ramunas555 ten tas forikas prisuko 195hp su 0,3 bar o kai padarem 0,9bar turbai pritupdem 230 AG...
beje tas sidabrinis forikas garuose buvo mano ir kaip jau rasiau tik tai ir buvo pakeista t.y.turba + ismetimas (jokiu papildomu BURTU)